ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Η A-Class πουλάει περισσότερα κομμάτια, το κέρδος όμως της Mercedes είναι μεγαλύτερο στην C-Class. Αυτό την κάνει πολύ σημαντική.

Αποκλειστικό: Νέες Mercedes C-Class & GLC

30.526 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2020)

Αλλαγές ουσίας: Η Mercedes ετοιμάζει για το 2021 τους νέους κεντρικούς παίκτες της ομάδας της, δηλαδή τις νέες C-Class και GLC. Θα είναι πιο μοντέρνοι σε εμφάνιση, πιο έξυπνοι και καθαροί σε ρύπους. Δες όλες τις λεπτομέρειες.


Οι κεντρικοί-μέσοι παίκτες σε μια 11άδα ποδοσφαίρου είναι από τους πιο βασικούς στο παιχνίδι. Εεε, το ίδιο συμβαίνει και με την Mercedes-Benz. Οι C-Class και GLC είναι δύο από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας, τόσο στο κομμάτι της εικόνας καθώς αποτελούν προπομπούς των μελλοντικών εξελίξεων, όσο και στους οικονομικούς δείκτες της. Για παράδειγμα, πέρσι η Mercedes πούλησε 440.000 C-Class παγκοσμίως, ενώ στη Γερμανία η μεσαία μπερλίνα της είναι το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην κατηγορία, ακολουθούμενη από την 3άρα και το Α4. Ομοίως και η GLC βρίσκεται ψηλά στη σκάλα των πωλήσεων, με 10.000 περισσότερα πουλημένα αυτοκίνητα σε σχέση με την X3.

`Αρα, όπως σωστά το φαντάζεστε, οι αλλαγές σε αυτά τα μοντέλα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές από τη μεριά των μηχανικών και των σχεδιαστών της μάρκας. Την αρχή, λοιπόν, θα την κάνει η C-Class στις αρχές του 2021. Εμφανισιακά η νέα C-Class εξελίσσει τη σχεδίασή της σύμφωνα με τη μοντέρνα γλώσσα της Mercedes, είναι λιγότερο μπαρόκ, πιο νεανική και μοντέρνα, πιο τεντωμένη στις αναλογίες της και καταφέρνει να προβάλλει το υψηλό τεχνολογικό της προφίλ ακόμη και με την εξωτερική της υπόσταση.

Στην καμπίνα από την άλλη οι αλλαγές θα είναι ακόμη πιο ριζικές και σημαντικές. Για παράδειγμα το εσωτερικό θα φέρει στοιχεία από το concept EQS που είδαμε πρόσφατα, δηλαδή η κεντρική κονσόλα πρακτικά θα αντικατασταθεί από μια μεγάλη οθόνη αφής, μπροστά από το τιμόνι θα υπάρχει μια μικρότερη ψηφιακή οθόνη, και το Head Up Display θα έχει πιο πρωταγωνιστικό ρόλο στην παροχή πληροφοριών στον οδηγό.

Αυτή η «συνταγή» θα ακολουθηθεί και στο εσωτερικό της 2ης γενιάς της GLC, η οποία από την άλλη, δεν θα διαφοροποιηθεί οπτικά σε μεγάλο βαθμό. Θα υπάρχει προφανώς μια εξέλιξη, μην περιμένετε όμως την μεταστροφή που γνωρίσαμε από το πέρασμα από την GLK στην GLC. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες μας κάνουν λόγο πάντως ότι το καπό θα μακρύνει ελαφρώς και έτσι θα αλλάξουν οι αναλογίες του μοντέλου, ώστε να δείχνει πιο μεγάλο και επιβλητικό, αλλά και να ξεχωρίζει από την GLA. Με λίγα λόγια θα δείχνει πολύ πιο SUV…

Αυτά με την σχεδίαση, ας περάσουμε στο τεχνικό κομμάτι. Οι μηχανικοί της Mercedes πιέστηκαν πολύ από τα αυστηρά όρια ρύπων CO2 που επιβάλλει η EE, και το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους ονομάζεται FAME, τα αρχικά του οποίου σημαίνουν Family of Modular Engines. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξηλεκτριστούν. Θεμέλιος λίθος θα είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 15 kW (20 PS) και 180 Nm ροπής (200 Nm στους diesel κινητήρες) που θα τοποθετηθεί απευθείας στο κιβώτιο και θα ρίχνει την κατανάλωση κατά περίπου 10%. Πέραν όμως των εξηλεκτρισμένων κινητήρων εσωτερικής καύσης θα υπάρξει και μια plug-in έκδοση που θα βγει και ως AMG με απόδοση πάνω από 700 άλογα (!), ενώ θα επανέλθει στην γκάμα έκδοση με κυψέλες υδρογόνου η οποία θα αποτελέσει βάση και για την επόμενη EQC.

Όσο τέλος για τον… ψηφιακό «μπάτλερ»; Φυσικά και δεν τον ξεχάσαμε! Να είστε σίγουροι ότι θα εξελιχθεί σε βαθμό που δεν το περιμένετε. Τόσο που μέχρι και το…. ωροσκόπιό σας θα διαβάζει!

Η άποψή μας
Αλλαγές με σύνεση και ρίσκο χαρακτηρίζουν τις νέες Mercedes C-Class και GLC, οι οποίες γίνονται πολύ πιο μοντέρνες, έξυπνες και καθαρές σε ρύπους από τους προκατόχους τους.

Autotriti.gr
EURO NCAP 2024 BIG VANS