Στην περίπτωση του Audi S3, όπως και στο TT, χρησιμοποιήθηκε η τετρακίνηση τύπου haldex, σύστημα το οποίο πολλοί χαρακτήρισαν ως «ψευτοτετρακίνηση».
Υπάρχουν πολλών ειδών συστήματα τετρακίνησης και διαχωρίζονται ανάλογα με τον τρόπο που κατανέμουν τη ροπή σε κάθε άξονα. Στην περίπτωση του Audi S3, όπως και στο TT, χρησιμοποιήθηκε η τετρακίνηση τύπου haldex, σύστημα το οποίο πολλοί χαρακτήρισαν ως «ψευτοτετρακίνηση». Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν εμπροσθοκίνητο, αλλά όταν κριθεί απαραίτητο μετατρέπεται σε τετρακίνητο, στέλνοντας έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Τον ρόλο του κεντρικού διαφορικού αναλαμβάνει ένας ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης που «παίρνει» εντολές από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα. Τα δεδομένα λαμβάνονται από τους αισθητήρες του ESP και συνδυάζονται με στοιχεία του κινητήρα, όπως το φορτίο και οι στροφές λειτουργίας. Έτσι, όταν κριθεί απαραίτητο, η ροπή κατανέμεται και στον πίσω άξονα μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο. Αυτή τη τεχνολογία συνδυάζει την οικονομία της κίνησης στον εμπρός άξονα και την αποτελεσματικότητας της τετρακίνησης. Βέβαια, για πολλούς παραμένει ένα επίπεδο χαμηλότερα από τα «αυθεντικά» 4WD συστήματα.