Τις καλύτερες επιδόσεις προσφέρει ο 1,5 TFSI, που έχει έναν κύλινδρο και 10 άλογα παραπάνω από τον κινητήρα της X2. Συνδυασμένος με το S-Tronic διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, που σε συνδυασμό με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων εξασφαλίζει καλύτερη κατανάλωση.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Επικρατεί το Audi
42.538 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2020)
Σε επίπεδο κινητήρων, κοινό χαρακτηριστικό είναι το σύγχρονο υπόβαθρό τους και η εφαρμογή υπερτροφοδότησης με άμεσο ψεκασμό. Ο 1,5 TFSI του Q3 Sportback είναι 4κύλινδρος και ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων (CoD), αλλά και ήπια υβριδικό σύστημα όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic. Με 150 ίππους είναι ισχυρότερος και πιο γεμάτος σε όλη την κλίμακα των στροφών με αποτέλεσμα τις καλύτερες επιδόσεις χάρη και στη βοήθεια από το «δυνατό» S-tronic κιβώτιο και το υβριδικό σύστημα.
Η BMW έχει επιλέξει τον τρικύλινδρο 1,5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα για τη βασική έκδοση της X2 (sDrive18i), ο οποίος αποδίδει 140 ίππους ωστόσο δεν κρύβει τη χροιά του 3κύλινδρου και δεν διακρίνεται σε κανέναν τομέα. Ούτε της κατανάλωσης, αφού το ήπια υβριδικό Audi Q3 Sportback καταφέρνει να κρατάει την πραγματική μέση κατανάλωση κάτω από τα 9,0 λτ./100 χλμ., όταν η X2 το ξεπερνάει. Πάντως οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές χάρη και στο εξαιρετικό DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.