ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο bucket του Renault R5 Turbo 3E με 380 PS & ροπή από Ferrari 812 Superfast

36.540 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2022)
Στο bucket του Renault R5 Turbo 3E με 380 PS & ροπή από Ferrari 812 Superfast
5 Φωτογραφίες »

Το «5άρι» της Renault αναβιώνει μέσω ενός μοναδικού showcar, ειδικά σχεδιασμένου για drift. Κυρίες και κύριοι, ιδού το μυώδες ηλεκτρικό R5 Turbo 3E με 380 άλογα και 700 Nm ροπής που κάνει το 0-100 χλμ. σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα!

Renault R5 Turbo 3E: Καθαρόαιμο drift car

Η Renault πρόκειται να έχει δυναμική παρουσία στην προσεχή Έκθεση του Παρισιού, η οποία θα πραγματοποιηθεί 17-23 Οκτωβρίου, εκεί όπου μεταξύ άλλων θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό το πρωτότυπο που θα αναβιώσει το 4L, ένα εκ των εμβληματικότερων μοντέλων της γαλλικής φίρμας. Το autotriti.gr είχε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από τα αυτοκίνητα που θα κοσμούν το περίπτερο της Renault και να μάθει τα πάντα για τη νέα οντότητα Mobilize, η οποία βρίσκεται υπό τη σκέπη της Renault και θα ασχοληθεί με υπηρεσίες μικροκινητικότητας και βιώσιμων λύσεων μετακίνησης κυρίως εντός του αστικού ιστού. Ωστόσο, θα χρειαστεί να κάνετε λίγη υπομονή έως ότου αρθεί το σχετικό εμπάργκο για να αποκαλύψουμε όσα είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να μάθουμε από κοντά στο Παρίσι, αν και, έχουμε κάτι άλλο για να κρατηθεί ζωντανό το ενδιαφέρον...

Ένα καθαρόαιμο drift car που, εξωτερικά μοιάζει εν πολλοίς με Renault 5 GT Turbo το οποίο έπεσε στη μαρμίτα με τον μαγικό ζωμό, έγινε πιο μυώδες και από body builder, έχει hi-tech σχεδίαση, ενώ παράλληλα διαθέτει σαφείς παραπομπές στον κόσμο των αγώνων και των βιντεοπαιχνιδιών της δεκαετίας του ΄80. Ο λόγος για το Renault R5 Turbo 3E, ένα project ηλεκτρικής αναγέννησης του «5αριού» που δείχνει ότι «τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι και διασκεδαστικά, προσφέροντας απίστευτες επιδόσεις», όπως δηλώνει ο Gilles Vidal Επικεφαλής του τμήματος Σχεδίασης της Renault, αλλά και να είναι χάρμα οφθαλμών κάνοντάς σε να τα χαζεύεις από την πρώτη στιγμή, θα συμπληρώσουμε εμείς.

«3» γιατί ακολουθεί το Turbo 2 & «E» γιατί είναι ηλεκτρικό

Η Renault έδωσε λευκή επιταγή για την κατασκευή ενός project το οποίο θα αναβίωνε σε κάποιο βαθμό το Renault 5 και οι ιθύνοντες προτίμησαν αντί να κάνουν ένα restromod (ανακατασκευή κλασικού μοντέλου με σύγχρονα στοιχεία) του Renault 5 GT Turbo, να δημιουργήσουν ένα «πολεμοχαρές» ηλεκτρικό που εξωτερικά μοιάζει με το «5άρι», αλλά είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της μόδας.

Παίρνοντας την ιστορία από εκεί που έμεινε, λοιπόν, η Renault ονόμασε το showcar της, R5 Turbo 3Ε με το 3 να υποδηλώνει τη φυσική συνέχεια από τις δύο γενιές των Turbo (1η γενιά το 5 Turbo και 2η γενιά το 5 GT Turbo) και το Ε να προστίθεται λόγω της ηλεκτρικής φύσης του. Η αλήθεια είναι πως από την πρώτη στιγμή που περάσαμε από το studio όπου βρισκόταν το μυώδες ηλεκτρικό, κέρδισε τις εντυπώσεις. Κάτι το ότι θυμίζει το 5 GT Turbo που για πολλούς ήταν εφηβικό όνειρο, κάτι το επιβλητικό παρουσιαστικό με τα πρησμένα φτερά, τους πελώριους αεραγωγούς και την θηριώδη αεροτομή, λίγο τα επιμηκυμένα μετατρόχια με τροχούς 19" μπροστά και λάστιχο διαστάσεων 225x35 και 20" πίσω με ελαστικό 325x25 (!), βάλε και τις GoPro κάμερες αντί για καθρέπτες και προβολείς, εεε δε θέλει και πολύ...


Πίσω ξεχωρίζουν η γιγάντια αεροτομή, ο αεροδυναμικός διαχύτης και τα -ταλαιπωρημένα από τα drift- ελαστικά διαστάσεων 325/25 R20.
5 Φωτογραφίες »

Πίσω ξεχωρίζουν η γιγάντια αεροτομή, ο αεροδυναμικός διαχύτης και τα -ταλαιπωρημένα από τα drift- ελαστικά διαστάσεων 325/25 R20.

Σελίδα 2Renault: «Έργο τέχνης με extreme γραμμές»
Σελίδα 3Σαν να μπαίνεις σε μαχητικό με μια δόση videogame
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL