Εσωτερικό-Χώροι: Αίσθημα ανώτερης ποιότητας και ευρυχωρίας
156.950 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2015
Η ιδιαίτερη έμφαση που έχει δοθεί από τους τεχνικούς της Toyota στον τομέα NVH (Noise, Vibration, Harshness), γίνεται περισσότερο αντιληπτή στην πετρελαιοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας, αφού σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο η καμπίνα είναι αισθητά πιο ήσυχη (στο ρελαντί και στον αυτοκινητόδρομο). Ενδεικτικά, ο θόρυβος στην καμπίνα έχει πέσει κατά 1 db στα 120 χλμ./ώρα (68,5 από 69,5 db). Για να επιτευχθεί αυτό βελτιώθηκε η ακαμψία της δομής κατά 20%, εμπρός χρησιμοποιήθηκε άλλο υλικό στήριξης του παρμπρίζ, η δομή του αυτοκινήτου ενισχύθηκε σε 36 επιπλέον σημεία, έχουν τοποθετηθεί νέες τσιμούχες και πιο παχιές μοκέτες, ο πίσω ημιάκαμπτος συνδυάζεται με πιο μαλακά ελατήρια και silent blocks, ενώ πιο μαλακά ελατήρια έχουν τοποθετηθεί και εμπρός.
Ωστόσο, πέραν της βελτιωμένης ηχομόνωσης, στο αίσθημα ανώτερης ποιότητας συμβάλλει αισθητά και η νέα σχεδίαση σε συνδυασμό με την επιλογή καλύτερων υλικών. Αναλυτικά, όλη η πρόσοψη του ταμπλό του Yaris είναι καλυμμένη από μαλακό υλικό, ενώ καλύτερα είναι τα υλικά στις πόρτες. Αναφορικά, έπειτα, με τους χώρους, αλλαγές δεν υπάρχουν σε σχέση με πριν και έτσι το Toyota Yaris παραμένει ένα από τα μοντέλα με την καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου. Πίσω θα καθίσουν με άνεση δύο ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 286 λτ. βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Πολύ καλή τέλος είναι και η εργονομία.
ΤΟ ΥΑRΙS ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΘΕΙΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ TA ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΑΠΟ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ.
Πάντως πριν απο κανά μήνα που ρώτησα ποσό κοστίζει το Yaris cool diesel 5d καμία σχέση με τις τιμές που δινουν εδω στο σιτε με απόσυρση έκπτωση προγράμματος και έκπτωση πωλητή κάπου 14.000€
Έχει ένα μεγάλο ατού ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ. χαχαχαχα
ΤΟ ΥΑRΙS ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΘΕΙΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ TA ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΑΠΟ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ.
ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕ ΟΛΑ !!!!
Πάντως πριν απο κανά μήνα που ρώτησα ποσό κοστίζει το Yaris cool diesel 5d καμία σχέση με τις τιμές που δινουν εδω στο σιτε με απόσυρση έκπτωση προγράμματος και έκπτωση πωλητή κάπου 14.000€
SE 10 XRONIA TO XILIARI THA KOSTIZEI PIO POLY SAN METAXEIRISMENO.[OSO PIO APLO- TOSO PIO KALO]
Μεγάλο λάθος η αγορά αυτού του αυτοκινήτου λόγω ανάγκης συνεχούς καθαρισμού του pdf