Η σκληρή ανάρτηση του 595 Competizione (πιο κοντά ελατήρια, σφιχτότερα αμορτισέρ KONI FSD και αντιστρεπτική) ορίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και αμεσότητα όσον αφορά στις ενέργειες του οδηγού. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι θυμίζει ένα καρτ που αρέσκεται στο στεναδούρι, αφού ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα και «παιχνιδιάρικα» όταν αυτός το επιθυμεί. Μάλιστα, στην χειροκίνητη έκδοση διαθέτει (προαιρετικά και το προτείνουμε ανεπιφύλακτα) μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Abarth D.A.M.), το οποίο βελτιώνει το πάτημα και τη μετάδοση της ροπής στους εμπρός τροχούς κατά τη διάρκεια στροφών, ενώ στην αυτόματη το TCT (ηλεκτρονικό μπλοκέ μέσω του ESP) που λειτουργεί και αυτό πολύ καλά επαναφέροντας στην τάξη το μικρό αμάξωμα και αυξάνοντας τη σταθερότητά του, το οποίο όμως συμπεριφέρεται λίγο άτσαλα σε μέτρια άσφαλτο λόγω και του μικρού μεταξονίου. Φυσικά, την αγωνιστική αίσθηση ολοκληρώνει το καλό σε αίσθηση -σχετικά μεγάλο όμως σε διάμετρο- τιμόνι (στην επιλογή Sport τουλάχιστον), καθώς και τα δυνατά φρένα με 4πίστονες δαγκάνες της Brembo που ανταποκρίνονται ακόμη και μετά από έντονη και συνεχή χρήση.
Βέβαια, όλα τα παραπάνω έχουν το αντίστοιχο τίμημα… Έτσι, κατά τις καθημερινές μετακινήσεις θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για την καταπόνηση της μέσης σας όταν θα περνάτε πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες και να αποφεύγετε πολλές λακκούβες, ή να συμβιβαστείτε με το τιμόνι που δεν «κόβει»… Όπως είπαμε όμως και στην αρχή, το 595 Competizione ή θα το αγαπήσεις, ή όχι.