O θηριώδης «μονομάχος» της Jeep μπαίνει στην «αρένα» των διπλοκάμπινων pick-up αρματωμένος με ξεχωριστό χαρακτήρα και ατόφιο χωμάτινο DNA από το θρυλικό Wrangler. Οδηγούμε στην Ιταλία και σε αποκλειστικότητα το Jeep Gladiator, το οποίο βρίσκει δρόμο προς τα εκεί που θέλει να κινηθεί ακόμα και όταν δεν υπάρχει!
Τετρακίνηση Selec-Trac και 25,3 εκατ. από το έδαφος
Από 53.900 ευρώ
Καθώς κατεβαίνω από το θηριώδες Jeep Gladiator -γιατί στο Gladiator δε μπαίνεις, αλλά σκαρφαλώνεις τόσο ψηλό που είναι- θα ήθελα ένα και μόνο πράγμα: Να αλλάξω τη σχετική ριμάδα ελληνική νομοθεσία, που απαγορεύει ουσιαστικά τη χρήση των διπλοκάμπινων pick-up από ιδιώτες. Αλλά, στη χώρα που η κοινή λογική έχει εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες εδώ και δεκαετίες δεν πρόκειται να βγάλω άκρη, οπότε ας γυρίσουμε στο θέμα αυτής της αποκλειστικότητας του Auto Τρίτη. Βρεθήκαμε στο Αρέζε, την ιστορική έδρα της Alfa Romeo κοντά στο Μιλάνο, όχι για οδηγήσουμε μια ιταλίδα καλονή, αλλά κάτι διαφορετικό. Κάτι θηριώδες θα έλεγα. Το Jeep Gladiator! Μη σας κάνει εντύπωση που στην έδρα της Alfa Romeo παραλάβαμε ένα Jeep. Η θρυλική αμερικάνικη φίρμα που βάφτισε μια ολόκληρη κατηγορία είναι πλέον στον όμιλο Stellantis μαζί με μεταξύ άλλων, την Alfa Romeo, τη Fiat και την Abarth.
Τέλος πάντων, αυτά είναι άλλου παππά ευαγγέλιο. Εδώ έχουμε να πούμε τόσα για το «μονομάχο», που μετά από 30 χρόνια βάζει στα 80α γενέθλια της, την Jeep ξανά στο παιχνίδι των pick-up και δη των διπλοκάμπινων, των απόλυτων οχημάτων ελεύθερου χρόνου για όλο τον πλανήτη. Στις ΗΠΑ βέβαια, ένα στα έξι οχήματα είναι pick-up φορτηγό. Στην Ευρώπη η λογική δεν είναι ίδια. Στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχει λογική…