ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Από 50.060 ευρώ η τιμή του νέου Toyota Hilux GR Sport στην Ελλάδα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από 50.060 ευρώ η τιμή του νέου Toyota Hilux GR Sport στην Ελλάδα

12.016 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2022)

Η σπορτίφ, κορυφαία έκδοση GR Sport του Toyota Hilux, του best seller ελαφριού επαγγελματικού της Ελλάδας, ξεκινά την εμπορική της πορεία στην ελληνική αγορά με τιμή λίγο πάνω από τις 50.000 ευρώ.

Από 50.060 ευρώ το νέο Toyota Hilux GR Sport

Η Toyota θέλει να προσφέρει λίγη από την αίγλη του Ράλι Ντακάρ στην καθημερινή ζωή μέσω της νέας έκδοσης GR Sport του Hilux, του πρώτου σε πωλήσεις ελαφριού επαγγελματικού για το 2021, αλλά και το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η κορυφαία έκδοση του ιαπωνικού Pick-Up της Toyota ξεκινά την καριέρα της εντός συνόρων, καθώς η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε την τιμή με την οποία θα προσφέρεται στην αγορά.

Όπως αναμενόταν το GR Sport εξοπλίζεται αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας του νέου Hilux, δηλαδή τον turbodiesel των 2,8 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους και ροπή 500 Nm, ενώ συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Επιπλέον, το Hilux GR Sport είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην διπλοκάμπινη (Double Cab) έκδοση, η οποία εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου και ελκτική ικανότητα έως και 3,5 τόνων. Το κόστος αγοράς της κορυφαίας έκδοσης του Toyota Hilux GR Sport ξεκινά από 50.060 ευρώ, αν και αξίζει να αναφέρουμε πως η αρχική τιμή του Hilux με μονή καμπίνα (Single Cab) ορίζεται στις 27.720 ευρώ, με μιάμιση καμπίνα (Extra Cab) στις 32.840 ευρώ ενώ το διπλοκάμπινο (Double Cab) τιμάται από 38.430 ευρώ.


Το Hilux GR Sport έχει ισχύ 204 άλογα με 500 Nm ροπής, ενώ εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου και ελκτική ικανότητα έως και 3,5 τόνων.

Το Hilux GR Sport έχει ισχύ 204 άλογα με 500 Nm ροπής, ενώ εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου και ελκτική ικανότητα έως και 3,5 τόνων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι αλλάζει στο κορυφαίο Hilux GR Sport των 204 ίππων

Αναρωτιέστε τι είναι αυτό που ξεχωρίζει την κορυφαία έκδοση του Toyota Hilux; Η αναβάθμιση της ανάρτησης στηρίζεται στα νέα «monotube» αμορτισέρ και στα νέα εμπρός ελατήρια. Τα μονού σωλήνα αμορτισέρ διαθέτουν μια μεγαλύτερη περιοχή εμβόλου για καλύτερη απόδοση απόσβεσης, με ταχύτερη απόκριση και καλύτερη απαγωγή θερμότητας. Τα μπροστινά σπειροειδή ελατήρια έχουν σκληρύνει, ενώ τόσο αυτά όσο και τα νέα αμορτισέρ είναι βαμμένα κόκκινα για να τονίσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Hilux GR Sport. Σύμφωνα με την Toyota, σε σύγκριση με το στάνταρ Hilux, αυτές οι αλλαγές αναβαθμίζουν σημαντικά τα χαρακτηριστικά χειρισμού του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης στην ευθεία και στις στροφές. Το νέο set-up συμβάλλει επίσης σημαντικά στην οδηγική άνεση, με γρήγορη απόκριση σε κραδασμούς υψηλής συχνότητας και αυξημένη ικανότητα απόσβεσης για τον έλεγχο της κίνησης του αμαξώματος και την εξάλειψη των κραδασμών.

Πιο «άγριο» και σπορτίφ το Hilux GR Sport

Αισθητικά, το νέο Hilux GR Sport διαθέτει μία ανασχεδιασμένη μάσκα, με μαύρη γρίλια και το όνομα της εταιρείας ολογράφως, στοιχείο που παραπέμπει στο 4ης γενιάς μοντέλο από τις αρχές των ΄80s. Το «παρών» δίνουν και οι νέας σχεδίασης μαύρες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, οι οποίες φοράνε all-terrain ελαστικά. Οι μαύρες πινελιές συνεχίζονται στα καπάκια των καθρεπτών, στα πλευρικά σκαλοπάτια, στους θόλους και στην χειρολαβή της καρότσας, ενώ τα σήματα «GR Sport» αν και διακριτικά, τονίζουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης. Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε σπορ καθίσματα εμπρός, τα οποία είναι επενδυμένα με έναν συνδυασμό μαύρου δέρματος και συνθετικού σουέντ, ενώ διαθέτουν και κόκκινες λεπτομέρειες. Το λογότυπο «GR Sport» εμφανίζεται στα προσκέφαλα, στα πατάκια, στο μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και στα γραφικά της οθόνης πληροφοριών. Το σπορ του πράγματος τονίζουν τα αλουμινένια πεντάλ και τα paddles για την αλλαγή ταχυτήτων δίχως ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Τη συνολική εικόνα αναβαθμίζουν οι πινελιές όψης ανθρακονήματος, όπως και η κόκκινη ρίγα που διατρέχει το ταμπλό, αλλά και ο μπλε φωτισμός των πάνελ των θυρών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS