• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Aκρως δυναμική η νέα όψη του ανανεωμένου Toyota Yaris, το οποίο έρχεται να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε το Aygo.

Με ενισχυμένο πλαίσιο, επανασχεδιασμένη ανάρτηση και τροποποιημένο πίσω άξονα, το Yaris υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Πιο ποιοτικό, περισσότερο νεανικό, με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και καλύτερη εργονομία, έρχεται το εσωτερικό του ανανεωμένου Toyota Yaris.

Το ανανεωμένο Yaris με το νέο Euro 6 3κύλινδρο μοτέρ του ενός λίτρου έχει κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ, ενώ απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής Τελών Κυκλοφορίας.

Η διάθεση της ανανεωμένης 3ης γενιάς του Toyota Yaris στη χώρα μας, έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Το υβριδικό Yaris είναι αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6, ενώ ζητάει λιγότερα από 3,3 λτ. βενζίνης για κάθε 100 χλμ. μικτής χρήσης.

Ανανέωση σε βάθος για το Toyota Yaris

13.997 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2014

Ακολουθώντας την αισθητική του νέου Aygo, η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές το ανανεωμένο Yaris, με το ντεμπούτο στη χώρα μας να έχει προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο.

 
Η 3η γενιά του δημοφιλούς Yaris βρίσκεται στις αγορές εδώ και τρία χρόνια. Η Toyota αποφάσισε πως έφτασε η στιγμή για μια (εκτεταμένη) ανανέωση του μικρού μοντέλου της, ώστε να ενταχθεί και αυτό στη νέα σχεδιαστική λογική της φίρμας, όπως αυτή μας συστήθηκε μέσω του νέου Toyota Aygo.

Αμάξωμα
Στο εμπρόσθιο μέρος κυριαρχούν ο μεγάλος αεραγωγός του νέου προφυλακτήρα, η καινούργια μάσκα και τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τα οποία φέρουν φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 15 και 16 ιντσών. Στο οπίσθιο κομμάτι, τέλος, έχει τοποθετηθεί καινούργιος προφυλακτήρας, έχουν ανασχεδιαστεί τα φανάρια, ενώ έχει αλλάξει και η μορφή της 5ης πόρτας.

Εσωτερικό
Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα της ανανέωσης συνεχίζεται αμείωτα, καθώς τόσο η σχεδίαση του ταμπλό όσο και ο διάκοσμος έχουν αλλάξει, κάνοντας μια «στροφή» προς το νεανικότερο. Η κεντρική κονσόλα βρίσκεται πλέον κατά 23 χλστ. ψηλότερα, ενώ έχει χαμηλώσει η θέση του επιλογέα ταχυτήτων κατά 30 χλστ., δύο αλλαγές που θεωρήθηκε πως αναβαθμίζουν τα επίπεδα εργονομίας. Οι επενδύσεις των θυρών έχουν αλλάξει, ενώ έχει τοποθετηθεί το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment πολυμέσων Toyota Touch 2, του οποίου η οθόνη αφής έχει μεγαλώσει από 6,1 στις 7 ίντσες. Η συνολική αίσθηση ποιότητας, τέλος, έχει αναβαθμιστεί μέσω της χρησιμοποίησης αφρώδους πλαστικού σε μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, ενώ στην ίδια κατεύθυνση κινούνται οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων και οι «πινελιές» χρωμίου.

Τεχνικές αλλαγές
Οι άνθρωποι της Toyota υπόσχονται ένα ενισχυμένο πλαίσιο στο ανανεωμένο Yaris, ενώ τροποποιημένο είναι το σύστημα ανάρτησης, όπου έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ και πιο μαλακά ελατήρια. Ο ανασχεδιασμένος πίσω ημιάκαμπτος άξονας, πάλι, φέρει νέα, περισσότερο σκληρή αντιστρεπτική δοκό. Κατόπιν όλων, το ανανεωμένο Yaris αναμένεται να είναι περισσότερο άνετο στο δρόμο, με καλύτερη οδηγική αίσθηση, ενώ οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως οι κραδασμοί και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις υψηλές ταχύτητες έχουν μειωθεί.

Κινητήρες
Στη βάση της γκάμας του ανανεωμένου Yaris θα τοποθετηθεί το νέο 1.000άρι 3κύλινδρο μοτέρ των 69 ίππων προδιαγραφών Euro 6, το οποίο έχει χαμηλότερη κατανάλωση (4,1 λτ./100 χλμ.) από το υπάρχον, ενώ με τη χρήση με Stop & Start οι εκπομπές CO2 πέφτουν στα 95 γρ./χλμ. (99 γρ./χλμ., χωρίς). Πάνω από αυτό, τοποθετείται το μηχανικό σύνολο των 1,33 λτ. (99 PS), ενώ η diesel επιλογή είναι η 1,4 D-4D των 90 ίππων. Αμφότερα τα μοτέρ διακρίνονται για τα χαμηλότερα επίπεδα κραδασμών και θορύβου από το παρελθόν. Τέλος, φυσικά και παραμένει η υβριδική έκδοση των 100 ίππων, της οποίας το 1.500άρι Euro 6 μοτέρ έχει ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 (75 γρ./χλμ.), ενώ ζητάει λιγότερα από 3,3 λτ. βενζίνης για κάθε 100 χλμ. μικτής χρήσης.