Τυπικό VW: παρά το σημαντικά αλλαγμένο ντιζάιν σε σχέση με τα μοντέλα της VW με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το ID.3 διακρίνεται για τις ήρεμες, ώριμες γραμμές του.

Νέες αναλογίες: χάρη στην ηλεκτρική πλατφόρμα οι πρόβολοι είναι ιδιαίτερα μικροί και οι χώροι μέσα είναι ανάλογοι ενός Passat.

Αποκλειστικό: Nέο VW ID.3

27.165 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2019)

To κυνήγι ξεκίνησε! H VW άνοιξε τα βιβλία για τις προπαραγγελίες του ID.3: έδωσε μάλιστα στη δημοσιότητα και κάποιες νέες φωτογραφίες τις οποίες εμείς επεξεργαστήκαμε κι άλλο και σας τις δείχνουμε μαζί με όλα τα τελευταία στοιχεία.

What is new
- Προπαραγγελίες για το ID.3
- Έναρξη παραγωγής στα τέλη του 2019 
- Παραδόσεις από μέσα 2020 
- Τρεις εκδοχές μπαταρίας και αυτονομίας 
- Με 420 χλμ. range η πρώτη επιλογή 

H Volkswagen άνοιξε κι επίσημα την περίοδο του κυνηγιού απέναντι στις εταιρείες που παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κυρίως κόντρα στην Tesla. To σχέδιο για την οικογένεια ID είναι πλέον έτοιμο να ξεκινήσει την πορεία του και να προσπαθήσει να κάνει πράξη τις φιλοδοξίες του γερμανικού ομίλου. 

Από τις αρχές Μαΐου λοιπόν η VW έχει ανοίξει τα βιβλία των παραγγελιών και έχει μπει πια στην τελική ευθεία για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της νέας εποχής της! Βέβαια, μια ακόμα σημαντική εξέλιξη, η οποία δείχνει πόσο κοντά είμαστε στο τελικό λανσάρισμα είναι και η «βάπτιση» του νέου οχήματος. Το επίσημο όνομα θα είναι πλέον ID.3 και η VW έχει φτιάξει ήδη 200 αυτοκίνητα. 

Χωρίς αλλαγές η εμφάνιση
Mαζί με την επισημοποίηση του ονόματος η VW έδωσε στη δημοσιότητα και φωτογραφίες, επίσημες μεν, με ένα σχετικό καμουφλάζ από πάνω δε.

Οι συνεργάτες-κατάσκοποι όμως τις επεξεργάστηκαν εκ νέου και έτσι εδώ σας δείχνουμε με σχεδόν 100% βεβαιότητα πώς θα δείχνει το τελικό προϊόν. Όπως το περιμέναμε από την αρχή, τα αυτοκίνητα της οικογένειας ID.3 θα έχουν μεν ένα ξεχωριστό στιλ σε σχέση με τα VW που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά ταυτόχρονα θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμα ως μοντέλα της εταιρείας. Τα λεπτά φώτα εμπρός, η απουσία κλασικής μάσκας, οι μεγάλοι τροχοί και τα πίσω φώτα σαν από ένα φουτουριστικό Golf αρκετές γενιές εμπρός, δίνουν ένα ύφος το οποίο αντανακλά μεν την τεχνική διαφοροποίηση και πρόοδο του ID.3 αλλά την ίδια στιγμή διατηρεί εμφανή την ταυτότητα και την προέλευση.

Σχετικά με τις διαστάσεις ξέρουμε ήδη το αυτοκίνητο έχει το μέγεθος ενός Golf αλλά οι αναλογίες του είναι διαφορετικές. Οι πρόβολοι είναι μικροί, το μεταξόνιο μεγάλο και οι χώροι αναλογικά θα παραπέμπουν στο Passat και όχι σε κάποιο μικρομεσαίο. 

Εκκίνηση με 1.000 ευρώ και 420 χλμ. αυτονομία 
Η διαδικασία των παραγγελιών πάντως θυμίζει λίγο Tesla. H VW ζήτησε 1.000 ευρώ προκαταβολή για να βάλει στη λίστα τους πρώτους αγοραστές. Μέσα στις πρώτες 24 ώρες οι παραγγελίες ήταν 10.000 και «έριξαν» το σέρβερ της VW. Τις επόμενες ημέρες ο αριθμός είχε ανέβει στις 15.000 προκαταβολές και φαίνεται ότι ο αρχικός στόχος των 30.000 πρώτων αγοραστών πρέπει να επιτεύχθηκε πολύ εύκολα. 

Όλοι αυτοί έκλεισαν θέση για την έκδοση «Edition 1st». Τι γνωρίζουμε ήδη για την πρώτη αυτή εκδοχή; Τα εξής: θα έχει μπαταρία με ενέργεια 58 κιλοβατώρες και θα δίνει μια αυτονομία 420 χλμ.. Από πλευράς εξοπλισμού, υπάρχει το ID.3 «1st» με navi και φωνητικές εντολές, στη συνέχεια έχουμε το «1st Plus» με διχρωμία στο αμάξωμα και LED φώτα και, τέλος, το «1st Μax» με πανοραμική οροφή και υποβοηθούμενη πραγματικότητα μέσω του Head-Up Display. H βασική τιμή, στην τοπική αγορά, ξεκινά κάτω από τα 40.000 ευρώ. Αργότερα θα υπάρξει διπλό πακέτο μπαταριών: το ένα θα δίνει 330 χλμ. αυτονομία σα βασική έκδοση, το άλλο θα ανεβαίνει στα 550 χλμ.. 

Η παραγωγή ξεκινά επίσημα στα τέλη της χρονιάς, οι παραδόσεις θα γίνονται λίγο μετά, στα μέσα του 2020. 

Hyundai
vw