ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο A3 θα πωλείται ως πεντάθυρο Sportback και εκ νέου ως τετράθυρο Sport Sedan. Tρίθυρο και κάμπριο; Με τίποτα απολύτως…

Διαφορετικό; Ελαφρώς μόνο. Το νέο Α3 ταιριάζει στην τρέχουσα οικογένεια μοντέλων της Audi. Μόνο με τη δεύτερη ματιά αποκαλύπτονται κάποιες συναρπαστικές λεπτομέρειες.

Εσωτερικό Ψηφιακό μεν, γνώριμο δε: Το εσωτερικό επηρεάζεται περισσότερο από το Q3 και πολύ λιγότερο από το νέο Golf.

Το τωρινό Α3: Το σημερινό αυτοκίνητο της Audi για τη μικρομεσαία κατηγορία, είναι η τρίτη γενιά του Α3, και παρουσιάστηκε το 2012 για να δώσει συνέχεια σε μια πορεία η οποία είχε ξεκινήσει το 1996, θεμελιώνοντας πριν από 23 και πλέον χρόνια την πολυτελή μικρομεσαία κατηγορία. Η τρέχουσα γενιά διακρίνεται για την αίσθηση χαμηλού βάρους που βγάζει κατά την οδήγηση αλλά και για το αψεγάδιαστο εσωτερικό της και την ευρεία γκάμα κινητήρων και καυσίμων.

ΤΟ ΝΕΟ RS 3: Mαύρο το εμπρός μέρος, πλατιά τα φτερά και 400 ίπποι από πέντε κυλίνδρους. Μετά την απόφαση της BMW να κόψει τον εξακύλινδρο κινητήρα, το Audi θα είναι το μόνο μικρό με μοτέρ άνω των τεσσάρων κυλίνδρων.

RS 3 Το RS 3 που πωλείται σήμερα έχει ανέβει στους 400 ίππους, ανεβάζοντας τον πήχη όταν λανσαρίστηκε και πετώντας το γάντι ειδικά στην A-Class (η οποία βέβαια πρόσφατα απάντησε με 421 ίππους).

Στο επίκεντρο τόσο του τωρινού, όσο και του επόμενου RS 3 θα είναι ο πεντακύλινδρος κινητήρας της Audi, με χωρητικότητα 2,5 λίτρων και ιπποδύναμη στους 400 ίππους ή και λίγο παραπάνω. Οι μικρές διαστάσεις του συνόλου εξυπηρετούν πολύ στην εγκάρσια τοποθέτησή του κάτω από το καπό ενός μικρομεσαίου.

RS Q8 Το νέο RS Q8, η κορυφαία έκδοση του κορυφαίου SUV της Audi, δίνει τον τόνο, σχεδιαστικά και το επόμενο RS 3, όπως δείχνει όλη η εμπρός διαμόρφωση με τη μαύρη μάσκα κλπ.

Αποκλειστικό: Νέο Audi A3

35.297 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2020)

Πράσινο, το χρώμα της ελπίδας: Μετά το Golf και την Octavia παρουσιάζεται το Φεβρουάριο το νέο Audi A3, με πιο φρέσκο ντιζάιν και αρκετή «ηλεκτροδότηση» στη γραμμή κίνησης.

Aν θέλει κάποιος να έχει μια καλή εικόνα σχετικά με την κρίση ταυτότητας που βιώνει η Αudi την τρέχουσα περίοδο, αρκεί να εξετάσει καλά το υπάρχον Α3. Το λεγόμενο «Προβάδισμα μέσω της τεχνολογίας» που είναι σλόγκαν της εταιρείας είναι μάλλον περιορισμένο, όπως και το ιδιαίτερο ντιζάιν αλλά και άλλα στοιχεία έντονου χαρακτήρα. Είναι επί της ουσίας ένα λίγο διαφορετικά ντυμένο Golf με ανεβασμένη την τιμή του.

Το πώς θα πάει η υπόθεση καλύτερα, διότι πρέπει να εξελιχτεί καλύτερα, θα μας το δείξει η Audi τον ερχόμενο Φεβρουάριο, όταν θα παρουσιαστεί η νέα γενιά του πολυτελούς μικρομεσαίου. 

Η μεγάλη έκπληξη ωστόσο θα απουσιάζει. Εντάξει, τα εντυπωσιακά εμπρός φώτα, με εσωτερικό και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED τα οποία θα είναι σχεδόν ελεύθερα διαμορφώσιμα και οι ωραίες ανάγλυφες γραμμές στο πλάι, είναι ένα μέρος της εικόνας. Η τυπική, Α3 φυσιογνωμία είναι η άλλη πλευρά του νομίσματος. Κι αυτό βέβαια με την πρώτη ματιά. Διότι με τη δεύτερη αποκαλύπτονται πολλές ιδιαίτερες και συναρπαστικές λεπτομέρειες.

