
Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο της Audi και προέρχεται από την ιστοσελίδα Autoexpress.
Ανεπίσημο σχέδιο δίνει μία πρώτη ιδέα για την εξωτερική εμφάνιση που θα έχει.
Με δύο οθόνες στην καμπίνα.
Με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και αυτονομία στα 560 χιλιόμετρα.
Πρεμιέρα το 2026, στις αγορές το 2027.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Τελειώνει το Q2 και έρχεται το Q2 e-tron
Η Audi έχει ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό το τέλος των Α1 και Q2 μέσα στο 2025. Το πρώτο από αυτά θα παραμείνει χωρίς διάδοχο, όχι όμως και το δεύτερο, που αναμένεται να δώσει τη θέση του σε ένα ηλεκτρικό SUV, που θα διατηρήσει το ίδιο όνομα αλλά συνδυαστικά με το «e-tron», όπως και τα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει στην γκάμα της. Το επερχόμενο Audi Q2 e-tron θα τοποθετηθεί κάτω από το Q4 e-tron στην γκάμα των ηλεκτρικών SUV της μάρκας, όντας παράλληλα το βασικό της ηλεκτρικό.
Ανεπίσημο σχέδιο δίνει μία πρώτη ιδέα για την εξωτερική εμφάνιση που θα έχει
Επί του παρόντος η Audi κρατάει κρυφά όλα της τα χαρτιά αναφορικά με το επερχόμενο Q2 e-tron. Το ανεξάρτητο όμως σχέδιο της ιστοσελίδας autoexpress έρχεται για να μας δώσει μία πρώτη οπτική της εξωτερικής εμφάνισης που θα έχει. Το Q2 e-tron στο σχέδιο παρουσιάζεται να έχει διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό το σουλούπι του τρέχοντος μοντέλου. Από κει και πέρα, συνδυάζει την γνωστή κλειστή γρίλια που φέρουν και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μάρκας, συνδυαστικά με LED προβολείς, που ενώνονται μεταξύ τους μέσα\ω μίας λεπτής μπάρας. Τέλος, στο σχέδιο παρατηρούμε και τις χωνευτές χειρολαβές των θυρών, εν αντιθέσει με τις παραδοσιακές του σημερινού Q2.
Με δύο οθόνες στην καμπίνα
Στην καμπίνα, το επερχόμενο Audi Q2 e-tron θα ακολουθήσει την στρατηγική των μεγαλύτερων μοντέλων της γερμανικής μάρκας. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και μία οθόνη αφής για το infotainment επίσης 10,25 ιντσών, θα είναι μέρος των χαρακτηριστικών του, όπως και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας (ADAS). Φυσικά, όσο... σκαρφαλώνει κάποιος στην ιεραρχία των εξοπλιστικών εκδόσεων θα βρίσκει ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά.
Με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και αυτονομία στα 560 χιλιόμετρα
Το Audi Q2 e-tron, πιθανότατα θα βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα ΜΕΒ του Ομίλου Volkswagen. Αυτό θα του δώσει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με ένα ή δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, για τις τετρακίνητες εκδόσεις quattro. Διαφορετικά θα είναι και τα μεγέθη μπαταριών, που πιθανότατα θα είναι 63kWh και 82kWh. Η ισχύς θα ξεκινάει από τα 204 άλογα, ενώ η αυτονομία του θα βρίσκεται περίπου στα 560 χιλιόμετρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>