Το ανανεωμένο e-up! θα αποκαλυφθεί την επόμενη εβδομάδα στην Φρακφούρτη με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και τιμή που θα το κάνει το πιο προσιτό ηλεκτρικό της αγοράς.
Tην ανανεωμένη έκδοση του e-up! θα αποκαλύψει στην Έκθεση της Φρανκφούρτης η Volkswagen την επόμενη εβδομάδα, ωστόσο οι αλλαγές σε σχέση με το τωρινό μοντέλο έχουν γίνει ήδη, επί το πλείστον, γνωστές.
Συγκεκριμένα, το e-up! Λέγεται πως θα εξοπλιστεί με μια νέα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίας λιθίου που θα φτάνει τα 32,3 kWh (μεγάλη αύξηση σε σχέση με τα 18,7 του τρέχοντος μοντέλου), και θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται ηλεκτρικά για 260 χλμ με την κατανάλωση να ορίζεται στα 12,7 kWh/100 χλμ. Όσον αφορά στην φόρτιση, ταχυφορτιστή 40 Kw, η μπαταρία μπορεί τα φτάσει στο 80% της χωρητικότητάς της σε μια μόνο ώρα.
Φυσικά, το e-up! δεν διεκδικεί δάφνες για τις επιδόσεις του αλλά τα 11,9 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για το 0-100 με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 130 χλμ./ώρα χάρη στο 82 ίππων ηλεκτρικό μοτέρ, κρίνονται ικανοποιητικά για την κατηγορία.
Με μια εφαρμογή που θα μπορεί να κατέβει στο κινητό, ο ιδιοκτήτης λέγεται πως θα μπορεί να ελέγχει το σύστημα κλιματισμού χωρίς να μπει μέσα στο αυτοκίνητο ενώ οι φήμες κάνουν λόγο πως θα γίνουν διαθέσιμες πολλές επιλογές εξατομίκευσης, οι οποίες θα αποκαλυφθούν λίγο μετά την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.
Η τιμή του ανανεωμένου e-up! υπολογίζεται μάλιστα πως θα μειωθεί κατά τουλάχιστον 1.500 ευρώ. Το κόστος κτήσης λέγεται πως θα φτάσει λίγο κάτω από τα 22.000 (τιμές Γερμανίας).
Στη τελευταία παράγραφο, βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα των ηλεκτρικών. Ούτε οι περιορισμένες υποδομές, ούτε η μέτρια αυτονομία. Κανένας μα κανένας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πουθενά, δεν πρόκειται να δώσει 22 χιλιάρικα για ένα κουβαδακι που εξυπηρετεί αποκλειστικά αστικές ανάγκες. Αν δεν βρούνε τρόπο να μειώσουν το κόστος, θα πουλιούνται μόνο σε δυο-τρεις χώρες που επιδοτούνται, αντε και σε κάνα Αμερικα. Οπουδήποτε αλλού, θα είναι απλά εκθέματα...Κι αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά ο επικεφαλής σχεδιασμού της BMW κύριος Klaus Frölich. Δεν τον λες και τυχαίο...
Πολύ ακριβό . Αγοράζεις 2 βενζινοκινητα. Αν υπήρχε επιδότηση κάτι θα γινόταν.
Στη τελευταία παράγραφο, βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα των ηλεκτρικών. Ούτε οι περιορισμένες υποδομές, ούτε η μέτρια αυτονομία. Κανένας μα κανένας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πουθενά, δεν πρόκειται να δώσει 22 χιλιάρικα για ένα κουβαδακι που εξυπηρετεί αποκλειστικά αστικές ανάγκες. Αν δεν βρούνε τρόπο να μειώσουν το κόστος, θα πουλιούνται μόνο σε δυο-τρεις χώρες που επιδοτούνται, αντε και σε κάνα Αμερικα. Οπουδήποτε αλλού, θα είναι απλά εκθέματα...Κι αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά ο επικεφαλής σχεδιασμού της BMW κύριος Klaus Frölich. Δεν τον λες και τυχαίο...