Το ελαφρύ τιμόνι του C3 κάνει παιχνιδάκι τις αστικές μετακινήσεις, χωρίς όμως να στερείται πληροφόρησης, καθιστώντας το γαλλικό μικρό εξαιρετικά ευέλικτο. Οι αναρτήσεις λειτουργούν υποδειγματικά στις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος και παρόλο τη μαλακή ρύθμισή τους δεν επιτρέπουν έντονες κλίσεις σε στροφοδιαδρομές ακόμα και υπό πίεση, εκεί που το C3 αντιδρά ουδέτερα χωρίς να αγχώνει τον οδηγό. Τέλος, οδηγός και συνοδηγός κάθονται «προεδρικά» στα καθίσματα Advanced Comfort τα οποία διαθέτουν ειδικό αφρώδες και διαβαθμισμένης σκληρότητας υλικό στην πάνω επιφάνειά τους για τη βέλτιστη στήριξη και απορρόφηση κραδασμών.
Στο δρόμο, παρά την αστική φύση του Swift, η ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα «HEARTEC» πάνω στην οποία στηρίχτηκε, έχει χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο αρκετά σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά. Στις ενδοαστικές μετακινήσεις το νέο Swift παρουσιάζεται άνετο στο δρόμο, με τις 3,1 στροφές του τιμονιού και την καλή περιμετρική ορατότητα να βοηθούν τον οδηγό σε παρκάρισμα και μανούβρες (κύκλος στροφής 9,6 μ.). Η προσπέλαση των λακκουβών, θα γίνει αντιληπτή, ειδικά για τις εγκάρσιες, ωστόσο σε καμία περίπτωση οι ανωμαλίες δεν θα κουράσουν τους επιβαίνοντες. Στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζεται πολύ σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους, ωστόσο η απορρόφηση του θορύβου από την κύλιση και την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου δεν είναι απόλυτα ικανοποιητική. Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε δρόμο με στροφές, το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να οδηγήσει στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο, χωρίς φόβο, αφού ακόμα και αν το παρακάνει το ESP είναι εκεί να διορθώσει την κατάσταση.