ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

C-Class Εξωτερικά η επανάσταση μας έχει λίγο «τελειώσει». Εξάλλου η C-Class είναι για τη Mercedes τόσο σημαντική όσο το Golf για τη VW. Παρ`όλα αυτά, οι νέες, πιο ήσυχες και λιγότερο μπαρόκ γραμμές φέρνουν αρκετή φρεσκάδα στο νέο μεσαίο μοντέλο.

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

13.519 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2020)

Η C-Class αλλάζει: Λίγο πιο συγκρατημένη εξωτερικά και φουλ ψηφιακή εσωτερικά: έτσι περιμένουμε τη νέα C-Class από το 2021. Ταυτόχρονα όμως, υπάρχουν και δείγματα ότι, η Mercedes ίσως θέλει να γίνει λίγο… Tesla.


Δεν είναι λίγες οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Mercedes αυτήν την περίοδο και αυτό το ξέρει καλά ο νέος πρόεδρος, ο Όλα Καλένιους, ο οποίος στην πρώτη του κιόλας ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων είχε δύσκολα νούμερα να πει.

Κι αυτό, γιατί μπορεί ο τζίρος να ανέβηκε το 2019 κατά 3% και να έφτασε στα 172 δις ευρώ και η Mercedes να πούλησε 2,38 εκ. οχήματα, περισσότερα από ποτέ δηλαδή, ωστόσο τα κέρδη έπεσαν από τα 7,6 δις στα 2,7 δις ευρώ.

Τι φταίει για αυτό; Τα υψηλότερα κόστη από ότι είχαν αρχικά υπολογιστεί για να αντιμετωπιστεί η κρίση των ντίζελ (έως 3 δις ευρώ περίπου), τα επικείμενα πρόστιμα από την ΕΕ για τα όρια των ρύπων, μείωση πωλήσεων στην Κίνα και, φυσικά, οι υψηλότατες επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως η ηλεκτροκίνηση.

Κι αυτό φέρνει την απομάκρυνση 15.000 υπαλλήλων και ταυτόχρονα την έλευση νέων μοντέλων τα οποία θα πηγαίνουν καλύτερα σε πωλήσεις για να ρέει το χρήμα στο ταμείο. Ένα τέτοιο όχημα είναι φυσικά η νέα C-Class η οποία, θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2021 και, το αργότερο μέχρι το καλοκαίρι της χρονιάς εκείνης θα είναι στις εκθέσεις της εταιρείας.

Και είναι ακριβώς τόσο σημαντική η C-Class για τη Mercedes διότι αντιπροσωπεύει το 20% της αξίας των πωλήσεων, την ώρα που ακόμα και οι σούπερ επιτυχημένες Α- και B-Class μαζί, φτάνουν μόλις μέχρι το 17%. Οι σχεδιαστές κινήθηκαν λοιπόν με τη δέουσα προσοχή. Εξωτερικά δεν έχει γίνει κάποια επανάσταση. Οι πιο απαλές γραμμές και ο περιορισμός των υπερβολών και των φαντεζί στοιχείων είναι μάλλον αρκετές. Και οι διαστάσεις βέβαια, θα είναι σχεδόν ίδιες με του τωρινού μοντέλου, με εξαίρεση ίσως κάποιες μικροδιαφορές σε επίπεδο χιλιοστών.

Περισσότερα είναι τα νέα που υπάρχουν για τη γραμμή κίνησης και κυρίως για την αύξηση των υβριδικών εκδόσεων τόσο με Mild λύσεις με 48βολτο δίκτυο όσο και με νέες plug-in επιλογές. Οι ντίζελ επίσης θα είναι καθαρότεροι και πιο οικονομικοί, ευνοώντας τόσο το περιβάλλον όσο και την τσέπη των πελατών.

Στο εσωτερικό αντίστοιχα, η ματιά της Mercedes είναι στραμμένη προς τις ΗΠΑ και συγκεκριμένα προς την Καλιφόρνια. Εκεί είναι εξάλλου η γενέτειρα της Tesla, η οποία, προς το παρόν, έχει αξία πάνω από τη VW και τη BMW μαζί. Και είναι ειδικά η εσωτερική σχεδίαση της αμερικανικής φίρμας το στοιχείο εκείνο το οποίο κάνει τα μάτια των Γερμανών σχεδιαστών να γυαλίζουν! Τόσο cool, τόσο μίνιμαλ και τόσο digital θα ήθελαν και οι ίδιοι να γίνουν ευχαρίστως. Ο Γκόρντεν Βάγκενερ και η ομάδα του έκαναν τα πράγματα απλά λοιπόν και έριξαν μια γεύση από Tesla στο εσωτερικό της C-Class (νωρίτερα βέβαια, το φθινόπωρο θα δούμε κάτι ανάλογο με τη νέα S-Class). H κεντρική κονσόλα λέγεται πλέον Motherboard και αποτελεί ουσιαστικά μια ενιαία οθόνη. ¶λλο ένα μικρό μόνιτορ, για τις βασικές πληροφορίες, θα βρίσκεται και μπροστά από το τιμόνι. Οι δύο αυτές μαζί υποτίθεται ότι θα δουλεύουν πιο καλά και πιο αρμονικά από ότι το τεράστιο μόνιτορ που έχει υιοθετήσει η Tesla. Φυσικά και το σύστημα τηλεματικής MBUX θα δίνει εδώ το παρών, ως η πιο εξελιγμένη μορφή φωνητικών εντολών και τεχνητής νοημοσύνης στην τρέχουσα περίοδο.

Η άποψή μας
Είναι πολλές οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Mercedes, αυτήν την περίοδο. Ο νέος πρόεδρος όμως, ο Όλα Καλένιους έχει ένα πλάνο. Κυρίως όμως έχει συναρπαστικά νέα μοντέλα στα σκαριά. Όπως η νέα C-Class.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO