Αισθητικά, το Avensis δείχνει πιο αεροδυναμικό, ελκυστικό και γενικότερα, πιο δυναμικό από το τωρινό, αλλάζοντας πλήρως το εμπρόσθιό του τμήμα.
Ανανεωμένο Avensis με νέο 1,6 diesel
17.879 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)
Ραφιναρισμένο αισθητικά (μέσα – έξω), το ανανεωμένο Toyota Avensis διαθέτει μια «πειραγμένη» παλέτα κινητήρων, με τα μεγάλα νέα να προέρχονται από το ότι αποκτά πλέον diesel έκδοση 1,6 λτ., απόδοσης 112 ίππων.
Μαζί με το Auris, η Toyota παρουσίασε στη Γενεύη και το ανανεωμένο Avensis, σε ένα μεγάλο και σημαντικό φρεσκάρισμα. Αισθητικά, το Avensis δείχνει πιο αεροδυναμικό, ελκυστικό και γενικότερα, πιο δυναμικό από το τωρινό, αλλάζοντας πλήρως το εμπρόσθιό του τμήμα. Εκεί, φιλοξενεί τη νεότερη μάσκα των μοντέλων της μάρκας, μαζί με περισσότερο καμπυλόγραμμα και μοντέρνα φωτιστικά. Περισσότερο δυναμισμό εκφράζει και ο προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή. Στο πίσω τμήμα από την άλλη, αλλαγμένα είναι και εδώ τα φωτιστικά και ο προφυλακτήρας.Εσωτερικά, το ανανεωμένο Avensis αλλάζει πλήρως τη σχεδίαση του ταμπλό του, με στοιχεία που παραπέμπουν στο Auris, έναν εντελώς νέο πίνακα οργάνων με οθόνη πληροφοριών 4,2 ιντσών, αλλά και νέο σύστημα infotainment στην κονσόλα. Σημαντική αναβάθμιση υπάρχει στο πεδίο των υλικών, που είναι πιο ποιοτικά από κάθε άλλη φορά.Mε νέο 1.600άρη dieselΣτη γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Avensis ξεχωρίζει η προσθήκη στη γκάμα ενός νέου 1.600άρη diesel κινητήρα. Πρόκειται για μοτέρ 1,6 D-4D με 112 ίππους και 270 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ., που προσδίδει στο Avensis 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση μειώνεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 108 γρ./χλμ.
Μαζί με τον 1,6 D-4D στη γκάμα του Avensis έρχεται και ο νέος 2λιτρος D-4D των 143 ίππων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. Αλλαγές έχουν γίνει και στους ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες 1,6, 1,8 και 2,0 λτ. με 132, 147 και 152 ίππους αντίστοιχα, οι οποίοι έχουν μειώσει την κατανάλωσή τους από 0,4 έως 0,8 λτ./100 χλμ.
Το ανανεωμένο Avensis λαμβάνει έναν νέο 1.600άρη diesel 112 ίππων, με κατανάλωση μόνο 4,1 λτ./100 χλμ.
Ιαπωνέζικο που σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στη Ευρώπη!!!Ευτυχώς που υπάρχει και η psa και bmw και τους δίνει diesel κινητήρες,κατά τα άλλα Ιαπωνικό!!!
Κωνσταντινος Ροιδης κασα με ροδακια λεει ο αλλος και εχει
αλφα ρομεο στο προφιλ του. ελεος πια μη γραφετε οτι σας κατεβει στην κουτρα
γιατι τα διαβαζουν κ αλλοι τα ηλιθια σχολια σας.
Stathis Tsiampas Κασα με ροδακια!!!
Jimmis Benakis Σε ενα toyota avensis taxi εχω κανει
1.200.000χλμ χωρίς αλλαγη σε μοτέρ και σασμάν τη στιγμή που ακριβοτερα εχουν
αλαξη αρκετά μοτερ και εχουν βγάλει άπειρες ζημίες
Γιαννης Παπαδόπουλος Γιατί τε μάγκες δεν κάνει για ΙΧ.??
Εγώ έχω 3 παιδιά δεν μου κάνει? Τι να έπαιρνα αν είχα τα χρήματα.? Ποιο είναι
κατά την γνώμη σας είναι ποιο αξιόπιστο από ένα ΤΟΥΟΤΑ.?
Kostas Mpekiris Καλό είναι φίλε μου δεν σπάει δεν χαλάει.
Στροφες φρένα κάτω του μέτριου,όπως λες έχω παιδιά πρώτα η ασφάλεια μετά τα
άλλα . Στα δύσκολα φαίνεται το αυτοκίνητο
Nikos Joey Τι λες ρε ασχετε??? Πλεον ολα τα αυτοκινητα
στριβουν και φτεναρουν απιστευτα...επισης τα toyota ειναι απο τα ασφαλεστερα
στην κατηγορια τους...ποσα χρονια εχεις να ασχοληθεις με το αντικειμενο
παραπληροφορηση του πλανητη
Jimmis Benakis Ελα να σε βαλω μεσα να μου πεις μετα οτι
δε στρίβει δεν φρενάρει
Mitsos Delije Toyota μάγκες..οταν Βρείτε αμαξι σαν το
Avensis ειδοποιήστε μας..
Stathis Tsiampas Ο αλλος εχει peugeot 106 και τον πειραξε
που εχω alfa romeo τοσο θρασσος ελεος
Nikos Zaxaropoulos Θα πουλιέται και στον Κωτσοβολο
Εμαθα...δίπλα στα πλυντήρια....
John Theofanis Mavrepis Για παππουλακια καλό είναι,
άχρωμο, αοσμο, άγευστο,, 3Α
Vasilis Aliai ΤΟΥΟΤΑ και παλι ΤΟΥΟΤΑ!!!Τα αλλα ουτε για
σιδερα δεν κανουν!!!!
Konstantinos Anagnostou Δυστυχώς πολύ μικρή ιπποδύναμη
για τον όγκο του.Επισης θα ήταν ίσως προτιμότερος ένας πιο τολμηρός σχεδιασμός.
Φαντάζομαι από χώρους και ποιότητα θα είναι καλό. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν
βελτιώσει την συνολική ποιότητα αλλά υπερκοστολογούν τα αληθινά ενδιαφέροντα
πακέτα...
Konstantinos Kontinos Σαράντα χρονια να κοπανιουνται πάλι
θα καταλήγουν να σχεδιάζουν υποθετα με ρόδες
Bill-Pan Panagos Στρίβει η κι αυτό σαν τα προηγούμενα...;
Nikos Zerbilis επιτελους μικρο μοτερ στα diesel.
Giorgos
Sismanidis Orea blakia
Nikos
MetaxopoulosΑποδώσειμηδέν
Iakovos Papastamatis Σχεδιαστικά πάντως πρέπει να έχουν
καταρράκτη οι ιαπωνες
Γιάννης Βασιλικός σαν ενα μεγαλο auris
Kostas Mpekiris Έβαλε ο Μανιωλος τα ρούχα του αλλιώς
Giorgos
Sismanidis Kai enas filos pire Toyota kenourgio kai Mesa se ligous mines i
Toyota tou ekane episkebi ton kinitira.den tou ton antikatestise me alon orea
egkiisi
Σπυρογιαννη Φώντας Πολύ όμορφο!! Ποιό είναι το εμπρός και
ποιό το πίσω μέρος;
Φώντας Κούβελος Τραγική σχεδίαση!
Agelakis George για ταξι καλο... για Ι.Χ. ουτε κατα
διανοια ...
O νέος 1,6 D-4D με 112 ίππους είναι ασθενικός απέναντι στον ανταγωνισμό.
Ιαπωνέζικο που σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στη Ευρώπη!!!Ευτυχώς που υπάρχει και η psa και bmw και τους δίνει diesel κινητήρες,κατά τα άλλα Ιαπωνικό!!!
Κωνσταντινος Ροιδης κασα με ροδακια λεει ο αλλος και εχει αλφα ρομεο στο προφιλ του. ελεος πια μη γραφετε οτι σας κατεβει στην κουτρα γιατι τα διαβαζουν κ αλλοι τα ηλιθια σχολια σας.
Stathis Tsiampas Κασα με ροδακια!!!
Jimmis Benakis Σε ενα toyota avensis taxi εχω κανει 1.200.000χλμ χωρίς αλλαγη σε μοτέρ και σασμάν τη στιγμή που ακριβοτερα εχουν αλαξη αρκετά μοτερ και εχουν βγάλει άπειρες ζημίες
Γιαννης Παπαδόπουλος Γιατί τε μάγκες δεν κάνει για ΙΧ.?? Εγώ έχω 3 παιδιά δεν μου κάνει? Τι να έπαιρνα αν είχα τα χρήματα.? Ποιο είναι κατά την γνώμη σας είναι ποιο αξιόπιστο από ένα ΤΟΥΟΤΑ.?
Kostas Mpekiris Καλό είναι φίλε μου δεν σπάει δεν χαλάει. Στροφες φρένα κάτω του μέτριου,όπως λες έχω παιδιά πρώτα η ασφάλεια μετά τα άλλα . Στα δύσκολα φαίνεται το αυτοκίνητο
Nikos Joey Τι λες ρε ασχετε??? Πλεον ολα τα αυτοκινητα στριβουν και φτεναρουν απιστευτα...επισης τα toyota ειναι απο τα ασφαλεστερα στην κατηγορια τους...ποσα χρονια εχεις να ασχοληθεις με το αντικειμενο παραπληροφορηση του πλανητη
Jimmis Benakis Ελα να σε βαλω μεσα να μου πεις μετα οτι δε στρίβει δεν φρενάρει
Mitsos Delije Toyota μάγκες..οταν Βρείτε αμαξι σαν το Avensis ειδοποιήστε μας..
Stathis Tsiampas Ο αλλος εχει peugeot 106 και τον πειραξε που εχω alfa romeo τοσο θρασσος ελεος
Nikos Zaxaropoulos Θα πουλιέται και στον Κωτσοβολο Εμαθα...δίπλα στα πλυντήρια....
John Theofanis Mavrepis Για παππουλακια καλό είναι, άχρωμο, αοσμο, άγευστο,, 3Α
Vasilis Aliai ΤΟΥΟΤΑ και παλι ΤΟΥΟΤΑ!!!Τα αλλα ουτε για σιδερα δεν κανουν!!!!
Konstantinos Anagnostou Δυστυχώς πολύ μικρή ιπποδύναμη για τον όγκο του.Επισης θα ήταν ίσως προτιμότερος ένας πιο τολμηρός σχεδιασμός. Φαντάζομαι από χώρους και ποιότητα θα είναι καλό. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βελτιώσει την συνολική ποιότητα αλλά υπερκοστολογούν τα αληθινά ενδιαφέροντα πακέτα...
Konstantinos Kontinos Σαράντα χρονια να κοπανιουνται πάλι θα καταλήγουν να σχεδιάζουν υποθετα με ρόδες
Bill-Pan Panagos Στρίβει η κι αυτό σαν τα προηγούμενα...;
Nikos Zerbilis επιτελους μικρο μοτερ στα diesel.
Giorgos Sismanidis Orea blakia
Nikos Metaxopoulos Αποδώσει μηδέν
Iakovos Papastamatis Σχεδιαστικά πάντως πρέπει να έχουν καταρράκτη οι ιαπωνες
Γιάννης Βασιλικός σαν ενα μεγαλο auris
Kostas Mpekiris Έβαλε ο Μανιωλος τα ρούχα του αλλιώς
Giorgos Sismanidis Kai enas filos pire Toyota kenourgio kai Mesa se ligous mines i Toyota tou ekane episkebi ton kinitira.den tou ton antikatestise me alon orea egkiisi
Σπυρογιαννη Φώντας Πολύ όμορφο!! Ποιό είναι το εμπρός και ποιό το πίσω μέρος;
Φώντας Κούβελος Τραγική σχεδίαση!
Agelakis George για ταξι καλο... για Ι.Χ. ουτε κατα διανοια ...
αναφερετε οτι το ταμπλο του νεου avansis παραπεμπει σε auris.καμια σχεση, τυγχανω να εχω auris...