Το νέο Audi A4, που προβλέπεται να βγει στις αγορές στις αρχές του 2016, όπως μας αποκαλύπτουν και οι «κατάσκοποί» μας, θα έλθει με μια νέα και πιο δυναμική εμφάνιση από κάθε άλλη φορά.
Αποκλειστικό:Audi A4
23.885 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2015)
Με πολλές επιλογές κινητήρων και υβριδικό σύνολο έρχεται η νέα γενιά του Audi A4 η οποία τελικά θα είναι έτοιμη πολύ πιο νωρίς από ότι περιμέναμε.
Στην 4η γενιά του Audi A4 (Β9) η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του μήνα, θα δούμε αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ανάμεσά τους και ένα υβριδικό σύνολο που για πρώτη φορά θα εφοδιάζει το A4, καθώς και το νέο υβριδικό σύστημα 4κίνησης, «e-quattro».Πιο συγκεκριμένα, το νέο Audi A4, που προβλέπεται να βγει στις αρχές του 2016, όπως μας αποκαλύπτουν και οι «κατάσκοποί» μας, θα έλθει με μια νέα και πιο δυναμική εμφάνιση από κάθε άλλη φορά, ενώ θα λάβει και την ολοκαίνουργια πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, πάνω στην οποία θα χτιστούν όλα τα μελλοντικά Audi, από το Α4 και πάνω. Επιπλέον, οι πηγές μας αναφέρουν ότι η νέα γενιά του Α4 θα είναι –χάρη στην εν λόγω πλατφόρμα- τουλάχιστον 100 κιλά πιο ελαφρύ από την υπάρχουσα.Παράλληλα, επιθυμία της Audi είναι να τονίσει τον πολυτελή χαρακτήρα του A4. Έτσι λοιπόν, οι Γερμανοί αποφασίζουν να… ενδυναμώσουν αισθητικά το νέο τους μοντέλο, με το τελικό αποτέλεσμα να μας φέρνει το πιο επιβλητικό A4 της ιστορίας. Στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες των «κατασκόπων» μας, αποκαλύπτεται λοιπόν ένα πιο αιχμηρό από κάθε άλλη φορά μεσαίο Audi, το οποίο αναμένεται πλατύτερο και πιο χαμηλό από πριν, ώστε να ωφεληθεί και η αεροδυναμική του. Φυσικά, στο εμπρόσθιο τμήμα πρωταγωνιστεί η πολυγωνική γρίλια της Audi, η οποία εδώ πλαισιώνεται από πιο επιθετικά φωτιστικά με λαμπτήρες LED. Στο πίσω μέρος από την άλλη, η πόρτα του πορτμπαγκάζ ανασηκώνεται ελαφρώς δίνοντας μια αίσθηση από αεροτομή, ενώ τα αιχμηρά φωτιστικά ενσωματώνουν και πάλι λαμπτήρες LED, που βελτιώνουν οπτικά αλλά και πρακτικά το μοντέλο. Στα σχέδια της εταιρείας είναι επίσης να κυκλοφορήσει και η έκδοση station-wagon του μοντέλου, το A4 Avant με περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικότητα.Επιπλέον, το νέο γερμανικό μεσαίο μοντέλο θα τροφοδοτείται από τον 1,4 λτ. 4κύλινδρο TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους. Ο 1,4 TSI θα φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε χρόνο 36 milliseconds, γεγονός που θα ρίξει την κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος κι ο 2λιτρος TFSI των 225 ίππων. Ταυτόχρονα στην υβριδική έκδοση του νέου Α4, θα συνδυάζεται ο 2λιτρος TFSI που θα στέλνει τη ροπή εμπρός με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων που θα στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, ώστε να δημιουργηθεί η «e-quattro» 4κίνηση, ενώ στην εν λόγω έκδοση το Α4 θα είναι σε θέση να διανύσει 50 χλμ. περίπου, με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Πληροφορίες λένε πως το νέο μοντέλο της Audi θα είναι το οικονομικότερο A4 όλων των εποχών.
Φυσικά οι Γερμανοί θα ετοιμάσουν εκδόσεις S4 αλλά και RS4 με την τελευταία να αποχαιρετά το ατμοσφαιρικό μοτέρ V8 των 4,2 λτ. για χάρη ενός μικρότερου τούρμπο.
Στην 4η γενιά του Audi A4 αναμένεται να δούμε αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες να εξοπλίζουν το μεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας (κατασκοπευτική εικονα).
Φίλτατοι, PNKF 61 + mike δεν είμαι μπατίρης αλλά φτωχομπινές. Με μια τεράστια διαφορά ότι μπορώ ακόμα να συντηρώ - χρησιμοποιώ (ΚΤΕΟ, ασφάλειες, σέρβις κλπ.) δυο αυτοκίνητα ένα 1.6 κυβικά και ένα 899 κυβικά. 23/6/2015 αναχωρώ για διακοπές (δεν πρόκειται να σχολιάζω γιατί θα ξεκουράζομαι), ραντεβού τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. Οπότε κάντε λίγο υπομονή και μετά θα γράφεται Παιάνας για την αγαπημένη σας ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ.
Kρίμα από τους κακόμοιρους φτωχομπινέδες της "3 φράγκα" κατηγορίας που στην παραζάλη τους να προλάβουν τον γείτονα με το προηγούμενης γενίας GERMAN θα υποστούν, μέσω της εγγύησης, την εξέλιξη του κινητήρα και των ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών του νέου "λίμο του φτωχού που το παίζει δήθεν" σκουπιδιού.Από το σχεδιαστήριο, στην παραγωγή με 0000000 klm εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες.
Πεστα ρε PNKF 61,βγαινουνε μονιμως καποιοι τζιριμιντζουλες τυπου elmariachi και κατακρινουν καθε νεο μοντελο που βγαινει ενω στην πραγματικοτητα τους τρεχουν τα σαλια γιατι δε μπορουν να τα αποκτησουν ενω και οι ιδιοι εχουν στην κατοχη τους καποια σακαρακα που δεν την παιρνει κανεις.
Μεγαλε(elmariachi) vw δεν ειχα ποτε ουτε προκειται να αποκτησω.Το κομπλεξ που βγαζεις σε καθε νεο μοντελο σχολιασαμε.Οπως ειπε και το αλλο παλικαρι αν δεν σαρεσουνε μην τα αγοραζεις,εχουμε βαρεθει να βλεπουμε την μιζερια σου.
παρτε αμαξι πασπαρτου μη αξιοπιστο ( βλεπε wv ) δινοντας 40 η 50 χιλιαρικα που φυσικα ουτε καν τα αξιζει,νομιζωντας οτι εχετε το υπερ οπλο η ακριβο = τελειο και στο φιναλε φιναλε να εχει και το συστημα που σβηνει παντου κ οχι μονο στα φαναρια ( ρωτηστε κατοχος πολο ) κ αφηστε τους χαρακτηρισμους μπατηρια για τους υπολοιπους που διαβαζουν. .
Τώρα τι να πιστέψουμε; Όλα τα sites (συμπεριλαμβανομένου και του autotriti) λέγανε μέχρι τώρα ότι θα παρουσιαστεί εντός του 2015. Μάλιστα κάποια έγκυρα περιοδικά λένε μέχρι και σήμερα ότι θα εμφανισθεί στο Frankfurt Motor Show του Σεπτέμβρη και ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σχεδόν άμεσα. Τι άλλαξε ξαφνικά;
Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν είναι όντως έτσι, μάλλον δεν πρέπει να ισχύει αυτό που αναφέρεται στην φωτό του άρθρου (ότι θα βγει στις αγορές στα τέλη του 2016). Μάλιστα στην αρχή της δεύτερης παραγράφου λέει ότι αυτό θα γίνει στις αρχές. Κάτι δεν κολλάει ή εγώ δεν πιάνω κάτι;
Φίλτατοι, PNKF 61 + mike δεν είμαι μπατίρης αλλά φτωχομπινές. Με μια τεράστια διαφορά ότι μπορώ ακόμα να συντηρώ - χρησιμοποιώ (ΚΤΕΟ, ασφάλειες, σέρβις κλπ.) δυο αυτοκίνητα ένα 1.6 κυβικά και ένα 899 κυβικά. 23/6/2015 αναχωρώ για διακοπές (δεν πρόκειται να σχολιάζω γιατί θα ξεκουράζομαι), ραντεβού τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. Οπότε κάντε λίγο υπομονή και μετά θα γράφεται Παιάνας για την αγαπημένη σας ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ.
