Η αυτονομία της μπαταρίας και οι ελάχιστες υποδομές φόρτισης είναι δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα που πρέπει να λυθούν για να υιοθετηθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τη μεγάλη μερίδα του κοινού. Μια ομάδα ερευνητών ωστόσο θεωρεί πως έχει βρει την λύση που θα βάλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μια και καλή μέσα στην καθημερινότητά μας.
Οι ερευνητές αυτοί πιστεύουν πως τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να φορτίζονται ενώ κινούνται πάνω στους δρόμους μέσω επαγωγικής φόρτισης, με τον ίδιο τρόπο δηλαδή που φορτίζονται τα κινητά τηλέφωνα μέσα στα καινούρια τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα. Το πρόβλημα που αποτελεί τροχοπέδη στην υιοθέτηση της λύσης αυτής είναι το γεγονός πως η τεχνολογία αυτή είναι ακόμα κοστοβόρα για να χρησιμοποιηθεί σε όλο το μήκος ενός δρόμου, σύμφωνα με τον Khurram Afridi, τον αναπληρωτή καθηγητή στο πανεπιστήμιο του Cornell που ηγείται της έρευνας αυτής. Η τεχνολογία αυτή δοκιμάστηκε στην δεκαετία του '80, αλλά τα εναλλασσόμενα μαγνητικά πεδία απαιτούν ακριβό εξοπλισμό που χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια από ό,τι μπορεί να παρέχει. Ο Afridi λέει, ωστόσο, ότι η τεχνολογία που αναπτύσσει αυτός και η ομάδα του θα χρησιμοποιεί ηλεκτρικά πεδία υψηλής συχνότητας αντί για μαγνητικά.
Επειδή ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει πως είναι δύσκολο και εγκατασταθούν συστήματα φόρτισης σε όλους τους δρόμους, οι ερευνητές θεωρούν πως αρκεί μια λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, πάνω από την οποία θα περνούν τα αυτοκίνητα για να φορτίζουν τις μπαταρίες τους, ενώ ταυτόχρονα, μια κάμερα θα φωτογραφίζει την πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος, ώστε ο οδηγός να πληρώσει το ποσό που του αναλογεί ηλεκτρονικά. Τα πράγματα είναι πιο απλά μέσα στις πόλεις, όπου η έρευνα θεωρεί πως η τεχνολογία θα μπορούσε να εγκατασταθεί κοντά σε φανάρια, όπου οι οδηγοί μπορούν να φορτίζουν τα οχήματά τους πάνω στον δρόμο ενώ περιμένουν να «ανάψει» πράσινο.
Πρέπει να σημειώσουμε φυσικά, πως η φόρτιση της μπαταρίας πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά και για αυτό οι ερευνητές θεωρούν πως το σχέδιό τους μπορεί να πετύχει μόνο εάν οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων υιοθετήσουν την ιδέα τους και εξοπλίσουν τα μοντέλα τους με εξειδικευμένο εξοπλισμό.
Ο Afridi πιστεύει πως η τεχνολογία αυτή απέχει 10 χρόνια από το να υιοθετηθεί μαζικά. Η λύση πάντως αυτή θα μπορούσε να μειώσει τον όγκο και το βάρος των μπαταριών που τοποθετούνται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα τα έκανε πιο αποδοτικά και θα μείωνε ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα που έχουν.
Ε βέβαια, η διαδρομή από το χωριό ειδικά θα σου φορτίζει τις μπαταρίες ακόμα πιο γρήγορα, με ξεμάτιασμα του οχήματος απ' τη γιαγιά σου και με ρίψεις αγιασμού απ' τον παπά, μιλάμε για άμεσα υλοποιήσιμα σχέδια σε υπαρκτές υποδομές
Κάτι μου λέει πως από την ακτινοβολία που θα τρώμε θα πεθάνουμε όλοι από καρκινο