Περιορισμένης έκτασης facxelift για την Alfa Romeo Giulietta προκειμένου να παραμείνει όσο το δυνατόν φρέσκια στο κυνήγι των πωλήσεων, πριν δώσει τη θέση της στη νέα γενιά, η οποία θα βασίζεται στην Giulia και θα είναι πισωκίνητη.
Οι αλλαγές είναι δυσδιάκριτες σκοπίμως, καθώς οι Ιταλοί δεν θέλουν να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα του μοντέλου, όπως λένε. Συγκεκριμένα, παρατηρούμε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου και ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα. Όσον αφορά την έκδοση Veloce, αυτή αυτή διαθέτει carbon κάτοπτρα στα φώτα, λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα και αεροδυναμικό διαχύτη πίσω.
Ανάλογης φιλοσοφίας είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό της ανανεωμένης Giulietta και αφορούν κυρίως τον εξοπλισμό της. Πλέον συναντάμε νέα υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και νέες επενδύσεις για το σαλόνι, ενώ υπάρχει η δυνατότητα νέων επιλογών στο ηχοσύστημα και το σύστημα πολυμέσων.
Κάποιες αλλαγές υπάρχουν και κάτω από το καπό της Giulietta, καθώς εκεί πλέον δεν θα υπάρχουν τα μοτέρ των 105 ίππων, με τις βασικές εκδόσεις να ξεκινούν από τα 120 άλογα. Συγκεκριμένα τα μοτέρ της θα είναι τα εξής:
1,4 λτ. TB 120 PS με 215 Nm ροπής
1,4 λτ. TB MultiAir 150 PS με 230 Nm ροπής
1,4 λτ. TB MultiAir TCT 170 PS με 230 Nm ροπής
1,4 λτ. TB GPL 120 PS με 215 Nm ροπής
1,6 λτ. JTDM 120 PS με 280 Nm ροπής
2,0 λτ. JTDM 150 PS και 175 PS
Φυσικά στην κορυφή της γκάμας θα υπάρχει πλέον η Veloce, η οποία αντικαθιστά την QV, η οποία θα εφοδιάζεται με μοτέρ 240 ίππων και 300 Nm ροπής (340 Nm με overboost).
Η επίσημη παρουσίαση της ανανεωμένης Giulietta θα πραγματοποιηθεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα.