Σύμφωνα με αναφορές των διεθνών μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκτιμάται πως ο ισχυρός άντρας της γαλλικής φίρμας, ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην σύμπραξη συνεργασίας της Renault με τις Nissan και Mitsubishi, έχει διαφορετικές απόψεις για τον τρόπο διοίκησης της σύμπραξης αυτής, κάτι το οποίο δεν αποκλείεται να παίξει ρόλο στην παραίτησή του όπως ο ίδιος δήλωσε.
Σύμφωνα με ΜΜΕ του εξωτερικού ο 63χρονος Ghosn, ο οποίος εκτός από τη θέση του CEO της Renault διατηρεί θέσεις ηγεσίας και στους τρεις κατασκευαστές, τόνισε πως το σημερινό σχήμα διοίκησης είναι προσωρινό και συνέχισε υπογραμμίζοντας: «Δεν νομίζω ότι είναι βιώσιμο. Στο μέλλον θα δείτε ένα σχήμα με διαφορετικές ευθύνες για τη Renault, για τη Nissan και για τη Mitsubishi».
Μάλιστα στη συνέχεια των δηλώσεων του γνωστοποίησε πως οι μελλοντικοί του ρόλοι στην σύμπραξη της Nissan, Renault και Mitsubishi θα καθοριστούν από τα διοικητικά συμβούλια της κάθε εταιρείας και ολοκλήρωσε λέγοντας: «Εάν συμφωνούμε ότι μπορώ να συμβάλω σ τον χάρτη πορείας, θα συνεχίσουμε. Εάν δεν υπάρξει συμφωνία για τον χάρτη πορείας, θα σταματήσουμε».
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως τον περασμένο μήνα η γαλλική εφημερίδα «Les Echos», ανέφερε πως η Renault αναζητούσε τον διάδοχο του Ghosn, ενώ το Bloomberg προσέθεσε ότι οι κορυφαίοι υποψήφιοι είναι άνθρωποι που εργάζονται στη Renault ή που κάποτε δούλευαν στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Καταρχάς ο Δρ.Ghosn είναι πάρα πολύ ΑΡΙΣΤΟΣ και το απέδειξε σε ότι έκανε=ΣΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ.- Πολύ πετυχημένος διοικητής από πολλούς ΓΚΑΡΑΖΙΕΡΗΔΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΙΔΙΩΣ απο vw ΜΕΡΙΑ, ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΣΟΪ, ΓΑΜΠΡΟΙ, Κ.Τ.Λ.
Και όχι δεν έχω τίποτα με τους μηχανικούς, γκαραζιέρηδες, κ.τ.λ. ΤΙΠΟΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΩ.-Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ vw ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΟΙΚΕΙΣ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.- ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΜΙΣΗ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΙΣΤΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΑΜΠΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΘΕΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ... Τελικά κάναμε τους Γερμανούς Ελληναράδες ή το έχουν από μόνοι τους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ο Δρ.Ghosn δημιούργησε το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΧΗΜΑ και πόσα άλλα... ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ, ΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ.-
Οι της Renault στο μέλλον θα αντιληφθούν το ποιός ήταν ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥΣ.-
Όσο για το Bloomberg, ας δώσουν αυτοί Γερμανό ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ στη Renault.- Στο μόνο που συμφωνώ μαζί τους είναι αν εννοούμε το ίδιο, σε αυτό που λένε 'που κάποτε δούλευαν στην αυτοκινητοβιομηχανία'... είναι ότι πραγματικά όσοι νέοι ηλικακά ή που μπαίνουν στο χώρο της διοίκησης και μη μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και αλλού 'ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΆ ΓΙΑ ΤΑ ΣΟΥΡΜΕΝΑ"... και δεν χρειάζονται επιχειρήματα... όλοι ακόμα και οι άσχετοι και οι ημιμαθείς, αντιλαμβάνονται την ποιότητα, την σχεδίαση, κ.τ.λ. των σημερινών οχημάτων που δεν είναι όπως το παρελθόν.-
Κάποιους παλιούς μας ΛΕΓΑΝ 'ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ' και τους λέω προσωπικά 'ΣΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ'.- 'ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ', ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ.- ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ, ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.-
Καταρχάς ο Δρ.Ghosn είναι πάρα πολύ ΑΡΙΣΤΟΣ και το απέδειξε σε ότι έκανε=ΣΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ.- Πολύ πετυχημένος διοικητής από πολλούς ΓΚΑΡΑΖΙΕΡΗΔΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΙΔΙΩΣ απο vw ΜΕΡΙΑ, ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΣΟΪ, ΓΑΜΠΡΟΙ, Κ.Τ.Λ. Και όχι δεν έχω τίποτα με τους μηχανικούς, γκαραζιέρηδες, κ.τ.λ. ΤΙΠΟΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΩ.-Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ vw ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΟΙΚΕΙΣ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.- ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΜΙΣΗ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΙΣΤΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΑΜΠΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΘΕΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ... Τελικά κάναμε τους Γερμανούς Ελληναράδες ή το έχουν από μόνοι τους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ο Δρ.Ghosn δημιούργησε το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΧΗΜΑ και πόσα άλλα... ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ, ΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ.- Οι της Renault στο μέλλον θα αντιληφθούν το ποιός ήταν ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥΣ.- Όσο για το Bloomberg, ας δώσουν αυτοί Γερμανό ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ στη Renault.- Στο μόνο που συμφωνώ μαζί τους είναι αν εννοούμε το ίδιο, σε αυτό που λένε 'που κάποτε δούλευαν στην αυτοκινητοβιομηχανία'... είναι ότι πραγματικά όσοι νέοι ηλικακά ή που μπαίνουν στο χώρο της διοίκησης και μη μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και αλλού 'ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΆ ΓΙΑ ΤΑ ΣΟΥΡΜΕΝΑ"... και δεν χρειάζονται επιχειρήματα... όλοι ακόμα και οι άσχετοι και οι ημιμαθείς, αντιλαμβάνονται την ποιότητα, την σχεδίαση, κ.τ.λ. των σημερινών οχημάτων που δεν είναι όπως το παρελθόν.- Κάποιους παλιούς μας ΛΕΓΑΝ 'ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ' και τους λέω προσωπικά 'ΣΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ'.- 'ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ', ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ.- ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ, ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.-