AutoCheck - Γιατί είναι σημαντική έρευνα για καταναλωτή, επαγγελματία & μάρκες
1.548 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2023)
Πρώτα από όλα διότι δίνει βήμα στον κάτοχο ενός αυτοκινήτου που θέλει να "πει τον πόνο του" (ψάχνοντας να βρεί το δίκιο του) ή να επιβραβεύσει την μάρκα του (η οποία υλοποιεί τις δεσμεύσεις της απέναντι του στο ακέραιο)!
Στη συνέχεια, διότι ενημερώνει ΟΛΟΥΣ τους κατόχους (μα και τους υποψήφιους αγοραστές ενός μοντέλου της κάθε μάρκας) για το πόσο «πράσινη – κίτρινη – κόκκινη» μπορεί να καταλήξει η επιλογή τους (με βάση την συλλογική εμπειρία των ήδη κατόχων της)!
Μα σίγουρα διότι είναι χρήσιμη ΚΑΙ στις εταιρείες (και στα στελέχη των τμημάτων After Sales, που θέλουν να κάνουν καλά την δουλειά τους, υπηρετώντας στο 100% τις υποσχέσεις της μάρκας προς τους πελάτες της αλλά και προς τη γραμμή της μάρκας, τα μέλη του εξουσιοδοτημένου δικτύου, αυτών δηλαδή που οι κάτοχοι ονομάζουν η «αντιπροσωπεία στην περιοχή μου»!
Έτσι τα σχόλια των κατόχων «στέλνουν μήνυμα» (σε κάθε μάρκα – κάθε μέλος δικτύου) σχετικά με το πόσο καλά τα πάνε με βάση όχι απλά τον σχεδιασμό τους μα την πραγματικότητα εκφρασμένη από τους ίδιους τους κατόχους.
Ένα μήνυμα που μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο βελτιώσεων (ή …στρουθοκαμηλισμού). Ένα μήνυμα που μπορεί να δώσει δυνατότητες σε κάθε μάρκα η οποία θέλει
-να δείχνει σε όλους τους κατόχους της και καλή (πέρα από το να είναι)
-να δείχνει στους κατόχους των ανταγωνιστικών της μαρκών, πως η ίδια αποτελεί «παράδεισο»
-να διεκδικεί πίσω (στο δίκτυο της) αυτούς που έχουν λακίσει (στα εξειδικευμένα συνεργεία)