Μετά την εμφάνιση του Passat στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Volkswagen έκανε την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου μοντέλου και στην Ευρώπη, μαζί βεβαίως και με τη βάγκον εκδοχή του.
Ανανεωμένο VW Passat
18.687 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2019)
Η Volkswagen παρουσίασε επίσημα όλη τη γκάμα του ανανεωμένου Passat για την αγορά της Ευρώπης, εφοδιάζοντάς τη με πακτωλό τεχνολογιών, «φρεσκαρισμένο» ντιζάιν και θερμικούς κινητήρες, αλλά και υβριδικά σύνολα με ισχύ έως και 272 ίππους.
Το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής μάρκας, πίσω από το Golf, έρχεται με μία σειρά αλλαγών τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, όντας έτοιμο να τεθεί αντιμέτωπο με τους αντιπάλους του στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν.
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα facelift μοντέλα, έτσι και με το Passat δεν συναντάμε ριζοσπαστικές αλλαγές στη σχεδίαση του εξωτερικού. Όμως το φρεσκαρισμένο μοντέλο έρχεται στη «γηραιά ήπειρο» με νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες μαζί με μια ελαφρώς επανασχεδιασμένη μπροστινή μάσκα. Η VW έχει επίσης διαφοροποιήσει το ντιζάιν των φωτιστικών σωμάτων συμπεριλαμβανομένων των φώτων ημέρας, ομίχλης αλλά και των προβολέων που πλέον έρχονται στάνταρ σε τεχνολογία LED. Μένοντας στους κύριους προβολείς αξίζει να σημειωθεί πως έχουν λάβει την τεχνολογία IQ.LIGHT που βρίσκουμε και στο τελευταίο Touareg προσφέροντας καλύτερο φωτισμό και κατ΄ επέκταση μεγαλύτερη ασφάλεια, σύμφωνα με τη φίρμα.
Στο εσωτερικό το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης συνδυάζεται με μια οθόνη αφής, η οποία προσφέρεται σε τρεις διαστάσεις 6,5, 8 και 9,2 ιντσών. Επιπλέον προσφέρει λειτουργίες online με πληθώρα υπηρεσιών που κυμαίνονται από απλό ραδιόφωνο έως πλοήγηση με πληροφορίες κίνησης σε πραγματικό χρόνο.
Από ΄κει και πέρα ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να ενσωματώσει το ανανεωμένο Passat είναι το προαιρετικό «Travel Assist», το οποίο προσφέρει μια διευρυμένη σειρά βοηθητικών συστημάτων που παρέχουν μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ωρα. Επιπλέον υπάρχει και το IQ.DRIVE, που παρέχει στη διάθεσή των οδηγών cruise control με δυνατότητες πρόβλεψης, σύστημα διατήρησης λωρίδας, υποβοήθηση διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση ρυμούλκησης. Μια άλλη σημαντική καινοτομία είναι η υιοθέτηση ενός ηλεκτρομηχανικού σερβοφρένου για ταχύτερη πέδηση, στοιχείο που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών, όντας παράλληλα πλήρως εναρμονισμένοι με τις πρόσφατες νόρμες εκπομπών ρύπων Euro6d Temp. Υπάρχουν τρεις μονάδες TSI με τη βάση να είναι ο 1.5 TSI με 150 άλογα, που ακολουθείται από τον 2λιτρο με 190 και 272 ίππους. Μαζί βρίσκονται και τέσσερις πετρελαιοκινητήρες TDI. Αρχικά ο 1.600άρης με 120 ίππους και στη συνέχεια ο 2,0 λίτρων με 190 και 240 ίππων. Ωστόσο η VW κάνει ιδιαίτερη μνεία στον 2,0 λίτρων TDI Evo, ο οποίος προσφέρει 150 ίππους και λιγότερες εκπομπές 10 γρμ./χλμ από τον προκάτοχό του.
Παρών στη γκάμα είναι και το plug-in υβριδικό Passat GTE το οποίο μετά την ανανέωση απέκτησε την ικανότητα να κινείται ηλεκτροκίνητα για 55 χιλιόμετρα. Η συνδυαστική ισχύς του μοντέλου φτάνει τα 218 άλογα, τα οποία προέρχονται από το «πάντρεμα» του 1.4 TSI κινητήρα και ενός ηλεκτρικού μοτέρ.
Τέλος να σημειώσουμε πως το ανανεωμένο Volkswagen Passat που θα είναι διαθέσιμο και ως R-Line, θα δει και την πιο «σκληρή» τετρακίνητη έκδοση να βρίσκεται στη γκάμα. Ο λόγος για το Passat Alltrack, το οποίο απέχει από το έδαφος 172 χιλιοστά και θα προσφέρεται με 2λιτρο TSI (272 ίππους) και τον αντίστοιχο TDI (190 και 240 ίππους), συνδυασμένο με 7άρι DSG κιβώτιο.
Το ανανεωμένο Volkswagen Passat αναμένεται να φτάσει στις αγορές στα τέλη του Αυγούστου.
Φοβερές αλλαγές!!Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ....