
Θέλει 7 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει από τα 100 χιλιόμετρα/ώρα.
Στα προσπεράσματα όμως είναι πάνω από τον μέσο όρο.
Έχει μόνο 270 χιλ. αυτονομία (με 120 χλμ./ώρα).
Έχει ανταγωνιστική τιμή, στα 20.000 ευρώ και καλή εγγύηση (200.000 χλμ.)
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έχει ανταγωνιστική τιμή, στα 20.000 ευρώ και καλή εγγύηση
Το Dolphin αποτελεί την πρόταση της ΒΥD στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων και έρχεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το VW ID.3, το MG 4 και το Cupra Born. Το κινέζικο μοντέλο στο κυνήγι των πωλήσεων, αλλά και της καθιέρωσης (τόσο του ίδιου, όσο και της μάρκας) προσπαθεί να προσελκύσει τους υποψήφιους αγοραστές μέσω της τιμής του, στα 19.998 ευρώ, αλλά και να διώξει τη συστολή προς τον όρο «made in China» μέσω της εγγύησης μπαταρίας στα 8 χρόνια ή 200.000 χλμ..
Θέλει 7 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει από τα 100 χιλιόμετρα/ώρα
To «δελφίνι» της BYD λοιπόν, πέρασε το κατώφλι του Test Center για να γίνουν όπως σε κάθε μοντέλο οι αναλυτικές μετρήσεις της δοκιμής του. Σύμφωνα με τα νούμερα μετρήσεων, εντύπωση θα κάνει η επίδοση στα φρένα, όπου το Dolphin φρέναρε στα 42,3 μ., επίδοση 7 μέτρα παραπάνω από τα 35,1 του καλύτερου στην κατηγορία MG 4.
Από την άλλη πάντως, το μοντέλο της BYD είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας στην ευκολία στο προσπέρασμα. Στην προσομοίωση που κάνουμε για προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) και αυτοκινητόδρομο (ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα), το Dolphin προσπερνάει 1 δλ. πιο γρήγορα (30 μέτρα μικρότερη απόσταση) από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Το Dolphin φρέναρε στα 42,3 μ., επίδοση αρκετά κάτω από το όριο που έχουμε θέσει. Από την άλλη πάντως, έχει πολύ καλές ρεπρίζ, κοντά στο 1 δλ. κάτω από το μέσο όρο της κλάσης.
Έχει μόνο 270 χιλ. αυτονομία (με 120 χλμ./ώρα)
Βέβαια σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο μεγάλη σημασία έχει η αυτονομία της μπαταρίας και ιδιαίτερα στο ταξίδι, τομέας που το Dolphin δεν τα πήγε πολύ καλά, σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουμε καθιερώσει. Συγκεκριμένα με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα βγάζει 270 χλμ. με μια φόρτιση νούμερο μικρότερο από το σύνηθες για ένα οικογενειακό μοντέλο.
Έχει μπόλικο χώρο για τα πόδια, αλλά στενό πίσω κάθισμα
Μιλώντας για οικογένεια, περνάμε στον τομέα των χώρων. Το BYD Dolphin είναι γενναιόδωρο ως προς το χώρο που προσφέρει για τα γόνατα με 15,5 εκ., όμως από την άλλη το 1,34 μ. φάρδος του πίσω καθίσματος σημαίνει πως οριακά θα χωρέσει και τρίτος ενήλικας στο πίσω κάθισμα. Επιπροσθέτως θα θέλαμε και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, καθώς τα 345 λίτρα, θυμίζουν περισσότερο μικρό μοντέλο και είναι το μικρότερο νούμερο της κατηγορίας.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ηλεκτρικού BYD Dolphin με τους 204 ίππους.
Σελίδα 2 | Εμπνευσμένο από… δελφίνι, με καλή ποιότητα και εξοπλισμό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Με 204 ίππους και 350 χλμ. αυτονομίας σε μικτή χρήση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Καθημερινό οικογενειακό μοντέλο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |