Το Renault Captur, μετά την ανανέωσή του αναβαθμίστηκε στα σημεία που χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί το Νο.1 crossover πόλης σε πωλήσεις στην Ευρώπη, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,5 λτ. να προσφέρεται για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
Μετά από 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά και τον ανταγωνισμό πιο έντονο από ποτέ, η Renault ρετουσάρισε το Captur και το ανανέωσε στη μέση σχεδόν της εμπορικής του καριέρας, όπως άλλωστε συνηθίζεται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Παρακάτω λοιπόν θα διαβάσετε την πρώτη του εν Ελλάδι δοκιμή, η οποία αφορά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον κινητήρα 1,5 λτ. απόδοσης 110 ίππων, που είναι καταλληλότερη για αυτούς που γράφουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως.
Εσωτερικό: Μοντέρνο, πρακτικό και ποιοτικότερο
Το εσωτερικό του μικρού γαλλικού crossover εξακολουθεί να είναι από τα πιο μοντέρνα της κατηγορίας, ενώ πλέον είναι πιο ραφιναρισμένο από ποτέ με ποιοτικότερα υλικά, αισθητά βελτιωμένο φινίρισμα, νέα πιο άνετα καθίσματα και αναβαθμισμένα συστήματα infotainment με αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Κινητήρας: Με καλές επιδόσεις και οικονομικός
Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρισκόταν ο γνώριμος 1,5 dCi κινητήρας της Renault στην έκδοση των 110 ίππων, ο οποίος σε κερδίζει με την πολιτισμένη λειτουργία του, παρά τη μικρή τραχύτητα στην δεύτερη και την τρίτη σχέση, αλλά και την οικονομία καυσίμου.
Στο δρόμο: Πιο άνετο και πιο ευχάριστο
Με το που κάθεσαι στη θέση του οδηγού, άμεσα αντιλαμβάνεσαι την καλύτερη στήριξη που δέχεται από τα καθίσματα, ενώ από τα πρώτα μέτρα της διαδρομής συνειδητοποιείς της αναβάθμιση του συστήματος ανάρτησης. Οι κακοτεχνίες θα ξεπεραστούν με ευκολία και χωρίς να σε ενοχλήσουν, ενώ στον ανοιχτό δρόμο το γαλλικό μοντέλο θα κάνει πολύ άνετο το ταξίδι σας.
Διαβάστε, μεταξύ άλλων, ολόκληρη την Πρώτη Δοκιμή του ανανεωμένου Renault Captur στην έκδοση με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 110 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 10 Οκτωβρίου.