Με 317 ίππους η βασική έκδοση με τον 2,3 λίτρων turbo και 421 ίππους με τον θηριώδη 5 λίτρων V8.
Η Ford Ευρώπης ανακοίνωσε τις επίσημες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές της νέας Ford Mustang. Το νέο coupe της Ford διαθέτει στην γκάμα δύο κινητήρες, έναν «γήινο» 2,3 λίτρων turbo, ο οποίος αποδίδει 317 ίππους και 432 Nm ροπής και έναν 5 λίτρων V8, ατμοσφαιρικό ο οποίος αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής.
Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και προαιρετικά με αυτόματο ισάριθμων σχέσεων. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 για την βασική έκδοση με τον κινητήρα των 2,3 λίτρων και το χειροκίνητο κιβώτιο έρχεται σε 5,8 δλ. ενώ η έκδοση με τον V8 χρειάζεται μόλις 4,8 δλ, καθιστώντας το, το γρηγορότερο Ford για την αγορά της Ευρώπης.
Η κατανάλωση για την βασική έκδοση είναι στην καλύτερη περίπτωση 8 λιτ/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 179 γρ/χλμ ενώ για την V8 η κατανάλωση είναι στα 13,5 λιτ/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 299 γρ/χλμ.
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα τεχνικά, η νέα Mustang διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, με τον εμπρός άξονα να διαθέτει γόνατα ΜακΦέρσον και τον πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ η Ford δηλώνει πλευρική επιτάχυνση0,97 g για να δείξει τις δυνατότητες κρατήματος του οχήματος.
Επίσης το αυτοκίνητο έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας που ονομάζονται Normal, Sport+, Track, Snow/Wet τα οποία ρυθμίζουν αναλόγως το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας, την απόκριση του γκαζιού, την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου και το τιμόνι .
Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα ξεκινάει από τις 42.000 ευρώ για την έκδοση με τον 2,3 turbo και φτάνει στις 48.000 ευρώ για την έκδοση με τον V8 των 5 λίτρων.
&&&&
Από 42.000 ευρώ ξεκινά η έκδοση με τον κινητήρα 2,3 λίτρων turbo.
Οταν το 2004,ειχε παρουσιαστει το μοντελο που εμοιαζε,με το κλασσικο του 1964,τεθηκε το ερωτημα ποιος ειναι ο λογος που δεν εξαγεται στην ευρωπη?Ονειρα τοτε....ονειρα και τωρα.......Αν αναφεροταν και η τιμη που πωλειται εκει,θα ειχε προκαλεσει σοκ!!!
Γαμωτο δεν μπορούσε να καθυστερήσει η εποχή που όλοι κερδίζαμε στο χρηματιστήριο να γεμίσει ο τόπος mustang
Οταν το 2004,ειχε παρουσιαστει το μοντελο που εμοιαζε,με το κλασσικο του 1964,τεθηκε το ερωτημα ποιος ειναι ο λογος που δεν εξαγεται στην ευρωπη?Ονειρα τοτε....ονειρα και τωρα.......Αν αναφεροταν και η τιμη που πωλειται εκει,θα ειχε προκαλεσει σοκ!!!