Για παράδειγμα, τα πολύ τονισμένα φτερά πάνω από τους τροχούς, τα οποία δεν αντιλαμβάνεται κανείς με την πρώτη αλλά είναι στοιχείο που θα καταφέρνει και θα κάνει το νέο Α3 να δείχνει τόσο πλατύ όσο είναι σήμερα το RS 3. Ή το νεύρο το οποίο διατρέχει ολόγυρα όλο το αμάξωμα του νέου Α3, το οποίο δημιουργεί έτσι ένα πολύ πιο σπορ στιλ για το πίσω μέρος του αμαξώματος.

Δεν τίθεται θέμα, αν δει κανείς το νέο Α3 σε σχέση με όλη την παλέτα των μοντέλων που έχει δημιουργήσει ο αρχισχεδιαστής Μαρκ Λίχτε, το νέο μοντέλο θα μπορεί να θεωρηθεί ένα κρυφό αστέρι. Και ταυτόχρονα είναι αρκετά τολμηρό ώστε να δείχνει ολοζώντανα για ποιο λόγο δεν είναι ακόμα μια παραλλαγή του Golf.

Tεχνικά ωστόσο, και αυτό το Α3 θα είναι στον πυρήνα του ένα «τέκνο» του Βόλφσμπουργκ. Η πλατφόρμα φυσικά είναι η MQB evo, οπότε δεν είναι και πολλά αυτά που μένουν να αποκαλυφθούν – οπότε και το ίδιο το μοντέλο δε μπορεί να χαρακτηριστεί εξΆορισμού ως απόλυτα καινούριο. Aυτό φαίνεται κι από τις εξωτερικές διαστάσεις και το μήκος του μεταξονίου, όπου οι διαφορές είναι μερικά μόνο χιλιοστά έναντι του τωρινού αυτοκινήτου.

Όπως η VW επένδυσε πολλά στο τεχνικό κομμάτι, η Audi έστρεψε την προσοχή της στο ραφινάρισμα. Υπάρχει μια αρμάδα από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, τα οποία γνωρίζουμε μόνο από τη μεγάλη και πολυτελή κατηγορία. Από την υποβοήθηση στον αυτοκινητόδρομο, η οποία τώρα λειτουργεί έως τα 210 χλμ./ώρα και επιτρέπει σχεδόν αυτόνομη κίνηση, μέχρι το head-up display το οποίο προβάλει τις πληροφορίες πάνω στο παρμπρίζ κι όχι πάνω σε ένα κομμάτι πλέξιγκλας και από εκεί μέχρι την πλήρη διασύνδεση και τη μόνιμη επαφή με το ίντερνετ, όλα θα είναι διαθέσιμα με το νέο Α3 – αν και κάποιες φορές ως έξτρα.

Και, έχουμε καλά νέα για όσους δεν βρήκαν τόσο σέξι το εσωτερικό του Golf, με τις μεγάλες οθόνες και τη σε μεγάλο βαθμό «αποκήρυξη» των πάσης φύσεως διακοπτών. Το νέο A3 θα έχει μια πιο κλασική διάταξη, πιο πολύ επηρεασμένη από το νέο Q3. Μόνο ο επιλογέας για το προαιρετικό κιβώτιο S tronic θα είναι ίδιος με τον αντίστοιχο μικρό του Golf.

Όπως και η γκάμα των κινητήρων: από την αρχή κιόλας, το Α3 θα έχει πέντε υβριδικές εκδόσεις, εκ των οποίων τρεις mild-hybrid (θα λέγονται TFSI e) με 110, 130, και 150 ίππους. Εδώ θα υπάρχει δίκτυο 48 Βολτ, προς υποστήριξη του θερμικού κινητήρα. Οι άλλες δύο θα είναι Plug-in εκδόσεις (e-tron) με 204 και 245 ίππους. Από το ερχόμενο καλοκαίρι θα διατίθεται και ο δίλιτρος ντίζελ με 115 και 150 ίππους και αργότερα και με 190 ίππους, σε όλες τις περιπτώσεις με διπλό ψεκασμό AdBlue. Aυτό θα τον καθιστά όχι μόνο πιο καθαρό αλλά και με χαμηλότερη κατανάλωση κατά 20% σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.

Και προφανώς, η Audi δεν εγκαταλείπει την ιδέα του φυσικού αερίου και θα βάλει και στο νέο Α3 τη φιλική προς το περιβάλλον γραμμή κίνησης με καύσιμο το CNG και όνομα το «g-tron».

Στα τέλη του επόμενου χρόνου θα έρθει η στιγμή για τις πιο γρήγορες εκδόσεις: το S3 και το RS 3. H πρώτη θα έχει τον τετρακύλινδρο με 310 ίππους ενώ στην πιο δυνατή θα επιβιώσει κανονικά ο πεντακύλινδρος των 400 ίππων. Η μάσκα θα είναι πλέον μαύρη στο RS 3 και κάπως έτσι θα ολοκληρώνεται η ουσιαστική απομάκρυνση από το Golf. 

Η άποψή μας
Το μεγαλύτερο ίσως ρίσκο που παίρνει η Audi με το νέο Α3 είναι ότι, δεν παίρνει κάποιο μεγάλο ρίσκο. Εμφανισιακά το όχημα είναι πολύ ευχάριστο και τεχνική θα είναι σε τοπ φόρμα. Το προβάδισμα όμως έναντι των συγγενών του εντός του ομίλου ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλο.

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA