Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβέλτος και οικονομικός ο 1,4 D-4D
156.951 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2015
Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος 1,4 D-4D των 90 ίππων της Toyota, ο οποίος μόνο θετικά σχόλια συγκεντρώνει γιατί καταφέρνει και κινεί σβέλτα το αμάξωμα όντας ταυτόχρονα οικονομικός στην πράξη. Σε αυτό, συμβάλλει και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται. Αυτό έχει κοντές πρώτες σχέσεις που χαρίζουν εκρηκτικότητα, καλές επιδόσεις και σβελτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η αντίστοιχα σε 7,8 και 12,4 δλ.) όπως και η μακριά 6η που εξασφαλίζει οικονομία στον αυτοκινητόδρομο. Όσον αφορά στη λειτουργία του, αυτή είναι πολιτισμένη και χωρίς κραδασμούς, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει δεόντως το δυνατό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές (ροπή 205 Nm από τις 1.800 έως τις 2.800 σ.α.λ.) και την ελαστικότητά του.
Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση εργοστασιακή είναι 3,8 λτ./100 χλμ., ενώ το εξαιρετικό είναι πως στην πράξη αυτή δεν υπερβαίνει τα 5,0 λτ. ακόμη και υπό πίεση. Τέλος, στα 99 γρ./χλμ. είναι οι εκπομπές CO2 κάτι που μεταφράζεται σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Πάντως πριν απο κανά μήνα που ρώτησα ποσό κοστίζει το Yaris cool diesel 5d καμία σχέση με τις τιμές που δινουν εδω στο σιτε με απόσυρση έκπτωση προγράμματος και έκπτωση πωλητή κάπου 14.000€
ΤΟ ΥΑRΙS ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΘΕΙΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ TA ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΑΠΟ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ.
Μεγάλο λάθος η αγορά αυτού του αυτοκινήτου λόγω ανάγκης συνεχούς καθαρισμού του pdf
Πάντως πριν απο κανά μήνα που ρώτησα ποσό κοστίζει το Yaris cool diesel 5d καμία σχέση με τις τιμές που δινουν εδω στο σιτε με απόσυρση έκπτωση προγράμματος και έκπτωση πωλητή κάπου 14.000€
SE 10 XRONIA TO XILIARI THA KOSTIZEI PIO POLY SAN METAXEIRISMENO.[OSO PIO APLO- TOSO PIO KALO]
Έχει ένα μεγάλο ατού ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. χαχαχαχα
ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕ ΟΛΑ !!!!
ΤΟ ΥΑRΙS ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΘΕΙΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ TA ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΑΠΟ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ.