Το VW Αmarok διατίθεται αποκλειστικά με τον V6 3λιτρο TDI κινητήρα του ομίλου, ο οποίος στη χαμηλότερη απόδοσή του βγάζει 163 ίππους, όσους η κορυφαία του προηγούμενου δίλιτρου. Ο ίδιος κινητήρας έχει στην ενδιάμεση έκδοση 204 ίππους, για να φτάσει στην κορυφαία του έκδοση να αποδίδει 224 ίππους. Σημαντικά αυξημένη είναι και η ροπή του, που ανέρχεται στην τελευταία περίπτωση στα 550 Nm με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 7,6 λτ./100 χλμ. Η βασική έκδοση κινητήρα εφοδιάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αποκλειστικά, ενώ η ενδιάμεση μπορεί να εφοδιαστεί προαιρετικά και με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Εκτός από την μετάδοση της κίνησης πίσω στην αρχική έκδοση κινητήρα το Amarok θα διατίθεται με το σύστημα 4κίνησης «4MOTION» με τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και κατΆεπιλογή μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, ενώ η κορυφαία έκδοση θα διαθέτει μόνιμη 4κίνηση με διαφορικό τύπου «Torsen» .
Στα θετικα του να επισημανω την σχεδιαση του εσωτερικου που ειναι και δειχνει κοντα σε αυτη επιβατικου οχηματος και τους χωρους.
Περα απο αυτα η εικονα του εξωτερικα ειναι απογοητευση και η πορεια του στην αγορα αποτυχημενη.
Για τον δε κινητηρα diesel διατηρω αμφιβολιες γνωριζοντας την προιστορια του ομιλου με τα προσφατα σκανδαλα οπως και την μετριοτατη αξιοπιστια που συνοδευει καθε vw.
Τελειωνοντας οταν εχεις απεναντι σου το toyota hilux αυτοκρατορα κοντα 50 χρονων στην παγκοσμια αγορα και σημειο αναφορας δυνατοτητων αξιοπιστιας δυναμης και μεταφορικης ικανοτητας με εκατομμυρια πιστους κατοχους οπως φυσικα και το nissan navara τον ετερο ιαπωνα που ακολουθει σε αποσταση αναπνοης το toyota με το ιδιο επιτυχημενη πορεια πανω κατω δεν πας πουθενα με ενα amarok...μενεις πισω,πολυ πισω μαλιστα και απλα παρακολουθεις,ετσι απλα!!
Όταν δεν μπορούν να τα κάνουν αξιόπιστα και αυτοκίνητα εργάτες (αυτός ήταν ο αρχικός στόχος κατασκευής τους), οι "υπόλοιποι" (πλην Toyota και ίσως λίγο Isuzu), βάζουν ιπποδυνάμεις, δεν βάζουν κοντές σχέσεις και πάει λέγοντας.Δηλαδή με φορτίο 1 τόνο στην καρότσα, και δύσκολο πεδίο κίνησης, με τον V6 θα μπορεί κάποιος να μαζέψει πιο πολλή φόρα και ότι πάρει από κάτω μετά το εμπόδιο...για κλάματα...!!!
Στα θετικα του να επισημανω την σχεδιαση του εσωτερικου που ειναι και δειχνει κοντα σε αυτη επιβατικου οχηματος και τους χωρους. Περα απο αυτα η εικονα του εξωτερικα ειναι απογοητευση και η πορεια του στην αγορα αποτυχημενη. Για τον δε κινητηρα diesel διατηρω αμφιβολιες γνωριζοντας την προιστορια του ομιλου με τα προσφατα σκανδαλα οπως και την μετριοτατη αξιοπιστια που συνοδευει καθε vw. Τελειωνοντας οταν εχεις απεναντι σου το toyota hilux αυτοκρατορα κοντα 50 χρονων στην παγκοσμια αγορα και σημειο αναφορας δυνατοτητων αξιοπιστιας δυναμης και μεταφορικης ικανοτητας με εκατομμυρια πιστους κατοχους οπως φυσικα και το nissan navara τον ετερο ιαπωνα που ακολουθει σε αποσταση αναπνοης το toyota με το ιδιο επιτυχημενη πορεια πανω κατω δεν πας πουθενα με ενα amarok...μενεις πισω,πολυ πισω μαλιστα και απλα παρακολουθεις,ετσι απλα!!
Αποτυχημένο και προβληματικό
Όταν δεν μπορούν να τα κάνουν αξιόπιστα και αυτοκίνητα εργάτες (αυτός ήταν ο αρχικός στόχος κατασκευής τους), οι "υπόλοιποι" (πλην Toyota και ίσως λίγο Isuzu), βάζουν ιπποδυνάμεις, δεν βάζουν κοντές σχέσεις και πάει λέγοντας.Δηλαδή με φορτίο 1 τόνο στην καρότσα, και δύσκολο πεδίο κίνησης, με τον V6 θα μπορεί κάποιος να μαζέψει πιο πολλή φόρα και ότι πάρει από κάτω μετά το εμπόδιο...για κλάματα...!!!
δεν έχουν τελειωμό.
Σίγουρα καλύτερο από τα Nissan navara που τα προβλήματα τους δεν τελειωμό