ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

«Αρχαίες» Skoda Octavia έγιναν ηλεκτρικές με 102 και 450 άλογα!

1.073 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2025)
«Αρχαίες» Skoda Octavia έγιναν ηλεκτρικές με 102 και 450 άλογα!
16 Φωτογραφίες »

Δύο Skoda Octavia του 1960 σενιαρίστηκαν και μαγνητίζουν τα βλέμματα.
Ηλεκτρικές με μίνιμουμ αυτονομία για 180 χιλιόμετρα.
Με 102 άλογα και το παλιό σουλούπι η βάγκον, Skoda Voltavia.
Το Skoda Project X έχει 450 άλογα και 1.000 Nm ροπής.

autotriti team

Skoda Octavia του περασμένου αιώνα πρωταγωνιστούν στο σήμερα

Δύο Skoda Octavia της δεκαετίας του 1960 ανακατασκευάστηκαν, αποκτώντας ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αλλά και νέα εμφάνιση. Μάλιστα, τα δύο νέα μοντέλα, τα οποία έλαβαν τις ονομασίες Voltavia και Project X, κατασκευάστηκαν με τη συμμετοχή Γάλλων δημοσιογράφων από το χώρο του αυτοκινήτου και το αποτέλεσμα όπως θα διαβάσετε αλλά και θα δείτε στις εικόνες εντυπωσιάζει!

Μίνιμουμ αυτονομία για 180 χιλιόμετρα

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, τα δύο ιδιαίτερα αυτοκίνητα οφείλουν την ύπαρξή τους σε έναν Γάλλο εισαγωγέα της Skoda. Ο εισαγωγέας κάλεσε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε ένα ιδιαίτερο πρότζεκτ restomod, ζητώντας τους να βρουν μία εργοστασιακή Skoda Octavia χρονολογίας από το 1959 έως το 1971 και να προχωρήσουν στην επανακατασκευή της. Ως προϋπόθεση, είχε ανακοινώσει πως θα έπρεπε το κάθε αυτοκίνητο να αποκτήσει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα του επέτρεπε αυτονομία για τουλάχιστον 180 χιλιόμετρα.

Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθούν δύο αυτοκίνητα. Το ένα μοιάζει με αμερικάνικο hot-rod, ενώ το άλλο σαν να βγήκε από ιαπωνικό anime. Όπως προαναφέραμε αμφότερα δημιουργήθηκαν από γαλλικά ΜΜΕ από το χώρο του αυτοκινήτου, σε συνεργασία με προμηθευτές εξαρτημάτων για αγώνες.

Με 102 άλογα και το παλιό σουλούπι η βάγκον, Skoda Voltavia

Το πρώτο, το πιο κομψό από τα δύο αυτοκίνητα ονομάζεται Voltavia και είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς του Automobile Propre, ενός διαδικτυακού περιοδικού που επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση. Το Voltavia βασίζεται σε βάγκον αμάξωμα (combi) και η σχεδίασή του έχει υποστεί λίγες μόνο τροποποιήσεις για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Η βαφή Explorer Green προέρχεται από το concept Skoda Vision 7S, το οποίο αποκαλύφθηκε το 2022.

Το εσωτερικό είναι φινιρισμένο σε πορτοκαλί απόχρωσης ύφασμα, ενώ στο πορτμπαγκάζ φιλοξενεί ένα ηλεκτρικό πατίνι.

Σε ότι αφορά την ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης αυτή ανέρχεται στους 102 ίππους και μέγιστη ροπή 220 Nm.

Το Skoda Project X έχει 450 άλογα και 1.000 Nm ροπής

Το δεύτερο αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από την τηλεοπτική εκπομπή Turbo και όπως φαίνεται είναι πολύ πιο ακραίο. Οι δημιουργοί συνεργάστηκαν με την ομάδα W-Autosport και το Strate School of Design και το αποτέλεσμα, που ονομάστηκε Project X, μοιάζει με ένα ειδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι πολύ αλλαγμένη σε σχέση με το πρωτότυπο, με εξαίρεση ίσως το πλαϊνό μέρος, όπως ξεχωρίζει η σιλουέτα της αρχικής σεντάν Octavia.

Το Project X είναι 40 ολόκληρα εκατοστά φαρδύτερο από το αρχικό αυτοκίνητο και διαθέτει ισχύ 450 ίππων. Πολύ πιο εντυπωσιακή είναι η ροπή του που φτάνει τα 1.000 Nm. Χρειάστηκαν πάνω από χίλιες ώρες για να κατασκευαστεί το Project X, με τους υπεύθυνους του μοντέλου να επιλέγουν το πράσινο Mamba Green χρώμα από το τρέχον χαρτοφυλάκιο αποχρώσεων των σημερινών μοντέλων των Skoda RS.

ford
FIRESTONE FIREHAWK SPORT1