Δείτε την αναλυτική παρουσίαση του νέου Skoda Karoq.
Αναλυτική Παρουσίαση: Νέο Skoda Karoq
30.002 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2017)
Το Kodiaq το οποίο δοκιμάσαμε μόλις πριν μερικές εβδομάδες δεν ήταν παρά κάποιες πρώτες «προειδοποιητικές» βολές από πλευράς Skoda. H πραγματική επίθεση των Τσέχων αρχίζει τώρα, με το νέο και πιο ευέλικτο «όπλο» τους, το Karoq.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
- Nέο μικρομεσαίο crossover
- Μήκος στα 4.382 χλστ.
- Με 521 λτ. πορτ-μπαγκάζ
- Από 1,0 λτ. TSI με 115 ίππους
Η Skoda έχει στηρίξει μεγάλο μέρος του μέλλοντός της στην ανάπτυξη που θα επιχειρήσει στο χώρο των SUV. Το πρόσφατο δείγμα, το Kodiaq, ήταν περισσότερο από πειστικό για τις ικανότητες της θυγατρικής της VW. Αυτό ήταν όμως μόνο η αρχή, μια πρώτη ένδειξη για τον «πονοκέφαλο» που μπορεί να προκληθεί στον ανταγωνισμό. Η κανονική «επίδειξη» δύναμης γίνεται τώρα, με το Karoq, το οποίο διαλέγει ένα γήπεδο λίγο πιο μικρό από αυτό του Kodiaq.
Το Karoq, με όνομα κι αυτό επηρεασμένο από αυτόχθονες της Αλάσκας, τρυπώνει σε ένα πολύ συγκεκριμένο χώρο ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία crossover. Έχει μήκος 4.382 χλστ. και μεταξόνιο 2.638 χλστ. (2.630 χλστ. στις τετρακίνητες εκδόσεις) και είναι, για παράδειγμα, πιο μεγάλο κατά 191 χλστ. από ένα Audi Q2, ή κατά 107 χλστ. από ένα Opel Mokka X (4.191 και 4.275 χλστ. αντίστοιχα). Το σπαγγάτο των Τσέχων ανάμεσα στις δύο κλάσεις φαίνεται και από τη σύγκριση με τα ομόσταυλα VW Tiguan και Skoda Kodiaq τα οποία έχουν μήκος 4.486 και 4.697 χλστ. αντίστοιχα. Υπάρχουν όμως και δυο μοντέλα τα οποία συμπίπτουν ακριβώς σε διαστάσεις με το Karoq και μας βοηθούν να καταλάβουμε τις αναλογίες του. Αυτά είναι το Toyota C-HR -με μήκος 4.360 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ.- και φυσικά το SEAT Ateca το οποίο έχει σχεδόν ίδιες τιμές με το Skoda και όχι τυχαία αφού συγγενεύει μαζί του σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Ντιζάιν: Ξεχάστε το Yeti
Σχεδιαστικά η εικόνα του Karoq είναι ολοκαίνουρια και πετυχαίνει από την αρχή κάτι σημαντικό: εξαφανίζει τον κίνδυνο να διχάσει το κοινό, κάτι που είχε συμβεί με τον προκάτοχό του, το ιδιόμορφο Yeti. Εδώ πλέον, η φόρμα είναι αυτή του κλασσικού SUV και είναι σαφές σε κάθε σημείο ότι αυτό είναι το αδερφάκι του Kodiaq. Σε σχέση με το Yeti, το Karoq έχει μεγαλώσει σχεδόν «ένα νούμερο» παίρνοντας 16 επιπλέον πόντους σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο. Η εμφάνιση δεν έχει εκπλήξεις, υιοθετεί ένα δωρικό στιλ αλλά αφήνει τα λεπτά εμπρός φώτα και τα αντίστοιχα πίσω με το τεθλασμένο περίγραμμα να δίνουν αρκετές δόσεις δυναμισμού.
Για πέστε μας την γνώμη σας αφού είναι το ίδιο με το ateca,και το tiguan ποιό να πάρει ο καταναλωτής αφού έχουν την ίδια ποιότητα κατασκευής, ή θα μας πείτε το tiguan τάχα τάχα μου ότι είναι πιο καλύτερο.
jimeta, κάνεις ένα test drive και στα τρία, βάζεις κάτω τιμές, εγγυήσεις, βλέπεις ποιο "αγάπησες" περισσότερο και προχωράς.