Φαίνεται ότι η συνεργασία της Subaru με την Toyota για την παραγωγή του GT-86 cabrio (στην εικόνα το FT-86 concept) συναντά εμπόδια και πιθανότατα δεν θα προχωρήσει.
«Αναβολή» στην παραγωγή του Toyota GT-86 Cabrio;
6.500 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2014)
Η Toyota σκέφτεται να προχωρήσει μόνη της στην παραγωγή του «ανοιχτού» GT-86, αφού η Subaru πιθανότατα δε θα συνεργαστεί, όπως είχε γίνει με την coupe version του μοντέλου.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Subaru διστάζει να συμβάλλει στην παραγωγή του νέου GT-86 cabrio, όπως αρχικά είχε συμφωνηθεί. Ειδικότερα, οι δύο ιαπωνικές εταιρείες είχαν αποφασίσει να συνεργαστούν -μετά το GT-86- και στην κάμπριο έκδοση του μοντέλου, ώστε τα μηχανικά μέρη του BRZ να τοποθετηθούν στο FT-86 concept - που είχαμε δει στο Σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013- όταν βγει στην παραγωγή. Η Subaru όμως υπολογίζει εκ νέου τις εμπορικές δυνατότητες του νέου μοντέλου και μάλλον δεν θα ενισχύσει την παραγωγή του, αφού ο Yasuyuki Yoshinaga, πρόεδρος της Fuji Heavy Industries δήλωσε ότι το συγκεκριμένο project απαιτεί ανασχεδιασμό και δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες να προχωρήσει.Από την άλλη πλευρά, η Toyota φέρεται αποφασισμένη -έστω και μόνη της- να βγάλει στην παραγωγή το νέο σπορ κάμπριο, αλλά ακόμα και αν γίνει αυτό θα καθυστερήσει αρκετά χρονικά.Τέλος, να θυμίσουμε ότι το πρωτότυπο FT-86 ήταν πισωκίνητο και τροφοδοτούνταν από τον boxer κινητήρα των 2,0 λτ., απόδοσης 200 ίππων και 205 Nm ροπής της Subaru, μηχανικό σύνολο που θα έφερε και το μοντέλο παραγωγής, όπως ήταν η αρχική συμφωνία.
Το εικονιζόμενο πρωτότυπο FT-86, αν θα βγει στην παραγωγή, θα γίνει αποκλειστικά από την Toyota, χωρίς τη συνδρομή της Subaru, όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες.