Σύμφωνα με διεθνή μέσα, το μοντέλο αυτό θα έχει συνολική ιπποδύναμη 1.130 αλόγων, με 1.000 ίππους να παράγονται από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα χωρητικότητας 6,5 λίτρων και οι υπόλοιποι από ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Μπορεί σε σχέση με την Bugatti Chiron, η ιπποδύναμη να υπολείπεται σημαντικά αλλά η Aston Martin έχει επιβεβαιώσει ότι η Valkyrie θα έχει αναλογία ισχύς προς βάρους 1:1. Aυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα ζυγίζει μόνο 1.130 κιλά ή ακόμα και 1.030 σύμφωνα με άλλες αναφορές.
Για να κρατήσει το βάρος χαμηλά, το αυτοκίνητο θα έχει υβριδική μπαταρία Rimac και πολλά μέρη από ανθρακόνημα. Αναφορές σημειώνουν ότι ακόμα και το έμβλημα της Αston Martin θα ζυγίζει μόνο λίγα γραμμάρια.
Η παραγωγή θα αρκεστεί στα 150 αυτοκίνητα με την εταιρία να φτιάχνει άλλα 25 μόνο για αγωνιστικές πίστες που θα είναι εξοπλισμένα κιόλας με πιο «ακραίο» αεροδυναμικό πακέτο που θα περιλαμβάνει μεγαλύτερο μπροστινό διαχύτη, πίσω αεροτομή και χαμηλωμένη θέση του οδηγού.
Αναφορές σημειώνουν ότι παρά τα σχέδια της βρετανικής εταιρίας να μπει η Valkyrie σε παραγωγή το 2019, αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει έτοιμο ούτε ένα πρωτότυπο.
Έχει στυλ πάντως... περί ορέξεως...