Η Volkswagen έκανε μια σοβαρή πρώτη κίνηση να επιστρέψει στην αγορά των pick up, με το Amarok το 2010. Τώρα επιστρέφει στην κατηγορία αυτή με το ανανεωμένο Amarok το οποίο διατηρεί τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του προηγούμενου, ενισχύοντας τον χαρακτήρα του με την ακόμα πιο ψαγμένη ανάρτηση για τις καθημερινές ασφάλτινες μετακινήσεις και βέβαια μέσω του νέου κινητήρα πετρελαίου 3,0 λίτρων που το εφοδιάζει. Από κει και πέρα οι απαραίτητες αισθητικές διαφορές (κυρίως στο εσωτερικό) αρκούν για να συνεχίσει την πορεία του στην δύσκολη αυτή κατηγορία.
Στα θετικα του να επισημανω την σχεδιαση του εσωτερικου που ειναι και δειχνει κοντα σε αυτη επιβατικου οχηματος και τους χωρους.
Περα απο αυτα η εικονα του εξωτερικα ειναι απογοητευση και η πορεια του στην αγορα αποτυχημενη.
Για τον δε κινητηρα diesel διατηρω αμφιβολιες γνωριζοντας την προιστορια του ομιλου με τα προσφατα σκανδαλα οπως και την μετριοτατη αξιοπιστια που συνοδευει καθε vw.
Τελειωνοντας οταν εχεις απεναντι σου το toyota hilux αυτοκρατορα κοντα 50 χρονων στην παγκοσμια αγορα και σημειο αναφορας δυνατοτητων αξιοπιστιας δυναμης και μεταφορικης ικανοτητας με εκατομμυρια πιστους κατοχους οπως φυσικα και το nissan navara τον ετερο ιαπωνα που ακολουθει σε αποσταση αναπνοης το toyota με το ιδιο επιτυχημενη πορεια πανω κατω δεν πας πουθενα με ενα amarok...μενεις πισω,πολυ πισω μαλιστα και απλα παρακολουθεις,ετσι απλα!!
Όταν δεν μπορούν να τα κάνουν αξιόπιστα και αυτοκίνητα εργάτες (αυτός ήταν ο αρχικός στόχος κατασκευής τους), οι "υπόλοιποι" (πλην Toyota και ίσως λίγο Isuzu), βάζουν ιπποδυνάμεις, δεν βάζουν κοντές σχέσεις και πάει λέγοντας.Δηλαδή με φορτίο 1 τόνο στην καρότσα, και δύσκολο πεδίο κίνησης, με τον V6 θα μπορεί κάποιος να μαζέψει πιο πολλή φόρα και ότι πάρει από κάτω μετά το εμπόδιο...για κλάματα...!!!
Στα θετικα του να επισημανω την σχεδιαση του εσωτερικου που ειναι και δειχνει κοντα σε αυτη επιβατικου οχηματος και τους χωρους. Περα απο αυτα η εικονα του εξωτερικα ειναι απογοητευση και η πορεια του στην αγορα αποτυχημενη. Για τον δε κινητηρα diesel διατηρω αμφιβολιες γνωριζοντας την προιστορια του ομιλου με τα προσφατα σκανδαλα οπως και την μετριοτατη αξιοπιστια που συνοδευει καθε vw. Τελειωνοντας οταν εχεις απεναντι σου το toyota hilux αυτοκρατορα κοντα 50 χρονων στην παγκοσμια αγορα και σημειο αναφορας δυνατοτητων αξιοπιστιας δυναμης και μεταφορικης ικανοτητας με εκατομμυρια πιστους κατοχους οπως φυσικα και το nissan navara τον ετερο ιαπωνα που ακολουθει σε αποσταση αναπνοης το toyota με το ιδιο επιτυχημενη πορεια πανω κατω δεν πας πουθενα με ενα amarok...μενεις πισω,πολυ πισω μαλιστα και απλα παρακολουθεις,ετσι απλα!!
Αποτυχημένο και προβληματικό
Όταν δεν μπορούν να τα κάνουν αξιόπιστα και αυτοκίνητα εργάτες (αυτός ήταν ο αρχικός στόχος κατασκευής τους), οι "υπόλοιποι" (πλην Toyota και ίσως λίγο Isuzu), βάζουν ιπποδυνάμεις, δεν βάζουν κοντές σχέσεις και πάει λέγοντας.Δηλαδή με φορτίο 1 τόνο στην καρότσα, και δύσκολο πεδίο κίνησης, με τον V6 θα μπορεί κάποιος να μαζέψει πιο πολλή φόρα και ότι πάρει από κάτω μετά το εμπόδιο...για κλάματα...!!!
δεν έχουν τελειωμό.
Σίγουρα καλύτερο από τα Nissan navara που τα προβλήματα τους δεν τελειωμό