Ξεκάθαρες θέσεις από τον CEO του Opel Group, για τις φήμες που θέλουν το όνομα της μάρκας, να εμπλέκεται στο σκάνδαλο dieselgate.
Απάντηση Opel σε dieselgate
3.356 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2016)
Ο πρόεδρος του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann, προέβη σε δηλώσεις μετά τα ευρήματα ενός χάκερ, που οδήγησαν κάποια γερμανικά μέσα να ρίξουν λάσπη και να εμπλέξουν το όνομα της Opel, στο σκάνδαλο dieselgate.
Κάποια γερμανικά μέσα έσπευσαν να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι βρήκαν νέα στοιχεία, που υποδηλώνουν ότι η Opel χρησιμοποιεί πρωτοφανείς, παράνομες συσκευές παραποίησης. Ο CEO του Opel Group δήλωσε ότι αυτοί οι ισχυρισμοί είναι εσφαλμένοι.
Σύμφωνα με ισχυρισμούς του Dr. Neumann, η γερμανική εταιρεία δεν χρησιμοποιεί κανένα παράνομο λογισμικό και οι κινητήρες τους είναι ευθυγραμμισμένοι με τις απαιτήσεις του νόμου. Εκτιμά δε, ότι οι αρμόδιες αρχές θα συμφωνήσουν με αυτή την άποψη, από την στιγμή που ανέκαθεν υπήρχε συνεργασία με διαφάνεια, με τις Γερμανικές και Ευρωπαϊκές Αρχές, κάτι που θα εξακολουθήσουν να πράττουν.
Η γερμανική μάρκα ήδη έδωσε στην αρμόδια αρχή KBA τον Οκτώβριο του 2015 τις λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το λογισμικό κινητήρων της εταιρίας, τη χαρτογράφηση τους και τη στρατηγική εκπομπών ρύπων.
Οι πρόσφατες κατηγορίες βασίζονται στα ευρήματα του χάκερ, κυρίου Felix Domke, και οδηγούν σε εσφαλμένες υπεραπλουστεύσεις και παρερμηνείες των περίπλοκων συσχετισμών, ενός σύγχρονου συστήματος ελέγχου εκπομπών ρύπων κινητήρα diesel. Οι συσκευές ελέγχου εκπομπών ρύπων είναι εξαιρετικά προηγμένα, ολοκληρωμένα συστήματα και δεν μπορούν να «σπάσουν» σε μεμονωμένες παραμέτρους.
«Με βάση τις δικές μας αλλά και ανεξάρτητες μετρήσεις και κρίνοντας από την εμπειρία μας από πειράματα, που έχει δημοσιεύσει η DUH στο παρελθόν, πρέπει να επαναλάβουμε ότι δεν πιστεύουμε ότι αυτά τα αποτελέσματα είναι αντικειμενικά ή επιστημονικά αποδεδειγμένα.» δήλωσε ο Dr. Neumann.
Συνέχισε λέγοντας «Ασφαλώς έχουμε πάρει το μάθημά μας από τις πρόσφατες συζητήσεις με τις αρχές αλλά και το δημόσιο διάλογο. Με κάθε νέο κινητήρα, προσπαθούμε να δημιουργούμε προϊόντα που θα αποτελούν σημείο αναφοράς. Θα βελτιώσουμε περαιτέρω την απόδοση του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων των κινητήρων μας SCR diesel, όπου αυτό είναι εφικτό και εφόσον οι νόμοι της φυσικής το επιτρέπουν. Στο πλαίσιο αυτό, αναλαμβάνουμε δράση με δική μας πρωτοβουλία, για αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν στο δρόμο, ξεκινώντας από τον Ιούνιο.»