Η ιστορία του Audi S3 πρώτης γενιάς ξεκίνησε το 1999, δύο χρόνια αργότερα ήρθε μία αισθητική αναβάθμιση με ελαφρώς ισχυρότερο κινητήρα και η παραγωγή ολοκληρώθηκε στα μέσα του 2003.
- Μοτέρ-διαμάντι 225 ίππων, το θρυλικό 20VT
- Σφυρήλατα σωθικά & πιστόνια Mahle
- Προσθιοκίνητο που όταν χρειαζόταν έστελνε έως 50% ροπή πίσω
- Στιβαρό πλαίσιο & αποκλειστικά 2πορτο!
Λίγο πριν την αλλαγή της χιλιετίας, η Audi παρουσίασε ένα αυτοκίνητο που ήρθε να επαναπροσδιορίσει τον όρο «ισχυρό hatchback». Συνδύαζε την ευκολία οδήγησης των υπόλοιπων ισχυρών προσθιοκίνητων μικρομεσαίων της αγοράς, αλλά ταυτόχρονα άγγιξε την κατηγορία των μοναδικών τετρακίνητων θηρίων της Mitsubishi και της Subaru. Ο λόγος για το Audi S3 πρώτης γενιάς, ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε υπερβολικά στη χώρα μας λόγω της τετρακίνησης τύπου haldex, αλλά και του κινητήρα. Aλλωστε ένας 1.800άρης με 200+ ίππους ήταν και παραμένει το «άγιο δισκοπότηρο» για τον Έλληνα petrolhead, ο οποίος καλείται να συμμορφωθεί στη φορολογική πολιτική της χώρας μας. Έχουμε, λοιπόν, ένα αυτοκίνητο με στιβαρό αμάξωμα, κάτω από το καπό μία από τις ισχυρότερες εκδοχές του κορυφαίου 20βάλβιδου και την ύπαρξη της τετρακίνησης. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό για την εποχή, συνεπώς οφείλουμε στο S3 Mk1 μία θέση στη λίστα των #memories. Ας θυμηθούμε τα «κλειδιά» της επιτυχίας ενός από τα πιο επιτυχημένα ισχυρά μοντέλα της Audi.