- Τα τελευταία 10 χρόνια οι απολήξεις των εξατμίσεων κρύβονται πίσω από ψεύτικες πλαστικές «μπούκες»
- Ακόμη και αυτοκίνητα χαμηλών επιδόσεων ή και ηλεκτρικά διαθέτουν ψεύτικες εξατμίσεις
- Η Audi υπόσχεται πως οι εξατμίσεις που θα φαίνονται θα είναι πραγματικές από εδώ και στο εξής
- Μετά τις εξατμίσεις καλό είναι να εξαφανιστούν και οι ψεύτικοι αεραγωγοί και άλλα ψεύτικα τρικ
Τα τελευταία 10 χρόνια οι απολήξεις των εξατμίσεων κρύβονται πίσω από ψεύτικες πλαστικές «μπούκες»
Πώς χάσαμε τις πραγματικές απολήξεις των εξατμίσεων, τις «μπούκες» και γεμίσαμε πλαστικά ιμιτασιόν σχεδιαστικά στοιχεία κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, που μοιάζουν με μπούκες; Και πώς τώρα, μέσα στην αναγέννηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι εξατμίσεις που είχαν γίνει ταμπού, επιστρέφουν;
Η Audi λέει πως η λογική που έκρυψε τις εξατμίσεις πίσω από πλαστικές ιμιτασιόν μπούκες είχε να κάνει με την ασφάλεια. Πως η μπούκα είναι τελικά ένα καυτό μέταλλο που εξέχει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και κρύβοντάς το πίσω από ένα πλαστικό που μοιάζει με μπούκα, ήταν για την προστασία των γύρω. Όμως εκτός από την ασφάλεια, είναι και το ταμπού. Σε μία εποχή που η ρύπανση από την εξάτμιση έχει γίνει το απόλυτο ταμπού, ήταν απολύτως λογικό κάποιοι να μην θέλουν ούτε να τη βλέπουν.
Ακόμη και αυτοκίνητα χαμηλών επιδόσεων ή και ηλεκτρικά διαθέτουν ψεύτικες εξατμίσεις
Αυτό όμως δε σημαίνει πως η αισθητική της μπούκας έχασε την γοητεία της. Και γεμίσαμε με ψεύτικες μπούκες σε αυτοκίνητα από το Α8 μέχρι και το i10. Αυτοκίνητα που σε καμία έκδοσή τους δεν θα είχαν πραγματική μπούκα, βρέθηκαν με διπλές πλαστικές απολήξεις, λες και έχουν 200 και 300 άλογα. Ακόμη και υβριδικά, ή το πιο αστείο, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαθέτουν σχεδιαστικά στοιχεία στο πίσω μέρος που παραπέμπουν σε μπούκες εξατμίσεων.
Η Audi υπόσχεται πως οι εξατμίσεις που θα φαίνονται θα είναι πραγματικές από εδώ και στο εξής
Το κακό παράγινε όμως και η Audi σε εσωτερική της έρευνα με τους αγοραστές της πήρε ξεκάθαρα το μήνυμα πως οι πλαστικές μπούκες είναι στην καλύτερη περίπτωση αστείες. Έτσι το νέο Α5 και S5 θα έχουν πραγματικές πίσω απολήξεις, ενώ το ίδιο θα ισχύσει και με το νέο Α7/S7 αλλά και το επόμενο Α8 που θα μετονομαστεί σε Α9, όταν λανσαριστεί. Μένει να δούμε αν οι πλαστικές μπούκες θα φύγουν και από το Α3, αν και η Audi δεν μίλησε γιΆ αυτό.
Μετά τις εξατμίσεις καλό είναι να εξαφανιστούν και οι ψεύτικοι αεραγωγοί και άλλα ψεύτικα τρικ
Και είναι μάλλον μια καλή αρχή, ειδικά με δεδομένο το ότι η Audi είναι ο πρώτος διδάξας των ψεύτικων εξατμίσεων. Όπως την αντέγραψε ο ανταγωνισμός όταν μας «φλόμωσε» με ιμιτασιόν μπούκες, τώρα ελπίζουμε να την αντιγράψει ξανά και να δούμε όλη αυτή την πλαστικούρα να φεύγει πίσω από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αν το αυτοκίνητο πρέπει να δείχνει τη μπούκα του, αυτή να είναι αληθινή, αν δεν χρειάζεται να τη δείχνει, ας είναι κοντή και παράλληλη με τον προφυλακτήρα. Και μετά τις εξατμίσεις, σειρά να πάρουν όλα τα άλλα ιμιτασιόν σχεδιαστικά στοιχεία, όπως ψεύτικοι αεραγωγοί, ψεύτικες αεροτομές και ψεύτικες δαγκάνες δισκόφρενων.
Εσύ τι λες; Δεν είναι καλύτερα έτσι; Δεν είναι σωστή η απόφαση της Audi; Ή μήπως προτιμάς ένα αυτοκίνητο να δείχνει «τούμπανο» από πίσω ακόμη και αν δεν είναι;