Ο εσωτερικός «κόσμος» των δύο αυτοκινήτων ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά και ποιοτικά στάνταρ των μικρότερων εκδόσεων, με τις σπορ αναφορές να διανθίζουν την εικόνα τους. Το S3 αρχικά, διακρίνεται για τον πιο σύγχρονο και high tech διάκοσμό του, ενώ ποιοτικά είναι άρτιο με πολύ καλής ποιότητας υλικά και τέλεια συναρμολόγηση. Αν και πλέον τα σπορ στοιχεία μπορείς να τα βρεις και στις S-Line εκδόσεις των μικρότερων εκδόσεων του Α3, σε κάθε περίπτωση συμπληρώνουν τον ευχάριστο συνολικά διάκοσμο. Το Focus RS από την άλλη δεν έχει αυτό το «κάτι» επιπλέον που να το διαφοροποιεί αισθητά από τις απλές εκδόσεις, με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και τα οργανάκια ενδείξεων στο πάνω μέρος του ταμπλό να είναι τα μοναδικά στοιχεία που το διαφοροποιούν. Στην πράξη πάντως, η ψηλή τοποθέτηση του καθίσματος δεν διαμορφώνει μια σπορ θέση οδήγησης. Θα θέλαμε να καθόμασταν λίγο πιο χαμηλά και το κάθισμα να ρυθμίζεται. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα πολύ καλά επίπεδα των απλών εκδόσεων του Focus, όπως και το φινίρισμα. Οι χώροι είναι καλοί για 4 επιβάτες και στα δύο αυτοκίνητα, με τον χώρο αποσκευών να έχει υποστεί μείωση όγκου από τις απλές εκδόσεις τους. Ετσι έχουμε 340 λίτρα χώρο αποσκευών στο S3 και 260 λίτρα διαθέσιμα στο πίσω μέρος του Focus RS.