+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, επιδόσεις - Ορατότητα, τιμή, χώροι, χειροκίνητη λειτουργία κιβωτίου
To Q2 σε αυτή την έκδοση και με αυτό τον κινητήρα ενισχύει το σπορ του προφίλ οδηγικά αποτελώντας και πάλι ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μικρά crossover της αγοράς. Η τιμή του είναι ψηλή παρά τον απαράμιλλο premium αέρα του και τα στοιχεία της έκδοσης που το κάνουν ξεχωριστό.
Είναι audi και σίγουρα τα αξίζει τα λεφτά του, δεν υπάρχει αμφιβολία αλλά εγώ σε αυτό το πόσο θα έπαιρνα το Α4. MLB πλατφόρμα που είναι η κορυφαία όλων και τη χρησιμοποιεί η porsche η bentley και η Lamborghini.
Εμένα θα μου επιτρέψετε αλλά, σαν κάτοχος ενός Α3 1.8 TFSI του '08 με 175.000 χλμ, θα ήθελα να πάω σε ένα Q2 1.5 TFSI 150 HP QUATTRO που δυστυχώς δεν υπάρχει. Αντ αυτού με βλέπω να πηγαίνω σε ένα ......... DUSTER 1.5 dci 4X4. Από το Q2 στα 1.0 ή 1.4 με κίνηση 4Χ2 και 14 εκατοστά ύψος από το έδαφος όσο το ... Α3, προτιμώ να πάω σε ένα πραγματικό SUV και όχι σε δυνατότητα κούρσας με σουλούπι SUV !
Είναι audi και σίγουρα τα αξίζει τα λεφτά του, δεν υπάρχει αμφιβολία αλλά εγώ σε αυτό το πόσο θα έπαιρνα το Α4. MLB πλατφόρμα που είναι η κορυφαία όλων και τη χρησιμοποιεί η porsche η bentley και η Lamborghini.
Εγω παλι σε αυτα τα λεφτα θα επερνα μια GULIA! Περι ορεξεως ......
Εμένα θα μου επιτρέψετε αλλά, σαν κάτοχος ενός Α3 1.8 TFSI του '08 με 175.000 χλμ, θα ήθελα να πάω σε ένα Q2 1.5 TFSI 150 HP QUATTRO που δυστυχώς δεν υπάρχει. Αντ αυτού με βλέπω να πηγαίνω σε ένα ......... DUSTER 1.5 dci 4X4. Από το Q2 στα 1.0 ή 1.4 με κίνηση 4Χ2 και 14 εκατοστά ύψος από το έδαφος όσο το ... Α3, προτιμώ να πάω σε ένα πραγματικό SUV και όχι σε δυνατότητα κούρσας με σουλούπι SUV !