Η νέα Ε63 ΑΜG έχει παρουσιαστεί και έχει αφήσει τις καλύτερες των εντυπώσεων τόσο με τις επιδόσεις του διπλά υπερτροφοδοτούμενου 4λιτρου V8, όσο και με τη νέα επιλεκτική τετρακίνηση. Θυμίζουμε ότι όταν ενεργοποιηθεί το «drift mode», το εμπρός διαφορικό απεμπλέκεται και η μεγάλη Mercedes μετατρέπεται σε «καπνοπαραγωγό».
Η προηγούμενη Ε63, ωστόσο, έχει ακόμα πολύ δυνατό κοινό και αποδεικνύεται από τον ρυθμό με τον οποίο φεύγει το στοκ παγκοσμίως. Για τους νοσταλγούς του 5.5 V8 και της αγνής πισωκίνησης, η Revozsport παρουσίασε την RZE-640. Πίσω από τα γράμματα και τους αριθμούς κρύβεται μια Ε63 βελτιωμένη εφΆ όλης της ύλης, με την «κακία» στην εμφάνιση να επισκιάζει τα πάντα.
Η απόδοση έχει αυξηθεί στα 640 άλογα χάρις σε επαναπρογραμματισμό της ECU, ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής και εξάτμιση τιτανίου. Το ίδιο κιτ διατίθεται και για την βασική Ε63 (η συγκεκριμένη είναι η S των 577 ίππων), ανεβάζοντας την ιπποδύναμη στα 603 από τα 525 άλογα.
Στην εμφάνιση ξεχωρίζει η ματ ανθρακί βαφή με τις μαύρες λεπτομέρειες. Τα σήματα, ο νέος διαχύτης, οι απολήξεις της εξάτμισης, το εμπρός splitter, οι ζάντες και η μάσκα είναι όλα σε μαύρο φινίρισμα.
Με τις πρώτες παραγγελίες της Ε63 να περιμένουν την παράδοση, η παλιά είναι ακόμα εδώ και στοιχειώνει όνειρα και σκέψεις.