Το ανανεωμένο Renault Clio είναι πιο τολμηρό από ποτέ σε σχεδίαση, προσφέρεται σε νέα κορυφαία έκδοση, έχει νέες επενδύσεις και επιλογές κινητήριων συνόλων κάθε είδους.
Πριν από περίπου 4 χρόνια η Renault αποκάλυψε το πέμπτης γενιάς Clio και τώρα, η γαλλική μάρκα προχωρά στην παρουσίαση της ανανεωμένης του έκδοσης, θέλοντας να κρατήσει το μοντέλο ανταγωνιστικό στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών που περιλαμβάνει αυτοκίνητα όπως το Toyota Yaris, το Opel Corsa, το Peugeot 208, το Hyundai i20 κ.α. To ανανεωμένο Clio αναμένεται να βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της φίρμας στην Ελλάδα το φθινόπωρο.
Νέα φώτα, μεγαλύτερη γρίλια και με ζάντες έως 17 ίντσες
Το φρεσκάρισμα που δίνει η Renault στο Clio είναι ιδιαίτερα εκτενές, παρόλο που, όπως θα δούμε παρακάτω, δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων. Οι μεγάλες διαφοροποιήσεις αφορούν την εξωτερική σχεδίαση του Clio που πλέον, μετά την ανανέωσή του, διαθέτει πιο λεπτά φωτιστικά σώματα με DRL (Daytime Running Lights) που για μια ακόμη φορά ακουμπούν στον προφυλακτήρα αλλά έχουν νέο σχήμα, πιο μεγάλη γρίλια και ελαφρώς διαφορετικά πίσω φώτα. Αξίζει να σημειωθεί πάντως, πως ο πρόβολος του ανανεωμένου Clio θα διαφοροποιείται εν μέρει ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού (έως 6 φορές) και ανάλογα αν πρόκειται για το υβριδικό ή όχι.
Το ανανεωμένο Clio θα προσφέρεται επίσης με 5 διαφορετικά σχέδια στις ζάντες που έχουν πλέον στο κέντρο τους το νέο έμβλημα και έχουν μέγεθος έως 17 ίντσες. Οι επιλογές στα χρώματα περιλαμβάνουν τις βαφές Arctic White, Platinum Gray, Black Pearl Black, Iron Blue, Decir Red, Valencia Orange και την τρικολόρε Rafal Gray.
Δύο οθόνες έως 10 ίντσες και με «πράσινη» καμπίνα
Το τοπίο στον εσωτερικό διάκοσμο δεν φέρει μεγάλες αλλαγές, ωστόσο η Renault χρησιμοποιεί πλέον στην καμπίνα νέα βιώσιμα υλικά όπως για παράδειγμα τα καθίσματα, τα οποία πλέον δεν προσφέρονται με δερμάτινη επένδυση αλλά με έναν συνδυασμό από αειφόρα υλικά και ίνες πολυεστέρα που λέγεται TEP. Στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine ( αντικαθιστά την RS Line), το Clio λαμβάνει σπορ μπροστινά καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη.
Όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα είναι μεγέθους 7 ιντσών στην βασική έκδοση και θα φτάνει έως 10 ίντσες, ενώ η οθόνη αφής θα έχει δύο επιλογές, στις 7 ή τις 9,3 ίντσες και φυσικά θα είναι συμβατή με Android Auto and Apple CarPlay, θα έχει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, κάμερα 360 μοιρών και 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας.
Υβριδικό, με LPG αλλά και σε βενζίνη και diesel
Το ανανεωμένο Clio θα προσφέρεται με επιλογές για όλα τα γούστα. Διαθέσιμη θα είναι μια αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-Tech Full Hybrid που θα αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. H συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει τα 145 άλογα. Το Clio θα είναι επίσης από τα λίγα μικρά που θα έχει έκδοση διπλού καυσίμου (3κύλινδρο turbo το μοτέρ βενζίνης) με υγραέριο LPG, με την Renault να υπόσχεται αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χλμ. και χαμηλούς ρύπους.
Στις πιο παραδοσιακές επιλογές, στην βενζίνη, το Clio θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό 1,0 SCe των 65 ίππων και των 95 Nm ροπής με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο και τον 1.000άρη turbo TCe στα 90 άλογα με το 6άρι μηχανικό. Τέλος, στην παλέτα των κινητήριων συνόλων θα δίνει το παρών και ο 1.500άρης Blue dCi που θα αποδίδει 100 άλογα και 260 Nm και θα συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.