Νέο Α4 εδώ γελά με χαχαχα
αλλο ενα ιδιο Α4, σχεδιαστικα αδιαφορο
Kρίμα από τους κακόμοιρους φτωχομπινέδες της "3 φράγκα" κατηγορίας που στην παραζάλη τους να προλάβουν τον γείτονα με το προηγούμενης γενίας GERMAN θα υποστούν, μέσω της εγγύησης, την εξέλιξη του κινητήρα και των ηλεκτρονικών-ηλεκτρικών του νέου "λίμο του φτωχού που το παίζει δήθεν" σκουπιδιού.Από το σχεδιαστήριο, στην παραγωγή με 0000000 klm εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες.
AMA DEN SAS ARESEI MHN TO AGORASETE ........MPATIRIA OLA TA KSERETE
Πεστα ρε PNKF 61,βγαινουνε μονιμως καποιοι τζιριμιντζουλες τυπου elmariachi και κατακρινουν καθε νεο μοντελο που βγαινει ενω στην πραγματικοτητα τους τρεχουν τα σαλια γιατι δε μπορουν να τα αποκτησουν ενω και οι ιδιοι εχουν στην κατοχη τους καποια σακαρακα που δεν την παιρνει κανεις.
Μεγαλε(elmariachi) vw δεν ειχα ποτε ουτε προκειται να αποκτησω.Το κομπλεξ που βγαζεις σε καθε νεο μοντελο σχολιασαμε.Οπως ειπε και το αλλο παλικαρι αν δεν σαρεσουνε μην τα αγοραζεις,εχουμε βαρεθει να βλεπουμε την μιζερια σου.
παρτε αμαξι πασπαρτου μη αξιοπιστο ( βλεπε wv ) δινοντας 40 η 50 χιλιαρικα που φυσικα ουτε καν τα αξιζει,νομιζωντας οτι εχετε το υπερ οπλο η ακριβο = τελειο και στο φιναλε φιναλε να εχει και το συστημα που σβηνει παντου κ οχι μονο στα φαναρια ( ρωτηστε κατοχος πολο ) κ αφηστε τους χαρακτηρισμους μπατηρια για τους υπολοιπους που διαβαζουν. .
Τώρα τι να πιστέψουμε; Όλα τα sites (συμπεριλαμβανομένου και του autotriti) λέγανε μέχρι τώρα ότι θα παρουσιαστεί εντός του 2015. Μάλιστα κάποια έγκυρα περιοδικά λένε μέχρι και σήμερα ότι θα εμφανισθεί στο Frankfurt Motor Show του Σεπτέμβρη και ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σχεδόν άμεσα. Τι άλλαξε ξαφνικά;
Απάντηση: Το μοντέλο θα βρίσκεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ωστόσο το λανσάρισμα στις αγορές θα γίνει το 2016.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν είναι όντως έτσι, μάλλον δεν πρέπει να ισχύει αυτό που αναφέρεται στην φωτό του άρθρου (ότι θα βγει στις αγορές στα τέλη του 2016). Μάλιστα στην αρχή της δεύτερης παραγράφου λέει ότι αυτό θα γίνει στις αρχές. Κάτι δεν κολλάει ή εγώ δεν πιάνω κάτι;