Το νέο Audi Q7 (κατασκοπευτική φωτό) θα διαθέτει μια περισσότερο ραφιναρισμένη εμφάνιση, ενώ το μήκος του θα υπερβαίνει τα 5 μέτρα, συνεχίζοντας να προσφέρει άπλετους χώρους για μέχρι και επτά επιβάτες.
Αποκλειστικό: Τον Ιανουάριο το νέο Audi Q7
11.192 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2014)
Tο νέο Audi Q7 θα κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο. Θα είναι ελαφρύτερο και πιο ραφιναρισμένο εμφανισιακά, ενώ θα διαθέτει και e-tron plug-in υβριδική έκδοση με κατανάλωση κάτω από 4 λτ./100 χλμ.
Στο περιθώριο της Έκθεσης Παρισιού, ο επικεφαλής ανάπτυξης της Audi, κος Ulrich Hackenberg, όταν ρωτήθηκε πότε περιμένουμε το νέο Q7, απάντησε: «Αν κάνετε ένα ταξίδι μέχρι το Ντιτρόιτ, θα το δείτε.». Οπότε, πιθανότατα, η 2η γενιά του Audi Q7 θα κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνισή της στις 12 Ιανουαρίου, οπότε είναι και η δημοσιογραφική ημέρα του Detroit Auto Show.Με βάση όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το επερχόμενο Q7 θα ελαφρύνει μέχρι και 350 κιλά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Η παραπάνω «δίαιτα» θα προέλθει από τη χρήση της νέας πλατφόρμας MLB, η οποία θα κατασκευαστεί από ατσάλινα και αλουμινένια μέρη.Σε ό,τι αφορά στην εμφάνισή του, το γύρο του κόσμου κάνουν εικόνες του Q7 να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης. Επειδή, όμως, το αυτοκίνητο φέρει βαρύ καμουφλάζ, απευθυνθήκαμε στον «κατάσκοπό» μας, ο οποίος μας προμήθευσε με ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του μοντέλου. Όπως βλέπουμε, λοιπόν, το νέο μεγάλο SUV των Γερμανών θα διαθέτει μια περισσότερο ραφιναρισμένη εμφάνιση, ενώ το μήκος του θα υπερβαίνει τα 5 μέτρα, συνεχίζοντας να προσφέρει άπλετους χώρους για μέχρι και επτά επιβάτες. Το συνολικό design δείχνει έντονα να έχει δεχτεί επιδράσεις από το πρωτότυπο Crosslane, που είχε παρουσιαστεί στο Παρίσι το 2012.Φήμες θέλουν, το επόμενο Audi Q7 να αποκτά έκδοση με 3λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα πετρελαίου, που φέρει ένα 3ο ηλεκτρικό turbo, μια τεχνολογία που προέρχεται από το RS5 TDI concept των 385 ίππων. Αυτό που επιβεβαιώθηκε, πάντως, είναι πως θα υπάρξει e-tron, plug-in υβριδική εκδοχή, η οποία θα φέρει ένα V6 3.0 TDI μοτέρ και έναν ηλεκτρικό κινητήρα, με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στους 373 ίππους και στα 700 Nm. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κατανάλωση, με το Q7 e-tron να καίει λιγότερα από 4,0 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ., ενώ για 50 χλμ. μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Φυσικά και στη γκάμα θα υπάρχουν και «συμβατικές» TFSI και TDI εκδόσεις, προερχόμενες από τα υπόλοιπα μοντέλα της Audi.
Tο επερχόμενο Q7 θα ελαφρύνει μέχρι και 350 κιλά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας MLB, η οποία θα κατασκευαστεί από ατσάλινα και αλουμινένια μέρη.