Δοκιμάζουμε το «καυτό» ανανεωμένο SEAT Ibiza CUPRA το οποίο γυρίζει στις ρίζες του με τον 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 192 ίππων.
Test: Νέο SEAT Ibiza CUPRA
25.995 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2016)
Το Ibiza στην κορυφαία του έκδοση CUPRA επανέρχεται στα 1,8 λίτρα, με έναν κινητήρα απόδοσης 192 ίππων και ορισμένες αισθητικές αλλαγές κυρίως στο εσωτερικό του.
- Απόσβεση ανάρτησης στη ρύθμιση Sport, αρκετά χρόνια παρουσίας στην αγορά, ορατότητα, κοντός επιλογέας
Λίγο πριν την πτώση της αυλαίας της υπάρχουσας γενιάς Ibiza, η SEAT επανέρχεται με την ανανεωμένη έκδοση του CUPRA ριζικά αλλαγμένη σε μηχανικό επίπεδο, αλλά όχι και σε αισθητικό. Πιο συγκεκριμένα εξωτερικά το Ibiza CUPRA παραμένει ακριβώς ίδιο, με το τρίθυρο αμάξωμά του να συνεχίζει να είναι δυναμικό αισθητικά, ενώ η μοναδική διαφορά με το προηγούμενο έγκειται στην προσθήκη νέας σχεδίασης 17ιντσων ζαντών με την ονομασία Barcino. Στο εσωτερικό αντίθετα έχουν γίνει κάποιες αλλαγές βελτιώνοντας την εικόνα του, ενώ το μεγάλο νέο αφορά στην επαναφορά του κινητήρα TSI του ομίλου χωρητικότητας 1,8 λίτρων με απόδοση 192 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Φαντάζομαι πως νιώθουν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες ιμπιζα κουπρα πουχαν σκάσει 23000 χιλιαρικακια για το 1,8 καινούργιο καποτε και τώρα το βλέπουν στα 17...να αυτήν την πολιτική του γκρουπ τη συχαινομαι, τα αλλάζει τα μοντέλα σε χρόνο dt κι όσοι την πάτησαν την πάτησαν,κι άντε να το σπρώξεις τώρα
Καλησπέρα είχα τη ατυχία να έχω το 2007 το παλιό ibiza cupra είχα πάρα πολλά προβλήματα και μάλιστα είχα τη ατυχία μέσα στα προβλήματα να μου χρεώνουν στην αντιπροσωπία και βλάβες που δεν υπήρχαν .ήρθαν από τα κεντρικά επιβεβαίωση υπήρχε και είχα δωρεάν κάποια προνόμια, παρόλα αυτά το αμάξι το πούλησα γιατί με κούρασε. Μετά το 2008 επέλεξα το corsa opc το οποίο έσπασε το ψυγείο λαδιού αλαχτηκε κωλονα τιμονιού κομπρεσερ αιρκοντισιον κόλλησαν οι βαλβίδες και στο τέλος έκανε κρακ η κεφαλή και τα 2 αυτοκίνητα ήταν εντελώς μαμά με 100αρα βενζίνη και χιλιόμετρα στην εθνική οδο κάθε μέρα. Αυτή τη στιγμή έχω ένα καινούργιο πάλη Toyota yaris diesel ξέρω ότι είναι άλλο είδος αυτοκινήτου δεν έχω ούτε ένα πρόβλημα. Και με κάνει να αναρωτιέμαι μήπως τελικά όλα τα γρήγορα οικονομικά μικρά είναι για πέταμα? Να το πω ευγενικά δλδ γιατί στο cupra έδωσα 23.000 και στο opc 24.100 . Τι να πω δεν ξέρω έχω πετυχη άτομα με cupra και opc οι μισοί λένε ότι τα έχουν πειράξει με προγραμα κτλ και δεν έχουν πάθει τίποτα και άλλοι σαν εμένα εντελώς μαμά και έχουν ένα κάρο προβλήματα. Η ουσία είναι μια πεταμένα λεφτά και δεν πωλούνται και εύκολα μετά. Κρίμα πραγματικά διότι ούτε οι ίδιοι οι αντιπροσωπία ενδιαφέροντε για αλλαγή μετά δεν τα παίρνουν απάντηση τους είναι ότι μόνο μικρού κυβισμού αμάξια έχουν αξία. Οπότε ποιος ο λόγος αγοράς τους δεν καταλαβαίνω.
Δεν ειναι σωστο να συγκρινουμε αυτοκινητα πυραυλους με μικρης αποδοσης καθημερινα.
Οσο για την toyota δεν εχουμε ξεχασει το καζο με τα οβαλ χιτωνια του 1.8 της celiga και του mr!!!
Λουκια για εμενα 210.000 χλμ (και μαλιστα με πολυ βαρυ ποδι)με 100 ευρω ζημιες σημαινει ΑΠΟΛΥΤΗ αξιοπιστια..δεν ξερω πως εννοεις εσυ την αξιοπιστια...στην τελικη ομως και 1000ευρω να μου ειχε βγαλει σε ζημιες ευχαριστημενος θα ημουν γιατι πανω απο ολα θελω το αυτοκινητο να με καλυπτει οδηγικα και το συγκεκριμενο γιαυτο που το ηθελα ηταν αψογο..μια φορα εκανα το λαθος κ πηρα ιαπωνεζικο δεν θα ξανακανω το λαθος...τα ευρωπαικα αυτοκινητα και κυριως τα γερμανικα ειναι πολυ μπροστα σε θεματα οδικης συμπεριφορας ολα τ αλλα ειναι για να λεμε
ειχα το προηγουμενο μοντελο το fr(1.8 20vt)..μεχρι που το εδωσα με περιπου 210.000 χλμ μου ειχε βγαλει απο ζημιες εναν πολλαπλασιαστη μια φλατζα πολλαπλης και εναν θερμοστατη δηλαδη κανα 100αρικο...στα 180.000 χλμ περιπου αλλαξα και δισκο πλατο γιατι αρχισε να πατιναρει....υπ οψιν το αυτοκινητο ηταν πρωτο σταδιο φιλτρο προγραμμα κ εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω...δεν ξερω πως μερικοι βγαζετε αυτα τα αυτοκινητα αναξιοπιστα..τα 1.4 εχουν καποια θεματακια γνωστο αυτο αλλα τα 1,8 ουτε για αστειο...απ τα πρωτα κοντραδικα τς αθηνας ειναι...το μονο που εχουν πολυ μετριο ποιοτικα ειναι το εσωτερικο..στο δικο μου μετα τις 80.000 χλμ ετριζαν τα πλαστικα βεβαια φορουσα κ αιμπαχ ελατηρια
Κύριε Κώστα, με αυτά που λες ΓΕΛΑΩ, δεν πειράζει συζήτηση κάνουμε...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ...ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΕΙΝΑΙ.Ξέρεις αν πληρώναμε ΟΛΟΙ μας για αυτά που λέγαμε, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ.-
Σε παρακολουθώ προσωπικά το τι λες... ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΧΑΡΙΖΕΙ ΥΓΕΙΑ, ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ,κ.τ.λ.
δεν εχεις ιδεα απο αυτοκινητα και το εχω διαπιστωσει σε πολλες αναφορες που εχεις κανει για πολλα μοντελα οποτε δεν το συνεχιζω καν...καλη σου συνεχεια
Κύριε Κώστα καταρχάς τις βλάβες που λες εσύ ο ίδιος ότι σου έβγαλε κοστίζουν πολύ παραπάνω σε ανταλλακτικά και στο κόστος να τα αγόρασες και να μην πλήρωσες να τα αλλάξεις ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΣ ΕΣΥ ΔΩΡΕΑΝ, ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΒΛΑΧΑΚΙ ΜΗΝ ΜΕ ΠΕΡΝΑΣ!Συζήτηση κάνουμε ας είμαστε ειλικρινής...μετά λες και 1000 ευρώ προφανώς, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ. οι βλάβες αυτές για αυτά τα άλογα που έχει το όχημα, σε σχέση με παλιότερα turbo Ιαπωνίας μεριά που δεν βγάζουν τέτοιες βλάβες τυποποιημένες και μη, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.Εξηγώ στην προηγούμενη μου απάντηση αρκετά πράγματα, θέλεις να τα διαβάσεις καλώς, δεν θέλεις πάλι καλώς, κάνεις ότι δεν τα καταλαβαίνεις καλώς, όντως δεν τα καταλαβαίνεις να εξηγήσω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ.-
Από εκεί και πέρα καθείς ότι του αρέσει και ότι κρίνει ο ίδιος, ιδιοσυγκρασία, κ.τ.λ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.-
Οδηγική συμπεριφορά αξιοπρεπή έχουν τα Ιαπωνικά οχήματα, όχι σε τόση μικρή τιμή και κατηγορία όπως η seat...
Επίσης το seat για εμένα προσωπικά δεν είναι πουθενά καλύτερο από ένα golf με την καμία, ούτε από Ιαπωνέζικο...
Για μένα η seat είναι για όσους δεν μπορούν να αγοράσουν κάτι γρήγορο αξιοπρεπές και θέλουν κάτι φθηνό και γρήγορο και μέχρι εκεί...
Σεβαστή η γνώμη σου ΠΑΝΤΟΤΕ, όμως έχω και εγώ την δική μου...
Θα τα λέμε, ΧΑΡΗΚΑ...
Κύριε νέος αυτά που σας έλεγα...τις τυποποιημένες βλάβες που δεν είναι θέμα κακής χρήσης δικής μας, όμως εκ κατασκευής του οχήματος μας και ο κατασκευαστής μας λέει ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.-ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, έχοντας περάσει από τα χέρια πάρα πολλά οχήματα, μπορώ πλέον να ΔΩ το τι συμβαίνει, όπως και το ότι μπορώ να λύσω και να δέσω ένα όχημα μόνη μου.-
Δείτε το avensis πρώτης γενιάς παρακαλώ από το 1998 εως σήμερα αν βγάζει καταρχάς τέτοιες βλάβες τυποποιημένες;ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΟΤΕ AVENSIS, ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, κ.τ.λ. όμως αυτά περί κατασκευής ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ.-
Μέχρι στον ήλιο δεν το άφηνα, πάντα σε parking κλειστό όταν έβγαινα έξω διότι τα παστέλ χρώματα του ΞΕΒΑΦΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ;;;;;;Αν αυτό το θεωρείτε ποιότητα κατασκευής, δικαίωμα σας, ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.-
Εργοστασιακό όταν το είχα... η ko3s τουρμπίνα την οποία είχε, δεν ήταν και ότι το καλύτερο στην αξιοπιστία και στις όποιες επεμβάσεις για να αντέξει...ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2BAR ΚΑΙ ΠΙΕΣΗ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΚΡΥΟ, ΑΡΧΗ, Κ.Τ.Λ. ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!!
Και αυτό στο λέω γιατί με άλλες μάρκες τουρμπίνας στο ίδιο όχημα, με ίδια μικρή ιπποδύναμη, όπως και σε άλλα οχήματα, ΤΗΝ ΣΒΗΝΑΝΕ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...Μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 265 αλόγων, μην φανταστείς κάτι το τρελλό και το παλαβό...
Και το θέμα δεν είναι το πόσα άλογα βγάζει ένα όχημα, ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ;;;;;;;
Να σου πω στο ίδιο μοτέρ όχι με αλλαγές όπως χειροποίητα μπεκ, άλλου κατασκευαστή κυλινδροκεφαλή, κ.τ.λ. το μοτέρ μου πάνω από τα 550 άλογα ΕΣΠΑΓΕ!!!Μέτρηση δυναμομέτρου όχι οι ρόδες επάνω στη ράμπα, ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΟΙ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΙΜΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ!!!ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΩ, ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ.-
Χρήση άψογη να ζεσταθεί, κ.τ.λ. όπως και στο σβήσιμο turbotimer, κ.τ.λ. όργανα αξιόπιστα όχι ΓΙΑ ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ, ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΕΙ...κ.τ.λ.
Όμως στο δρόμο χαλαρά ποτέ...πάντα εως το όριο και πάντα το έστω και 2 χιλιόμετρα παραπάνω, για να μετράω τα όρια μου...
Να τα λέμε ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ...
Δηλαδή βρε κώστα τι άλλο ήθελες να σου βγάλει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Να φύγουν οι βίδες το καλοκαίρι και να πάνε για διακοπές;;;;;;;;;;;;;;;;;Και στο άνοιγμα των σχολείων να ξαναρθούνε πίσω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ελπίζω να σηκώνεις ΧΙΟΥΜΟΡ, ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ;
Loukia μου έχει βγάλει ένα γρυλλο παραθυρου και έναν αισθητήρα για το αυτόματο τσοκ.
Η χρήση του δικού μου είναι επαρχία και εθνική κατά κύριο λόγο.Γενικα ήρεμα τα πάμε την ημέρα και λίγο ποιο ζωντανά με την παρέα το βραδυ
Κύριε Νεος πως το πάτε οδηγικά δηλαδή;Και τις τυποποιημένες βλάβες εσάς ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΕ;ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΒΓΗΚΑΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ!!!
Μετρήστε στους 100 ιδιοκτήτες με ίδιο όχημα σαν εσάς, πόσες βλάβες=για τις τυποποιημένες μιλάω τους βγάζει όλους στο σύνολο;
Με την δική σας λογική είχα fiat tipo ΚΑΙ ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΧΕΙ Η TOYOTA ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΕ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΟΔΗΓΙΚΗ, οι υπόλοιποι φίλοι και γνωστοί ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑ FIAT, TOYOTA ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!
Και οδηγικά εξηγήστε μου πως το πάτε με ενδιαφέρει και δεν σας βγάζει τίποτα εσάς.-Άντε να πιστέψω ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ... ότι δεν σας έβγαλε τις τυποποιημένες βλάβες.-
Για εμένα προσωπικά δεν είναι κακό που έχει κοντό επιλογέα, ίσα ίσα το αντίθετο ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ...όσον αφορά την ανάρτηση μια ζωή τα ίδια ήταν όλα τα ibiza...το επόμενο καλό είναι ότι το μοτέρ είναι στο σωστό κυβισμό...η τιμή seat γιατί αυτή την ποιότητα κατασκευής αγοράζεις...
Για όσους θέλουν κάτι το γρήγορο που θα σκορπίσει σε μια τριετία είναι μία αξιόλογη επιλογή στην κατηγορία, στην τιμή, στο turbo το οποίο διαθέτει...
Είχα cupra leon και ibiza και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΛΛΑ.-
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ LIDL ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ!
Φαντάζομαι πως νιώθουν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες ιμπιζα κουπρα πουχαν σκάσει 23000 χιλιαρικακια για το 1,8 καινούργιο καποτε και τώρα το βλέπουν στα 17...να αυτήν την πολιτική του γκρουπ τη συχαινομαι, τα αλλάζει τα μοντέλα σε χρόνο dt κι όσοι την πάτησαν την πάτησαν,κι άντε να το σπρώξεις τώρα
Καλησπέρα είχα τη ατυχία να έχω το 2007 το παλιό ibiza cupra είχα πάρα πολλά προβλήματα και μάλιστα είχα τη ατυχία μέσα στα προβλήματα να μου χρεώνουν στην αντιπροσωπία και βλάβες που δεν υπήρχαν .ήρθαν από τα κεντρικά επιβεβαίωση υπήρχε και είχα δωρεάν κάποια προνόμια, παρόλα αυτά το αμάξι το πούλησα γιατί με κούρασε. Μετά το 2008 επέλεξα το corsa opc το οποίο έσπασε το ψυγείο λαδιού αλαχτηκε κωλονα τιμονιού κομπρεσερ αιρκοντισιον κόλλησαν οι βαλβίδες και στο τέλος έκανε κρακ η κεφαλή και τα 2 αυτοκίνητα ήταν εντελώς μαμά με 100αρα βενζίνη και χιλιόμετρα στην εθνική οδο κάθε μέρα. Αυτή τη στιγμή έχω ένα καινούργιο πάλη Toyota yaris diesel ξέρω ότι είναι άλλο είδος αυτοκινήτου δεν έχω ούτε ένα πρόβλημα. Και με κάνει να αναρωτιέμαι μήπως τελικά όλα τα γρήγορα οικονομικά μικρά είναι για πέταμα? Να το πω ευγενικά δλδ γιατί στο cupra έδωσα 23.000 και στο opc 24.100 . Τι να πω δεν ξέρω έχω πετυχη άτομα με cupra και opc οι μισοί λένε ότι τα έχουν πειράξει με προγραμα κτλ και δεν έχουν πάθει τίποτα και άλλοι σαν εμένα εντελώς μαμά και έχουν ένα κάρο προβλήματα. Η ουσία είναι μια πεταμένα λεφτά και δεν πωλούνται και εύκολα μετά. Κρίμα πραγματικά διότι ούτε οι ίδιοι οι αντιπροσωπία ενδιαφέροντε για αλλαγή μετά δεν τα παίρνουν απάντηση τους είναι ότι μόνο μικρού κυβισμού αμάξια έχουν αξία. Οπότε ποιος ο λόγος αγοράς τους δεν καταλαβαίνω.
Δεν ειναι σωστο να συγκρινουμε αυτοκινητα πυραυλους με μικρης αποδοσης καθημερινα. Οσο για την toyota δεν εχουμε ξεχασει το καζο με τα οβαλ χιτωνια του 1.8 της celiga και του mr!!!
Λουκια για εμενα 210.000 χλμ (και μαλιστα με πολυ βαρυ ποδι)με 100 ευρω ζημιες σημαινει ΑΠΟΛΥΤΗ αξιοπιστια..δεν ξερω πως εννοεις εσυ την αξιοπιστια...στην τελικη ομως και 1000ευρω να μου ειχε βγαλει σε ζημιες ευχαριστημενος θα ημουν γιατι πανω απο ολα θελω το αυτοκινητο να με καλυπτει οδηγικα και το συγκεκριμενο γιαυτο που το ηθελα ηταν αψογο..μια φορα εκανα το λαθος κ πηρα ιαπωνεζικο δεν θα ξανακανω το λαθος...τα ευρωπαικα αυτοκινητα και κυριως τα γερμανικα ειναι πολυ μπροστα σε θεματα οδικης συμπεριφορας ολα τ αλλα ειναι για να λεμε
ειχα το προηγουμενο μοντελο το fr(1.8 20vt)..μεχρι που το εδωσα με περιπου 210.000 χλμ μου ειχε βγαλει απο ζημιες εναν πολλαπλασιαστη μια φλατζα πολλαπλης και εναν θερμοστατη δηλαδη κανα 100αρικο...στα 180.000 χλμ περιπου αλλαξα και δισκο πλατο γιατι αρχισε να πατιναρει....υπ οψιν το αυτοκινητο ηταν πρωτο σταδιο φιλτρο προγραμμα κ εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω...δεν ξερω πως μερικοι βγαζετε αυτα τα αυτοκινητα αναξιοπιστα..τα 1.4 εχουν καποια θεματακια γνωστο αυτο αλλα τα 1,8 ουτε για αστειο...απ τα πρωτα κοντραδικα τς αθηνας ειναι...το μονο που εχουν πολυ μετριο ποιοτικα ειναι το εσωτερικο..στο δικο μου μετα τις 80.000 χλμ ετριζαν τα πλαστικα βεβαια φορουσα κ αιμπαχ ελατηρια
Κύριε Κώστα, με αυτά που λες ΓΕΛΑΩ, δεν πειράζει συζήτηση κάνουμε...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ...ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΕΙΝΑΙ.Ξέρεις αν πληρώναμε ΟΛΟΙ μας για αυτά που λέγαμε, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ.- Σε παρακολουθώ προσωπικά το τι λες... ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΧΑΡΙΖΕΙ ΥΓΕΙΑ, ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ,κ.τ.λ.
