Οκ, δεν γουστάρεις τα ηλεκτρικά. Όμως όταν όλα γίνουν ηλεκτρικά, εσύ τι αμάξι θα κρατήσεις για να κάνεις τη διαφορά;
Αφού δεν θες ηλεκτρικό, μήπως να βρεις αυτοκίνητο που αξίζει να κρατήσεις;
Το πήρες απόφαση πως τα ηλεκτρικά δεν είναι για σένα; Πως θα είσαι η εξαίρεση στον κανόνα, και θα ξεχωρίζεις σαν τη μύγα μες στο γάλα; Τουλάχιστον κάν’το με στυλ. Ποιο αυτοκίνητο θα κρατήσεις;
Υπάρχει μια λεπτή διαφορά ανάμεσα στο «ξέμεινα» με ότι είχα, και το δεν θέλω ηλεκτρικό, αλλά αυτό που έχω. Και για να δείξεις αυτή τη διαφορά, δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια. Γιατί άλλο να κυκλοφορείς με Suzuki Liana, και άλλο με παλιό, σκληροτράχηλο Vitara. Το ένα λέει ξέμεινα, το άλλο, «αυτό θέλω».
Και δεν είναι μόνο το Vitara. Το ίδιο «φωνάζουν» και τα Saxo-Ραλλα. Μπορεί από το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης (κι άσε τη BMW να θέλει να το λέει για τα δικά της μοντέλα), να έγιναν το απόλυτο δείγμα καγκουριάς, όμως τώρα επανέρχονται, και επανέρχονται με άποψη.
Και δεν είναι τα μόνα. Τα μοντέλα που αγαπήσαμε για τον οδηγοκεντρικό τους χαρακτήρα, όλα όσα μας έκαναν να χαμογελάμε όταν τα οδηγούμε, γρήγορα ή αργά αλλά φανταστικά πίσω από το τιμόνι, είναι αυτοκίνητα που αξίζει να κρατήσουμε.
Είτε μιλάμε για ένα πισωκίνητο Starlet, είτε για ένα Lancia Ypsilon 1,2 16V, δεν χρειάζεται να έχουν «γκάζι», αλλά χαρακτήρα. Όπου κερδίζουν τα ηλεκτρικά σε τεχνολογία, αυτά τα αυτοκίνητα κερδίζουν σε χαρακτήρα. Και δεν είναι μόνο τα «στάνταρ», όπως το MX5 ή τα διάφορα Subaru και φυσικά κάθε μοντέλο με GTI ή ST, RS και άλλα τέτοια διακριτικά στο όνομά τους.
Αυτοκίνητα όπως ένα Fiat Panda, ή Renault Twingo, ένα Fiesta, τώρα που το μοντέλο τελειώνει, είχαν χαρακτήρα τότε, έχουν σήμερα και θα έχουν χαρακτήρα και όταν τα ηλεκτρικά θα είναι πολλά περισσότερα.
Εσύ τι έχεις τώρα και θα κρατήσεις; Ή τι θα αγοράσεις για να έχεις τότε; Ποιό μοντέλο είναι αυτό που θες να δείχνει ότι δεν έχεις ηλεκτρικό από άποψη και όχι γιατί ίσως δεν μπορείς; Τι λες;