Μετά την ανανέωση των Fiat 500 και 500L ήρθε η ώρα για το 500X να... φρεσκαριστεί έχοντας στη φαρέτρα του νέους κινητήρες από 1,0 λτ. και αλλαγές στην εμφάνιση.
Το Fiat 500X ακολουθεί το δρόμο που χάραξε το αδελφό μοντέλο Jeep Renegade (σ.σ. το ανανεωμένο Renegade παρουσιάστηκε επίσημα στα μέσα Ιουνίου) ανανεώνοντας τόσο την εμφάνισή του, όσο και τη γκάμα των κινητήρων με τους οποίους θα προσφέρεται στις ευρωπαϊκές αγορές.
Κατ` αρχάς, σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι το ανανεωμένο Fiat 500X ενσωματώνει στοιχεία από το μικρότερο 500, με προεξάρχον στοιχείο τα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και τα ανασχεδιασμένα πίσω, αλλά και τους φρεσκαρισμένους σχεδιαστικά προφυλακτήρες. Κατά τα άλλα οι γραμμές και καμπύλες του μικρού SUV παραμένουν γνώριμες, ενώ και στο εσωτερικό οι αλλαγές, αν και περιορισμένες, είναι εμφανείς. Σημειώνουμε σε αυτό το σημείο πως το ανανεωμένο 500X θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Urban, City Cross και Cross με τις δύο τελευταίες να έχουν στη φαρέτρα τους νέες προστατευτικές ποδιές.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του 500Χ, με την πρώτη ματιά, παρατηρούμε το φρεσκαρισμένο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών πίσω από το οποίο εδρεύει ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων (σ.σ. τις ίδιες αλλαγές έχουμε δει αρχικά στο ανανεωμένο 500L), ενώ στα νέα καλούδια που εφοδιάζουν το ιταλικό crossover συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 7 ιντσών, το οποίο υποστηρίζει τα Android Auto και Apple CarPlay. Από εκεί και πέρα πλήρης χαρακτηρίζεται η τεχνολογικός εξοπλισμός ασφάλειας έχοντας μεταξύ άλλων στις επιλογές τα συστήματα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, προειδοποίησης τυφλού σημείου κ.α.
Στο πεδίο των κινητήρων, στο οποίο σημειώνονται και οι σημαντικότερες αλλαγές, βρίσκουμε για πρώτη αφορά τον τρικύλινδρο MultiAir III αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου (σ.σ. ζυγίζει μόλις 93 κιλά) που προσφέρει 120 ίππους και 190 Nm ροπής, αποστέλλοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Πάνω από αυτόν βρίσκεται ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων με 150 άλογα και 270 Nm ροπής που συνεργάζεται με το αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης ολοκληρώνεται με το ατμοσφαιρικό 1.600άρι μοτέρ E-Torq ισχύος 110 ίππων. Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες προσφέρονται τρεις επιλογές της οικογένειας Multijet II χωρητικότητος 1.300, 1.600 και 2.000 κ.εκ., οι οποίοι έχουν αναβαθμιστεί προκειμένου να συμβαδίζουν με τον νέο κανονισμό εκπομπών ρύπων Euro 6 / D.
Τέλος, αναφέρουμε πως, χάριν της παρουσίασης του ανανεωμένου 500X η Fiat δημιούργησε ένα σύντομο βίντεο αντλώντας έμπευση από την ταινία «Επιστροφή στο μέλλον» το οποίο και μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω. Το επίσημο λανσάρισμα του ιταλικού μοντέλου αναμένεται στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στις 4 Οκτωβρίου, ενώ οι τιμές του στη χώρα μας ξεκινούν από 16.900 ευρώ -είναι διαθέσιμο για παραγγελία ήδη- με τα πρώτα μοντέλα να φτάνουν στις εκθέσεις στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Κινητηρες πιστόλια...μπραβο
Παντως η νεα διαφημιση εξαιρετικη.Αρεσε πολυ. Μπραβο!Οσο για το αυτοκινητο..ενταξει ειναι μια παρα πολυ καλη δοκιμασμενη επιλογη.