Το νέο σχεδιαστικό μοτίβο «Parametric Dynamics design» έχει ως βασικό στοιχείο την εντυπωσιακή μάσκα με τα «κρυφά» φώτα ημέρας.
Αποκλειστικό: Αυτό είναι το νέο Hyundai Tucson
55.838 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2020)
Νέο ντιζάιν, hi-tech καμπίνα και υβριδική τεχνολογία. Το νέο Hyundai Tucson βρίσκεται ένα βήμα πριν την επίσημη πρεμιέρα, όμως εμείς σας το παρουσιάζουμε από σήμερα, μαζί με όλες τις πληροφορίες που έχουμε συγκεντρώσει.
Το σίριαλ που αφορά στην αποκάλυψη της νέας, τέταρτης γενιάς του Hyundai Tucson πλησιάζει στο φινάλε, καθώς το μικρομεσαίο SUV της κορεατικής φίρμας θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στις 15 Σεπτέμβρη. Η εταιρεία επιδόθηκε σε ένα ατελείωτο παιχνίδι teaser εικόνων και βίντεο, εντείνοντας την αγωνία των φίλων της Hyundai, η οποία σήμερα τελειώνει καθώς σας αποκαλύπτουμε το νέο Tucson. Η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα βασίζεται στις πιο πρόσφατες φωτογραφίες που έδωσε η εταιρεία στη δημοσιότητα και δείχνει με λεπτομέρεια το ντιζάιν του best seller μοντέλου της Hyundai.
Αισθητικά, το νέο Tucson αλλάζει τελείως πρόσωπο, ενσωματώνοντας ένα νέο σχεδιαστικό μοτίβο εν ονόματι «Parametric Dynamics design», με προεξάρχον στοιχείο την εντυπωσιακή μάσκα που φέρει μία σειρά τραπεζοειδών στοιχείων. Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα φώτα ημέρας που ενσωματώνονται στις δύο άκρες της μάσκας και είναι ορατά μόνο όταν είναι ενεργοποιημένα, ενώ οι προβολείς «φωλιάζουν» στα ανοίγματα που βρίσκονται χαμηλότερα στα άκρα του προφυλακτήρα.Περνώντας στο πλάι, κατά μήκος των πλευρών, υπάρχει χρώμιο που ακολουθεί τη γραμμή οροφής και παίρνει το σχήμα της πίσω κολόνας, ενώ οι τροχοί έως και 19 ιντσών διαθέτουν περίπλοκο και ασύμμετρο σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος μία κόκκινη LED μπάρα διέπει το αμάξωμα σε όλο το πλάτος, «σκεπάζοντας» κατά κάποιο τρόπο τις κάθετες λυχνίες στις δύο άκρες. Ένα ασημένιο στοιχείο στον προφυλακτήρα, τύπου αεροδυναμικού διαχύτη δίνει το «παρών», ενώ το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με την αεροτομή, η οποία είναι φυσική συνέχεια της οροφής.
Η Hyundai θα έχει να επιδείξει επίσης την υψηλής τεχνολογίας, νέα καμπίνα του Tucson, αν και οι εικόνες που έχουμε στη διάθεσή μας μέχρι τώρα μοιάζουν περισσότερο με σκίτσα και όχι φωτογραφίες. Σε κάθε περίπτωση, τα στοιχεία που θα ξεχωρίσουν στο εσωτερικό είναι ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, καθώς επίσης και μία μεγάλη οθόνη αφής έως και 10,25 ιντσών, που θα δεσπόζει ψηλά στο κέντρο του ταμπλό και θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το σχεδιαστικό μοτίβο που φαίνεται πως ακολούθησε το κορεατικό στρατόπεδο επικεντρώνεται στην πρακτικότητα και την μίνιμαλ προοπτική, με το ταμπλό να έχει δύο «στρώσεις», ενώ ιδιαίτερη προσοχή φαίνεται να έχει δοθεί και στην εργονομία.
Αφήνοντας το εσωτερικό, να θυμίσουμε πως το επερχόμενο Tucson έχει επιβεβαιωθεί πως θα λάβει εκτός από κινητήρες εσωτερικής καύσης, δηλαδή βενζίνης και diesel,ήπια υβριδικά και Plug-In υβριδικά κινητήρια σύνολα, ενώ πολύ πιθανή είναι η κατασκευή μιας Ν έκδοσης υψηλών επιδόσεων που θα ακολουθήσει αργότερα. Αλλωστε, οι ίδιοι οι άνθρωποι της Hyundai έχουν πει στο παρελθόν πως θέλουν να επικεντρώσουν το ενδιαφέρον τους στη γκάμα των SUV, προσφέροντας σε όλα τα μοντέλα (Kona, Tucson, Santa Fe) N εκδόσεις.
Λίγες μέρες μας χωρίζουν από το επίσημο ντεμπούτο του νέου Hyundai Tucson. Έως τότε, μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για να μαθαίνετε όλες τις εξελίξεις...
Εμένα μου αρέσει πολύ, θυμίζουν μικρά φτερά τα φωτα ημέρας. Αν το βγάλουν και με κανένα βενζινοκινητήρα της προκοπής με λογικούς ρύπους όπως ο 1.5 Ecoboost της Ford, κάτι θα γίνει. Διαφορετικά με 1.6 ατμοσφαιρικό ή 1.6 turbo με ρύπους στα ύψη, δεν θα προχωρήσει.
Αν είναι τόσο ντιζαινάτο το εσωτερικό του Tucson βλέπω το εσωτερικό των Peugeot να δείχνει αρχαίο μπροστά του οσο όμορφο και να είναι σε σχεδίαση.
Εμένα μου αρέσει πολύ, θυμίζουν μικρά φτερά τα φωτα ημέρας. Αν το βγάλουν και με κανένα βενζινοκινητήρα της προκοπής με λογικούς ρύπους όπως ο 1.5 Ecoboost της Ford, κάτι θα γίνει. Διαφορετικά με 1.6 ατμοσφαιρικό ή 1.6 turbo με ρύπους στα ύψη, δεν θα προχωρήσει.
Αυτη η προσοψη,με τις..φολιδες,δινει την αισθηση κεφαλιου φιδιου..Αμφιλεγομενη αισθητικη,τουλαχιστον οσο αφορα το εμπρος κομματι.
Εξωτερικά μοιαζει με κινέζικη αντιγραφή της mercedes EQC