Tο ανανεωμένο Polo φέρει πολλά από τα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας του VW Golf, ενώ νέες προσθήκες υπάρχουν και στη γκάμα των κινητήρων.
Δοκιμή: Ανανεωμένο VW Polo 1,2 TSI 90 PS DSG7 5d
46.316 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2014)
Με τεχνολογίες δανεισμένες από το μεγαλύτερο αδελφό του, διακριτικά αλλαγμένη σχεδίαση και
πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό, το ανανεωμένο VW Polo διατηρεί μία από τις πρωταγωνιστικές θέσεις στην κατηγορία.
Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μικρών είναι πολύ σκληρός και αναμένεται εντονότερος, αφού η κατηγορία αναβαθμίζεται γενικώς.Για παράδειγμα, στα τέλη του καλοκαιριού - αρχές Σεπτεμβρίου αναμένεται το ανανεωμένο Toyota Yaris, ενώ η Opel έχει προ των πυλών το νέο Corsa. Έτσι λοιπόν, και η Volkswagen παρουσίασε τη δική της πρόταση, την ανανέωση του 5ης γενιάς Polo, η οποία κατά τα συνήθη πρότυπα του γερμανικού ομίλου αποτελεί μία λογική εξέλιξη της υπάρχουσας γενιάς, τουλάχιστον όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση μιας και οι αλλαγές κάτω από το καπό είναι μάλλον πιο σημαντικές. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το ανανεωμένο Polo φέρει πολλά από τα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας του VW Golf, ενώ νέες προσθήκες υπάρχουν και στη γκάμα των κινητήρων. Από την άλλη, βασίζεται στο ίδιο πάτωμα και δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στα δομικά του χαρακτηριστικά. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Μεταξύ Golf και Polo
Στο κομμάτι της εμφάνισης, το ανανεωμένο Polo έχει αλλάξει κυρίως το μπροστινό μέρος του, με το συνολικό αποτέλεσμα να παραπέμπει αφενός στο μεγαλύτερο Golf, αφετέρου όμως και να μην διαφοροποιείται δραστικά από την υπάρχουσα γενιά. Έχουμε λοιπόν έναν εντελώς νέο προφυλακτήρα, με περισσότερο μακρόστενους προβολείς ομίχλης, αλλά και με νέα, μεγαλύτερη εισαγωγή.
Έπειτα, αλλάζει και η γρίλια της μάσκας, διαθέτοντας μια νέα χρωμιωμένη οριζόντια λωρίδα, που ενώνει τα εμπρόσθια φωτιστικά παραπέμποντας στο αντίστοιχο τμήμα του Golf. Τα φωτιστικά ενισχύονται μάλιστα για πρώτη φορά με λαμπτήρες LED, τονίζοντας τον hi-tech χαρακτήρα του Polo.
Στο υπόλοιπο αμάξωμα, σχεδιαστικά ξεχωρίζουμε το «φρεσκαρισμένο» πίσω προφυλακτήρα και τα ελαφρώς διαφοροποιημένα κρύσταλλα των φωτιστικών, ενώ στο πλάι διακρίνονται τα νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου. Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις τέλος, οι αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος αυξάνουν ελαφρώς το μήκος του αυτοκινήτου, φθάνοντάς το στα 3.972 χλστ. (+2 χλστ.).
Στο δρόμο το ανανεωμένο Polo διακρίνεται για την υψηλή προσφερόμενη άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.