δεν εχεις ιδεα απο αυτοκινητα και το εχω διαπιστωσει σε πολλες αναφορες που εχεις κανει για πολλα μοντελα οποτε δεν το συνεχιζω καν...καλη σου συνεχεια
Κύριε Κώστα καταρχάς τις βλάβες που λες εσύ ο ίδιος ότι σου έβγαλε κοστίζουν πολύ παραπάνω σε ανταλλακτικά και στο κόστος να τα αγόρασες και να μην πλήρωσες να τα αλλάξεις ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΣ ΕΣΥ ΔΩΡΕΑΝ, ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΒΛΑΧΑΚΙ ΜΗΝ ΜΕ ΠΕΡΝΑΣ!Συζήτηση κάνουμε ας είμαστε ειλικρινής...μετά λες και 1000 ευρώ προφανώς, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ. οι βλάβες αυτές για αυτά τα άλογα που έχει το όχημα, σε σχέση με παλιότερα turbo Ιαπωνίας μεριά που δεν βγάζουν τέτοιες βλάβες τυποποιημένες και μη, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.Εξηγώ στην προηγούμενη μου απάντηση αρκετά πράγματα, θέλεις να τα διαβάσεις καλώς, δεν θέλεις πάλι καλώς, κάνεις ότι δεν τα καταλαβαίνεις καλώς, όντως δεν τα καταλαβαίνεις να εξηγήσω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ.- Από εκεί και πέρα καθείς ότι του αρέσει και ότι κρίνει ο ίδιος, ιδιοσυγκρασία, κ.τ.λ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.- Οδηγική συμπεριφορά αξιοπρεπή έχουν τα Ιαπωνικά οχήματα, όχι σε τόση μικρή τιμή και κατηγορία όπως η seat... Επίσης το seat για εμένα προσωπικά δεν είναι πουθενά καλύτερο από ένα golf με την καμία, ούτε από Ιαπωνέζικο... Για μένα η seat είναι για όσους δεν μπορούν να αγοράσουν κάτι γρήγορο αξιοπρεπές και θέλουν κάτι φθηνό και γρήγορο και μέχρι εκεί... Σεβαστή η γνώμη σου ΠΑΝΤΟΤΕ, όμως έχω και εγώ την δική μου... Θα τα λέμε, ΧΑΡΗΚΑ...
Κύριε νέος αυτά που σας έλεγα...τις τυποποιημένες βλάβες που δεν είναι θέμα κακής χρήσης δικής μας, όμως εκ κατασκευής του οχήματος μας και ο κατασκευαστής μας λέει ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.-ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, έχοντας περάσει από τα χέρια πάρα πολλά οχήματα, μπορώ πλέον να ΔΩ το τι συμβαίνει, όπως και το ότι μπορώ να λύσω και να δέσω ένα όχημα μόνη μου.- Δείτε το avensis πρώτης γενιάς παρακαλώ από το 1998 εως σήμερα αν βγάζει καταρχάς τέτοιες βλάβες τυποποιημένες;ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΟΤΕ AVENSIS, ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, κ.τ.λ. όμως αυτά περί κατασκευής ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ.- Μέχρι στον ήλιο δεν το άφηνα, πάντα σε parking κλειστό όταν έβγαινα έξω διότι τα παστέλ χρώματα του ΞΕΒΑΦΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ;;;;;;Αν αυτό το θεωρείτε ποιότητα κατασκευής, δικαίωμα σας, ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.- Εργοστασιακό όταν το είχα... η ko3s τουρμπίνα την οποία είχε, δεν ήταν και ότι το καλύτερο στην αξιοπιστία και στις όποιες επεμβάσεις για να αντέξει...ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2BAR ΚΑΙ ΠΙΕΣΗ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΚΡΥΟ, ΑΡΧΗ, Κ.Τ.Λ. ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!! Και αυτό στο λέω γιατί με άλλες μάρκες τουρμπίνας στο ίδιο όχημα, με ίδια μικρή ιπποδύναμη, όπως και σε άλλα οχήματα, ΤΗΝ ΣΒΗΝΑΝΕ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...Μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 265 αλόγων, μην φανταστείς κάτι το τρελλό και το παλαβό... Και το θέμα δεν είναι το πόσα άλογα βγάζει ένα όχημα, ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ;;;;;;; Να σου πω στο ίδιο μοτέρ όχι με αλλαγές όπως χειροποίητα μπεκ, άλλου κατασκευαστή κυλινδροκεφαλή, κ.τ.λ. το μοτέρ μου πάνω από τα 550 άλογα ΕΣΠΑΓΕ!!!Μέτρηση δυναμομέτρου όχι οι ρόδες επάνω στη ράμπα, ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΟΙ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΙΜΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ!!!ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΩ, ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ.- Χρήση άψογη να ζεσταθεί, κ.τ.λ. όπως και στο σβήσιμο turbotimer, κ.τ.λ. όργανα αξιόπιστα όχι ΓΙΑ ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ, ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΕΙ...κ.τ.λ. Όμως στο δρόμο χαλαρά ποτέ...πάντα εως το όριο και πάντα το έστω και 2 χιλιόμετρα παραπάνω, για να μετράω τα όρια μου... Να τα λέμε ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ... Δηλαδή βρε κώστα τι άλλο ήθελες να σου βγάλει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Να φύγουν οι βίδες το καλοκαίρι και να πάνε για διακοπές;;;;;;;;;;;;;;;;;Και στο άνοιγμα των σχολείων να ξαναρθούνε πίσω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ελπίζω να σηκώνεις ΧΙΟΥΜΟΡ, ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ;
Loukia μου έχει βγάλει ένα γρυλλο παραθυρου και έναν αισθητήρα για το αυτόματο τσοκ. Η χρήση του δικού μου είναι επαρχία και εθνική κατά κύριο λόγο.Γενικα ήρεμα τα πάμε την ημέρα και λίγο ποιο ζωντανά με την παρέα το βραδυ
Κύριε Νεος πως το πάτε οδηγικά δηλαδή;Και τις τυποποιημένες βλάβες εσάς ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΕ;ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΒΓΗΚΑΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ!!! Μετρήστε στους 100 ιδιοκτήτες με ίδιο όχημα σαν εσάς, πόσες βλάβες=για τις τυποποιημένες μιλάω τους βγάζει όλους στο σύνολο; Με την δική σας λογική είχα fiat tipo ΚΑΙ ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΧΕΙ Η TOYOTA ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΕ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΟΔΗΓΙΚΗ, οι υπόλοιποι φίλοι και γνωστοί ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑ FIAT, TOYOTA ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!! Και οδηγικά εξηγήστε μου πως το πάτε με ενδιαφέρει και δεν σας βγάζει τίποτα εσάς.-Άντε να πιστέψω ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ... ότι δεν σας έβγαλε τις τυποποιημένες βλάβες.-
Lukia....260000 το δικο μου μια χαρα,400000 φιλου μια αλλαγη turbo γιατι ανεβαζε λαδια στα 180000.
Για εμένα προσωπικά δεν είναι κακό που έχει κοντό επιλογέα, ίσα ίσα το αντίθετο ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ...όσον αφορά την ανάρτηση μια ζωή τα ίδια ήταν όλα τα ibiza...το επόμενο καλό είναι ότι το μοτέρ είναι στο σωστό κυβισμό...η τιμή seat γιατί αυτή την ποιότητα κατασκευής αγοράζεις... Για όσους θέλουν κάτι το γρήγορο που θα σκορπίσει σε μια τριετία είναι μία αξιόλογη επιλογή στην κατηγορία, στην τιμή, στο turbo το οποίο διαθέτει... Είχα cupra leon και ibiza και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΛΛΑ.-