2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη Mercedes B-Class στη βασική έκδοση πετρελαίου με 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο.
Ανανεωμένη Mercedes B 180 CDI 7G-DCT
40.085 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2015)
Η ουσιαστική έκπληξη που κρύβει η ανανεωμένη Mercedes-Benz B 180 CDI είναι ο 1,5 dCi κινητήρας της Renault, που πλέον προσφέρει φορολογική κάλυψη και κορυφαία οικονομία στην κατανάλωση.
+ Σχεδίαση, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, άνεση-ποιότητα κύλισης, ασφάλεια, οικονομία
- Περιορισμένες δυνατότητες διαμόρφωσης καθισμάτων, αμεσότητα κιβωτίου, τιμή
Η ανανεωμένη Mercedes B-Class δεν αλλάζει ριζικά, ειδικά στην εμφάνιση. Οι αλλαγές σε σχέση με πριν έχουν να κάνουν με τα νέα φώτα, που ενσωματώνουν φώτα ημέρας με LED, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές στις άκρες του και τη νέα γρίλια της μάσκας με δύο οριζόντιες χρωμιωμένες λωρίδες. Μικροαλλαγές συναντούμε και στο πίσω μέρος της με «ραφιναρισμένο» προφυλακτήρα και έναν ελαφρώς διαφορετικό ψευδο-διαχύτη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τονιστεί η πολύ καλή αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή να είναι μόλις στο 0,27 (για την συγκεκριμένη έκδοση) και με τα σχετικά οφέλη σε θόρυβο, επιδόσεις και κατανάλωση.
Με diesel κινητήρα 1,5 λτ.Η ανανεωμένη B 180 CDI καταργεί τον φορολογικά αντιπαθή 1,8 turbodiesel και φέρει έναν 1,5 λτ. κινητήρα πετρελαίου με ίδια ιπποδύναμη (109 ίπποι). Η τιμή της B 180 CDI της δοκιμής μας, ξεκινά από τα 27.770 ευρώ με απόσυρση. Στο ποσό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και τα 2.532 ευρώ, που κοστίζει το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT με το οποίο προσφέρεται η συγκεκριμένη έκδοση. Εκτός από την ευκολία και την άνεση στην κίνηση εξασφαλίζει 0,1 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση και 4 γρ. CO2/χλμ. λιγότερα σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Ο εξοπλισμός, εκτός από την έλλειψη των ζαντών αλουμινίου, κρίνεται πλήρης.
Η ανανεωμένη B 180 CDI καταργεί τον φορολογικά αντιπαθή 1,8 turbodiesel και φέρει έναν 1,5 λτ. κινητήρα πετρελαίου με ίδια ιπποδύναμη (109 ίπποι).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για MERCEDES B
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Για όλες τις μερσεντες κάτω απο e class απλώς πληρώνεις το σηματάκι χωρίς να παίρνεις κάτι που να αξίζει την διάφορα τιμής απο τον mainstream ανταγωνισμό.
Επειδη τα παιδια που σχολιαζουν προφανως δεν εχουν οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο,θα ηθελα απλως να τους πω οτι δε χρειαζεται να ειναι απολυτοι στην αποψη τους.Το break assist ειναι μοναδικο και κανενας στον ανταγωνισμο πλην Volvo δεν το εχει.Η NCAP το εχει 2ο κορυφαιο στην ιστορια το πισω απο το XC90.Κατι σημαινουν αυτα...αλλωστε στην οδηγηση ορισμενα δε μπορουν να γραφτουν στα φυλλαδια,απλα τα απολαμβανεις στην οδηγηση.Ειμαι οδηγος που κανεις ετησιως 75000χλμ για 15 χρονια περιπου
«Η τιμή της B 180 CDI της δοκιμής μας, ξεκινά από τα 27.770 ευρώ με απόσυρση.» Θα υπάρξει ταμπελολάτρεις που θα δαπανήσει το ποιο πάνω πόσο για μια Merc με κινητήρα Renault;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν έχω κανένα θέμα με την συμμαχία (Renault - Nissan alliance) το αντίθετο μάλιστα, αλλά πιστεύω ότι είναι ιεροσυλία για τους λάτρεις του «Made in Germany». χαχαχα