Στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης βρίσκεται αυτήν την περίοδο η κορυφαία έκδοση του νέου Audi A3 Sportback, το RS3 Sportback των 365 ίππων, του οποίου το ντεμπούτο μάλλον θα γίνει τον Μάρτιο στην Έκθεση της Γενεύης.
Audi RS εξελίξεις
5.143 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2014)
Το Audi RS3 Sportback που θα λανσαριστεί το 2015 θα έχει ισχύ 365 ίππων και θα κάνει το 0-100 κοντά στα 4 δλ. Παράλληλα, στον «πάγο» φαίνεται να μπαίνει το Audi RS1.
Στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης βρίσκεται αυτήν την περίοδο η κορυφαία έκδοση του νέου Audi A3 Sportback, το RS3 Sportback των 365 ίππων. Την ίδια ώρα, ο τεχνικός διευθυντής της Quattro επιβεβαιώνει πως η Audi δεν δουλεύει πάνω στο RS1.Audi RS3 SportbackΣύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το επερχόμενο Audi RS3 Sportback θα διατηρήσει το 5κύλινδρο σύνολο TFSI των 2.5 λίτρων που φέρει το υπάρχον μοντέλο. Μόνο που απόδοσή του αναμένεται να ανέβει από τους 340 ίππους ισχύος που έχει σήμερα, περίπου στους 365. Παράλληλα, το γεγονός πως το νέο RS3 θα κάνει χρήση της πλατφόρμας MQB, θα του επιτρέψει να «αδυνατίσει» περίπου 55 κιλά, με το βάρος του να προβλέπεται να βρίσκεται γύρω στα 1.520 κιλά.Μέχρι τώρα, η κορυφαία έκδοση του Α3 είναι το S3. Σε σχέση με αυτό, το RS3 θα διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια, ενώ το ύψος του θα περιοριστεί κατά 25 χλστ. Το σύστημα Quattro θα στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S tronic, το οποίο έχει έξι σχέσεις μετάδοσης.Το RS3 που στηρίζεται στο προηγούμενης γενιάς Audi A3 χρειάζεται 4,6 δλ. για να πραγματοποιήσει το 0-100 χλμ./ώρα. Το νέο, όντας ισχυρότερο και ελαφρύτερο, αναμένεται να το επιτυγχάνει γρηγορότερα, με χρόνο γύρω (ή κάτω;) από τα 4,0 δλ. Αλλωστε, οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως το νέο RS3 είναι ήδη 20 δλ. γρηγορότερο στο Nürburgring από το παλιό. Χωρίς ακόμα κάτι να είναι επίσημο, αναμένουμε το ντεμπούτο του νέου Audi RS3 Sportback να γίνει τον Μάρτιο στην Έκθεση της Γενεύης.Audi RS1Ο Stephan Reil, τεχνικός διευθυντής της Quattro GmbH, επιβεβαίωσε πως η Audi δεν δουλεύει πάνω στο RS1, το οποίο χαρακτήρισε ως «μη ρεαλιστικό». Ο κύριος λόγος είναι οικονομικός και εξηγείται από τον κο Reil ως εξής: «Όσο μικρότερο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερο κέρδος βγάζεις, οπότε πρέπει να πουλήσεις πάρα πολλά αν είναι να το φτιάξεις.».Επιπλέον, ο Stephan Reil τόνισε: «Αν θέλεις να έχεις τη σωστή διαφορά ισχύος ανάμεσα στα S1 και RS1, θα καταλήξει το τελευταίο να φτάσει κοντά στο S3.». Οπότε, το RS1 δεν συμφέρει οικονομικά, ενώ στην Audi φοβούνται πως θα «κανιβάλιζε» το S3.Οπότε κορυφαίο Α1 θα παραμείνει το Audi S1, του οποίου οι 231 ίπποι θεωρούμε πως είναι υπεραρκετοί για ένα μικρό αυτοκίνητο. Εκτός αν πιστεύετε πως τα 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 250 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, δεν είναι αρκετά «πιστικές» επιδόσεις…
Σε σχέση με το S3 (φωτό), το RS3 θα διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια, ενώ το ύψος του θα περιοριστεί κατά 25 χλστ.