Το Fiesta ανανεώθηκε και θέλει την κορυφή στην κατηγορία των μικρών, έχοντας στην φαρέτρα του πέντε «ζηλευτά» όπλα που μπορούν να γοητεύσουν και τον πιο απαιτητικό.
Ύστερα από τέσσερα χρόνια εμπορικής παρουσίας του Fiesta στις ευρωπαϊκές αγορές, η Ford προχώρησε στην αποκάλυψη της ανανεωμένης έκδοσης του μικρού της μοντέλου που διαθέτει πλέον νέο στυλ και αναβαθμισμένο τεχνολογικό πακέτο και κινείται με μοτέρ βενζίνης και mild-hybrid. H κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό είναι πως τον Αύγουστο του 2021, το 21,9% των συνολικών πωλήσεων στην Ελλάδα αφορούσαν μικρά αυτοκίνητα πόλης, άρα γίνεται εύκολα αντιληπτό πως η μάχη των εταιρειών για την κατηγορία αυτή είναι σκληρή. Με την Τοyota να προσφέρει στην αγορά το νέο Υaris, το Peugeot 208 να σημειώνει εξαιρετική πορεία, την Hyundai να προσφέρει το νέο i20, η Skoda να φέρνει τη νέα Fabia και τις VW και SEAT να έχουν ανανεώσει το Polo και το Ibiza, η Ford ήταν αναγκαίο να δώσει στο Fiesta νέα όπλα.
Φρέσκια σχεδίαση για να μείνει ανταγωνιστικό Το καπό στο ανανεωμένο Fiesta αυξάνει το ύψος του ρύγχους και λαμβάνει τώρα μεγαλύτερες πάνω γρίλιες, ενώ το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό στο δρόμο. Κάθε έκδοση του νέου Fiesta έχει διαφορετική προσωπικότητα και μοναδικά χαρακτηριστικά εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία.
Οι εκδόσεις Trend και Titanium έχουν μία φαρδιά άνω μάσκα με οριζόντιες γραμμές και πλαίσιο από πολύ γυαλιστερό χρώμιο με έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς. Η έκδοση Titanium φέρει επίσης χρωμιωμένες οριζόντιες μπάρες στην πάνω μάσκα, που «δένουν» με τα χρωμιωμένα πλαίσια των παραθύρων. Η έκδοση ST-Line προσφέρει πιο σπορ χαρακτήρα, έχει πλαϊνούς αεραγωγούς βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ μία μεγαλύτερη κάτω μάσκα ενισχύει τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η έκδοση Active δίνει crossover στοιχεία στο μικρό της Ford με μία φαρδιά άνω μάσκα που διαθέτει έντονες κάθετες γραμμές με gloss black φινίρισμα, με ψηλότερους και πιο έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς που παραπέμπουν στην crossover φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης. Για ακόμα πιο προχωρημένο στυλ και νότες αποκλειστικότητας, διατίθενται τα πακέτα Vignale για τις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Active, που μεταξύ άλλων προσφέρουν αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 17" και 18", πολυτελείς επενδύσεις καθισμάτων Sensico και διακοσμητικά στοιχεία εσωτερικού με ματ ανθρακονημάτινη εμφάνιση, ανάλογα με την έκδοση. Διαθέσιμα είναι επίσης 7 νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου ενώ διατίθενται και δύο νέοι εξωτερικοί χρωματισμοί, οι Boundless Blue και Beautiful Berry.
Το Fiesta Active.
Στάνταρ LED σε όλες τις εκδόσεις, Μatrix LED στις πλούσιες Οι προβολείς LED για πρώτη φορά προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις Fiesta, ενώ η προηγμένη τεχνολογία Matrix LED είναι διαθέσιμη στις πλούσιες εκδόσεις και περιλαμβάνει αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam). Οι νέοι στάνταρ προβολείς LED συμβάλλουν επίσης στη γεμάτη αυτοπεποίθηση και σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα του νέου Fiesta, με κομψή οριζόντια σχεδίαση. Στο πίσω τμήμα, τα στάνταρ φώτα αποκτούν νέα μαύρα πλαίσια για μία πιο σοφιστικέ εμφάνιση, ενώ τα προαιρετικά πίσω φώτα LED συμπληρώνονται με ένα Premium Black εξωτερικό φινίρισμα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Πλήρως ψηφιακός πίνακας πίσω από το τιμόνι
Πλέον, το Fiesta facelift διατίθεται με μια νέα πλήρως προσαρμοζόμενη ψηφιακή οθόνη TFT 12,3 ιντσών που περιλαμβάνει θεματικές ενδείξεις που αντιστοιχούν στα επιλεγμένα Drive Modes, καθώς και μία ανεξάρτητη περιοχή για πληροφορίες υψηλής προτεραιότητας, όπως είναι για παράδειγμα η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας.
Η καμπίνα του ανανεωμένου Fiesta
Σε βενζίνη και mild- hybrid
Το ανανεωμένο Fiesta θα έρθει στην αγορά έχοντας στην βάση της γκάμας του τον 1.000άρη EcoBoost των 100 ίππων αλλά και σε δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων που θα στηρίζονται στο ίδιο μοτέρ και θα συνδυάζομαι με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Σύμφωνα με δεδομένα της Ford, οι υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1,0 λτ.EcoBoost.
Έκδοση ST για όσους θέλουν γκάζια
Το ανανεωμένο Fiesta ST ξεχωρίζει τώρα χάρη στην πιο επιθετική εμπρόσθια όψη με άνω και κάτω μάσκες κυψελοειδούς σχεδίασης, δίπλα σε μεγάλους κάτω πλαϊνούς αεραγωγούς. Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών ή οι προαιρετικές των 18 ιντσών έχουν σκούρο μαύρο φινίρισμα Magnetite, ενώ η παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει τώρα το νέο, τολμηρό χρωματισμό ST Mean Green. Στο εσωτερικό, το Fiesta ST περιλαμβάνει νέα καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη στήριξη στους οδηγούς κατά τη σπορ οδήγηση και διακοσμούνται με ξεχωριστές πινελιές. Επίσης, ένα σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και κόκκινες λεπτομέρειες τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της καμπίνας.
Καρδιά του Fiesta ST είναι ο 1.500άρης EcoBoost κινητήρας που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα, αποδίδοντας ισχύ 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή αυξημένη από 290 Nm σε 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Το Fiesta ST εξοπλίζεται επίσης με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Quaife, το οποίο εξασφαλίζει αυξημένη πρόσφυση και ευελιξία στις στροφές.
To Fiesta σε έκδοση ST