ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε το νέο Renault Megane E-Tech Electric

 Σχολιάστε 
25.761 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2022)
Οδηγούμε το νέο Renault Megane E-Tech Electric
2 Φωτογραφίες »

Το νέο Megane είναι η ηχηρή πρόταση της Renault στη μάχη των ηλεκτρικών οικογενειακών μοντέλων. Φουτουριστικό, super hi-tech και με βάρος συμβατικού μοντέλου θέλει να κάνει τη διαφορά.

Electric Me-gun!

Η Renault ήρθε να επιβεβαιώσει αυτό που όλοι γνωρίζουμε και αρκετοί δεν θέλουν να παραδεχθούν. Ζούμε την αρχή της εποχής (δυναστείας;) των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δεν είναι τυχαίο πως η γαλλική φίρμα επέλεξε την ονομασία Megane ή για να είμαστε πιο ακριβείς «Megane E-TECH Electric» για το πρώτο ηλεκτρικό οικογενειακό της, όταν αυτό το όνομα αποτελεί μέλος της μάρκας εδώ και 26 χρόνια, μετρώντας 4 διαφορετικές γενιές.

Η πέμπτη γενιά, λοιπόν, σηματοδοτεί και το πέρασμα στη νέα εποχή του γαλλικού μοντέλου, έχοντας ως προίκα την εμπειρία ετών από το μικρό Zoe, αλλά και κρατώντας την αύρα νεωτερισμού που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε νέας γενιάς Megane. Πριν ξεκινήσουμε ωστόσο με τις πρώτες εντυπώσεις να σας αναφέρουμε πως στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη της Άνοιξης, χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε κάποια πληροφορία σχετικά με τις τιμές.

Από χάτσμπακ έγινε compact crossover

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, ξεχάστε αυτά που ξέρατε. Πλέον δε μιλάμε για ένα κλασσικό χάτσμπακ, αλλά για ένα crossover αμάξωμα με πάρα πολύ compact διαστάσεις: Μήκος μόλις 4,2 μέτρα (πιο κοντό δηλαδή και από το Captur!), πλάτος 1,78 μέτρα και ύψος 1,5 μέτρα. Διαστάσεις δηλαδή προσαρμοσμένες στις αστικές ανάγκες, με τον crossover χαρακτήρα να αποδίδεται από τους μεγάλους τροχούς με ζάντες 20 ιντσών, τις προστατευτικές λωρίδες στην κάτω πλευρά, στα φρύδια των φτερών και στους ψηλούς ώμους. Από εκεί και πέρα στο αμάξωμα κυριαρχούν οι καθαρές γραμμές για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, εξ’ ου και οι pop-up χειρολαβές, με το χαμηλό συνολικά ύψος, τα φαρδιά μετατρόχια και την κυρτή γραμμή οροφής να δίνουν ένα αθλητικό «σουλούπι» στο σύνολο.


Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται άμεσα στις κινήσεις του οδηγού κάνοντας τους ελιγμούς παιχνίδι, ενώ η ανάρτηση στρογγυλοποιεί ήσυχα τις ανωμαλίες του δρόμου.
2 Φωτογραφίες »

Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται άμεσα στις κινήσεις του οδηγού κάνοντας τους ελιγμούς παιχνίδι, ενώ η ανάρτηση στρογγυλοποιεί ήσυχα τις ανωμαλίες του δρόμου.

Σελίδα 2Digital design με εκλεπτυσμένη αισθητική
Σελίδα 3Καμπίνα για tech-freaks
Σελίδα 4Οικολογία και ευημερία
Σελίδα 5Μικρό σε διαστάσεις αλλά ευρύχωρο
Σελίδα 6Σε δύο εκδόσεις ισχύος και με αυτονομία έως 470 χλμ.
Σελίδα 7Η λεπτότερη μπαταρία της αγοράς
Σελίδα 8Στο δρόμο: Είναι ήσυχο και «στρίβει»
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά
KIA
Mototriti.gr