ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μεταχειρισμένο ηλεκτρικό; Πόσο υγιής είναι η μπαταρία του;

(15/11/2024)
Μεταχειρισμένο ηλεκτρικό; Πόσο υγιής είναι η μπαταρία του;

- Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές φοβούνται πως οι πανάκριβες μπαταρίες των ηλεκτρικών «πεθαίνουν» γρήγορα
- Πολύ χαμηλές οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ηλεκτρικών
- Μεγάλη έρευνα για το αν είναι ή όχι «πεθαμένες» οι μπαταρίες στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά
- Στο 94% των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών, η μπαταρία ακόμα… κρατά!

Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές φοβούνται πως οι πανάκριβες μπαταρίες των ηλεκτρικών «πεθαίνουν» γρήγορα

Δεν είναι νέο πως η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, καθώς όλο και περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινούνται στους δρόμους (και την Ελλάδας). Και δεν είναι παράλογο κάτι τέτοιο, όταν σχεδόν σύσσωμη η αυτοκινητοβιομηχανία έχει στραφεί στην εξέλιξη μπαταριών, ηλεκτροκινητήρων και νέων πλατφορμών για τα ηλεκτρικά, επενδύοντας εκατομμύρια.

Μεγάλη έρευνα για το αν είναι ή όχι «πεθαμένες» οι μπαταρίες στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά

Ωστόσο, η βασική επιφύλαξη των περισσότερων οδηγών που ακόμα δεν εμπιστεύονται τα ηλεκτρικά, έχει να κάνει με την αντοχή των μπαταριών στο χρόνο, κάτι που εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί μόλις το 2,2% των μεταχειρισμένων είναι ηλεκτροκίνητα. Βλέπεις, έχει κυριαρχήσει στα «πηγαδάκια» των οδηγών-ιδιοκτητών, πως για να αλλάξεις μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό, θα χρειαστεί να πληρώσεις πολλές χιλιάδες ευρώ, ακόμα και τη μισή αξία του αυτοκινήτου. Και δεν είναι ψέμα πως το κόστος αλλαγής της μπαταρίας είναι αρκετά μεγάλο. Όμως κατά πόσο ισχύει πως πχ. στα 10 χρόνια η μπαταρία είναι «για πέταμα»; Μεγάλη έρευνα από τη Γαλλία, έρχεται να δώσει απάντηση.

Στο 94% των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών, η μπαταρία ακόμα… κρατά!

Η έρευνα ασχολήθηκε με τις μπαταρίες σε συνολικά 40.000 μεταχειρισμένα ηλεκτρικά και υβριδικά, κάθε μάρκας. Ο μέσος όρος χιλιομέτρων ήταν 88.000 χλμ. και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μπαταρία ήταν σε καλή κατάσταση στο 94% των αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα μόνο στο 6% η υγεία της μπαταρίας ήταν κάτω από 80%, ενώ μόλις το 2% των ηλεκτρικών είχε υγεία μπαταρίας κάτω από 75%.

FORD
NEXEN VRAVEIO